• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

“The Guardian“ стартуваше со нов модел за продажба на банери – врз основа на времето кога тие се видливи

24/08/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

“Гардијан“ (The Guardian) познатиот весник од Велика Британија, деновиве стартуваше со првата дигитална рекламна кампања базирана на пресметување на време кое корисникот го троши или посветува за читање на една содржина.

Огласувачите сега имаат можност да купат реклами кои ќе обезбедат загарантирана 100 процентна видливост во точни временски интервали од 10, 15, 20 или 30 секунди.

“Економист“ е првиот клиент кој користи платена реклама на ваков начин, која ќе се емитува заклучно до Септември.
“Оваа стратегија е дел од неколкуте наши најдобри стратегии, кои го променија мислењето дека не сите реклами имаат подеднакво иста видливост или импресии,“ рече Ник (Nick Hewat), комерцијален директор на “Гардијан“.
“Ова не е само еднократно решение за успешност, туку тековна цел со која ќе се испорачаат опипливи резултати на клиентите.“

р е к л а м а

Economist-creative-B-970x250-1

Гардијан се приклучи на Фајненшл Тајмс (FT) и Економист ( Economist) во користење на овие реклами базирани на броење на времето што корисникот го посветил за читање на содржината, откако неодамна се разви мислењето дека платените реклами базирани по број на импресии не водат кон ефективни кампањи туку кон постојано плаќање за реклами кои можеби никогаш нема да бидат видени.

Интересот на огласувачите беше да изнајдат друга алтернатива со која наплатените средства ќе имаат вредност и рекламите ќе покажат ефект. Во овој дел, Фајненшл тајмс дава алтернативен начин за проценување дали рекламата го привлече вниманието на читателот.

Заедно Фајненшл Тајмс (FT) и Економист го открија очекуваното, дека рекламите поминуваат подобро кога луѓето почесто ги гледаат и се задржуваат “читајќи ги“. Рано е да се каже за “Гардијан“, но комерцијалниот директор Ник смета дека оваа метода ќе даде додадена вредност на клиентите.
“Ние користевме “click-through rate“ (го претставува односот меѓу бројот на прикази и бројот на кликања) како репер за мерење на ефикасноста. Како и да е, X,X% проценти не треба и не смеат да се показател за некаков успех или индикатор за силен бренд или внимание.“ Ник додаде дека и други фирми имаат план да стартуваат со ваков тип на платени реклами, но не сакаше да именува и да посочува кои се.
Рекламата со која стартуваше “Гардијан“, беше дел од кампањата на Економист именувана како “ Подигнати веѓи и претплатници“ уште во 2014 година, која доби повеќе признанија за нејзината ефективност. До јуни, оваа година , кампањата генерираше 5.2 милиони клика и 64.000 нови претплатници вредни 51.7 милиони фунти или 67.9 милиони долари.

Во тоа време, “Економист“ разви тест матрица за медиумско купување (рекламирање) со јасно дефинирани стандарди за ефикасност. Тестирано беше користењето на платени реклами базирано на број на прегледи, импресии и CTR. Ако кампањата реализирана со реклами базирани на време се покаже ефективна и над очекуваното, тогаш трошоците за истата ќе се променат.
“Ние создаваме многу мали огништа, за да видиме голем пламен,” – кажа Марк (Mark Beard), шеф на одделот за дигитални медиуми и одговорен за раководење со содржинските стратегии на “Економист“.  Овој тип на реклами претставуваат и една анализа за тоа колку корисниците се приврзани за нас.
“Сопствениците на компаниите прават најдобра работа кога ќе ги усогласат целите на кампањата со медиумските реклами. Важно е тие да се совпаѓаат со пораката на кампањата, додаде Марк “.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.