Британскиот ланец на супермаркети Tesco ја лансираше новата празнична кампања насловена “Become More Christmas” („Станете повеќе Божиќни“), применувајќи надреален и емотивен пристап во нејзиното создавање.
Приказната се фокусира на едно момче кое се чини воопшто незаинтересирано за празниците, иако неговото семејство, соседите и другите луѓе се преобликуваат во елки, ирваси и снешковци пред неговите очи.
Го гледаме како се бори во својата тинејџерска бунтовност сè додека, конечно, како што се приближува големиот ден, не дојде трогателен момент кога неговиот татко му подава хартиена ѕвезда од неговото детство и тој конечно попушта и се приклучува на празничната веселба – самиот станувајќи подвижна Божиќна елка.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција BBH.