• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Телевизијата сеуште доминира во глобалните буџети, но нејзиниот удел е во опаѓање

20/12/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Линеарна телевизија се уште е најважен медиум кога станува збор за глобалните вложувања во рекламирање, па во 2018 година привлече повеќе од 140 милијарди долари од огласувачките буџети – што е повеќе од двојно од второрангираниот- мобилен интернет, со 58 милијарди долари.

Моќта на линеарната ТВ лежи во нејзиниот дофат, па и покрај тоа што секојдневната гледаност на светско ниво опадна во последниве години, што е проследено со постојаниот раст на интернет корисниците, побарувачката за огласување не е намалена.

р е к л а м а

И додека индустријата се обидува да предвиди што ќе биде следната голема работа, и покрај постојните предизвици, адресибилната ТВ (ТВ со способност за прикажување на различни реклами за различни домаќинствата врз основа на податоците за потрошувачите) може да претставува идeн тренд.

ТВ продолжува да доминира во глобалните вложувања во огласување, но нејзиниот удел опаѓа

Се проценува дека на линеарна ТВ во 12-те клучни пазари (Австралија, Бразил, Канада, Кина, Франција, Германија, Индија, Италија, Јапонија, Русија, Велика Британија и САД) оваа година отпадна 41,9 % од вкупните инвестиции во дисплеј рекламирање, или 140 милијарди долари. Ова претставува зголемување на инвестициите од 1.0% во споредба со 2017 година.

Сепак, доминантната позиција на линеарната телевизија се намалува од 2009 година, главно во корист на мобилните, чие учество оттогаш се зголеми за 16,6% од вкупната потрошувачка.

Досегот на линеарната телевизија е неспоредлив, што ја прави многу барана меѓу огласувачите, и покрај намалување на времето за гледање

Главната предност на ТВ е досегот, но и нејзината функција за олеснување на top-of-funnel огласувањето, во што е далеку поефикасна од другите медиуми, особено на долг рок. Податоците собрани од страна на Global TV Grupa од националните организации за следење на гледаноста, покажуваат дека ТВ достига до 96% од поединците на клучните пазари секој месец, а 71% во просек секој ден.

Но, дневното време поминато во гледање на линеарна телевизија забележа пад во светот во изминатите неколку години. Во првата половина на 2018 година, просечното време поминато на гледање телевизија дневно изнесува 1 час и 54 минути, што е за четири минути помалку отколку во 2017 година и 21 минути помалку отколку во 2012 година Од друга страна, овој пад е во директна спротивност со зголемување на пенетрацијата на интернетот.

Падот на гледаноста на линеарната телевизија сепак не доведе до намалување на интересот кај огласувачите, па така, цената на илјада прикажувања на рекламата се зголеми на сите клучни пазари, во распон од 14% во Индија, 4% во САД, до 2% во Велика Британија и 1 % во Јапонија.

Речиси две третини од успешните, високо буџетни кампањи на брендовите одат на ТВ

Извештајот Media Allocation Report на WARC, кој извлекува податоци за кампањите од повеќе од 15.000 студии на случај, покажува дека успешните кампањи со високи буџети вложуваат повеќе во телевизија, додека учеството на буџетот наменет за дигиталните медиуми се намалува. На глобално ниво, успешните брендови во секторот на алкохолни пијалаци и финансиски услуги, се најголемите потрошувачи на телевизија.

Ефективноста на ТВ е потценета

И покрај истражувањата на ARF (Advertising Research Foundation), кои покажуваат дека повратот на инвестициите се намалува за 3 долари за секој долар намален во ТВ огласување и истражувањето на Ebiquity, кое покажува дека ТВ е рангирана како најефикасен медиум за рекламирање, 32% од брендовите во неодамнешниот Marketer’s Toolkit на WARC, изјавиле дека имаат намера да ги намалат нивните ТВ инвестиции во 2019 година. Речиси половина (49%) имаат намера да го задржат сегашното ниво на инвестиции, додека само 18% планираат да ги зголемат инвестиции во ТВ огласувањето.

Адресибилната телевизија ќе донесе нови предизвици во процесот на планирање

Ширењето на паметните телевизори достигна глобална покриеност од 35,2% во 2018 година, со што се отвора патот до адресибилна телевизија.

Иако сè уште во почетна фаза, технологијата на адресибилна ТВ ќе им овозможи на огласувачите да ги искористат податоците за корисниците, со цел комбинирање на дофатот на телевизија со персонализираниот пристап и KPI од долниот дел на продажната инка.

Но, истражувањата покажуваат дека американските гледачи генерално не сакаат нивните лични податоци да бидат собрани за рекламни цели. Меѓу другите предизвици е мерењето на ROI за адресибилната ТВ, а брендовите ќе мора да ги измерат придобивките на нејзината ефикасност и фреквенција во однос на зголемените трошоци за закуп на медиуми и креатива.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.