• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

‘’Темната страна’’ на content маркетингот

09/09/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Медиуми
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

‘’Креирајте допадлива содржина,  креирајте вредности, воодушевете ги своите корисници , бидете одлични раскажувачи, корисниците ќе ја пронајдат вашата содржина на Internet, креирајте врски со своите потрошувачи првенствено, а потоа ти ќе го купат од вас тоа што им е потребно’’….

content-is-king-1132259_960_720

Ова се само дел од советите на маркетинг експертите, и сите тие звучат оправдано и одлично.Тие ги советуваат често и бендовите дека е потребно да се однесуваат како да се издавачи. Seth Godin, еден од најистакнаттите маркетинг умови на нашето време дури истакна и дека ‘’content’’ маркетингот е единствениот маркетинг кој преостанува.

р е к л а м а

Во оваа слика постојат бројни прикриени проблеми.
Прво –кој е трошокот за да се направи одлична содржина која ќе тече континуирано, кој е трошокот да се промовира таа содржина?
Овој пристап може да биде скап за голем број на бизниси, а второ ROI – повратот на инвестициите од влогот во содржината не го оправдува трошокот.

Доколку размислувате за ваков тип на маркетинг стратегија, потребно е да ги разгледате следните 4 аспекти низ 4 прашања на кои е потребно да дадете одговор.

1. Колку фреквентно ќе објавувате содржини?
Доколку размислувате повремено да напишете некој блог пост, да додадете неколку клучни збора, и да очекувате дека вашите објави ќе се појават при пребарувањето на Google на неговата прва страница и дека ќе станат вирални тогаш не ја гледате големата слика. Тоа може и нема да се случи. Со пишување на еден до два поста на блогот неделно е исто како да сте фрлиле чаша сол во океанот – нема да направи голема разлика. За да креирате импакт, потребно е да креирате 10-20 написи неделно ако не и повеќе.

Компанија за производство на душеци ја лансирала својата маркетинг платформа на содржински (content) маркетинг. Вработила тим од 4 вработени чии активности вклучували пишување од 100 до 200 текстови пред лансирањата како и во просек 8 написи дневно во период од 1 година. Оваа стратегија им се исплатила.

Elite Daily, во своите почетоци креирала 100 објави дневно наменети за читање одд страна на незините миленијални клиенти. Замислете дека сте бренд која сака да се однесува како издавач кој низ содржински маркетинг сака да им се приближи на своите таргет групи и да го привлече и задржи нивното внимание- тоа е тешка и голема задача за чие извршување потребни се и соодветни ресурси и иницијативи.

2. Кој ќе ја креира таа ”одлична содржина”?
Имате три избори:
– можете само да пишувате содржина
– имате интерен тим во рамките на вашата компанија
– ќе изнајмите надворешни професионални соработници

Доколку содржината ја пишувате сами, веруваме дека најдобро го познавата својот бизнис но потребно е да запомнете дека пишувањето на квалитетна содржина вклучува соодветно вложување во време и посветеност кон таа работа. Друга острица на овој пристап претставуваат вештините за пишување. Не секогаш можете да ја имате и експертизата и талентот за пишување, или пак едноставно да го немате соодветното време да за му се посветите на пишувањето.
Доколку содржината му ја доверите на внатрешен работен тим во компанијата или пак на фриленсер запомнете го следното правило”Содржината е толку добра колку што се и вештините на лицето кое ја креирало.”

Доколку најмите практиканти, содржината која ќе ја добиете ќе ризикувате да биде на почетничко ниво без особен квалитет.  Доколку најмите фриленсер или пак агенција вашите трошоци ќе бидат повисоки меѓутоа ќе добиете содржина креирана од тим/лице со искуство.

3. Како ќе ја промовирате вашата содржина?
Повеќето креатори на маркетинг содржини ќе се согласат дека органската видливост на содржината не постои. Социјалната мрежа Facebook објавите на брендовите ги става во втор план под објавите на пријателите и роднините. Дури и најдобрата содржина има потреба од промоција поради големиот обем на податоци кои кружат на интернет.

4. Како ќе измерите ROI?
Не е ли целта на маркетингот да го зголеми приходот?
Не ја започнувајте приказната на содржинскиот маркетинг со зголемување на приходот како своја генерална цел. Кога станува збор за мерење на резултатите од објавените содржини, потребно е да се зборува за различни метрики како : прегледи на страницата, лајкови, споделувања, коментари, симнувања, пополнувања на форми и прашалници…

Конверзиите на ROI не се многу популарни поради тоа што многу е тешко да се измери директен ROI од content маркетинг, често е скап, но тоа не значи дека ваквиот тип на маркетинг не функционира.
Компании како American Express, GE, и Hubspot брилијантно ја користат неговата моќ во креирање на корисна и фасцинантна содржина за да стигнат до својата целна публика и да генерираат одлични крајни резултати.

Но треба да бидете практични и да ги познавате добро нештата во кои се впуштате, и да не заборавиме најважно е да знаете која е цената зад инвестирањето во брилијантна содржина.

• Размислете дали содржинскиот маркетинг е најдобро решение за вашиот бизнис.
Доколку имате ограничен буџет за маркетинг некои медиуми може за вас да функционираат многу подобро од останатите. На пример силен PR натпис во популарен магазин
• Погледнете на содржинскиот маркетинг од аспект на големата слика која стои зад комплетниот маркетинг микс на вашата компанија.
На пример доколку работите со продажба на облека или имате онлајн продавница која во голема мера зависи од SEO оптимизацијата за да креирате приходи онлајн, онлјан содржинскиот маркетинг е одличен каталист за вашиот успех при пребарувањето на Интернет.
• Трето, разгледајте и анализирајте кои се директните и индиректните придобивки од содржинскиот маркетинг и дали тие ги надминуваат вашите инвестиции, труд , вложено време и ресурси.
• Доколку се одлучите за ваков тип на стратегија, тогаш бидете проативни, обезбедете конзистентност, фрекфенција на квалитетни содржини и обезбедете платена промоција за подоцна врз неа да градите основа за органска гледаност на вашите содржини.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.