• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, May 14, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Тодор Стојчевски: И промоцијата бара балансиран пристап

22/03/2018
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Автор: Тодор Стојчевски, директор на Агенција за односи со јавност Чептер 4 Македонија

Тодор Стојчевски

Сé во животот мора да има баланс. Дури и во промоцијата. Затоа што, премногу зборување и појавување во јавност – создава проблеми. Што вели еден познаник „страв ми е да го отворам и фрижидерот за да не ми се појави оној лик од телевизија“. Од друга страна, премалку појавување во јавност создава опасност да Ве заборават и да се изгубите „од радарот“. Затоа, за да ја решите оваа дилема, потребно е едноставно да одговорите на лесни прашања со малку потешки одговори: „колку е доволно да се појавувате“, „кога да се појавувате“, „зошто да се појавувате“, „каде да се појавувате“, „како да се појавите“ и што е најважно „што и колку да кажете“?

Професионалците во односите со јавноста се „лекари“ за вакви дилеми. Ние, при подготовка на еден документ, наречен Стратегија за комуникација, даваме конкретен и ефективен одговор на сите дилеми поврзани со Вашето (не)појавување во јавноста. Овој документ, меѓудругото, прави опис/анализа на ситуацијата (на проблемот или предизвикот), анализира што и како прави конкуренцијата (ако е потребно), дефинира комуникациски цели (кои треба да се постигнат), креира алатки (да се постигнат поставените цели), создава буџетска рамка (колку пари треба да се потрошат), создава мерливи параметри (врз основа на кои ќе процениме дали сме успешни при реализација на стратегијата) и што е најважно, прави временска рамка (кога што треба да се прави).

р е к л а м а

Ех, токму таа временска рамка, која понекогаш и се заборава во Стратегијата, според мене, го дава балансот меѓу потребата да бидете сеприсутни и потребата ефективно да се промовирате.

Затоа што, односите со јавноста советуваат континуирано, постојано и балансирано појавување во јавноста.

Оваа временска рамка кажува кога треба да се преземе одредена дефинирана активност. Да се разбереме, нема лош период за промоција во ниту еден период од годината. Но, има точно утврден период кога и што треба да се прави, што да се каже и што да се промовира. Затоа што, одредена активност во различни временски периоди, може да даде спротивни резултати.

Сепак, сé зависи која е Вашата цел – да Ве забележат што е можно повеќе луѓе (директна комуникација) или да добиете медиумско внимание (индиректна комуникација со јавноста). Пример, сте предвиделе да организирате настан за промоција на производ во август! Овој месец не е премногу препорачлив за организирање настани поради тоа што е топло и повеќето луѓе се на одмор. Доколку „мора“ да организирате настан токму во август, затоа што производот се однесува за летниот период од годината, тогаш направете го некаде блиску до плажа (каде што е Вашата публика) или организирајте го доцна навечер (кога заладува).

Од друга страна, овој месец е идеален за медиумско покривање на нова музичка нумера. Има малку настани, а медиумите имаат потреба од „свежи“ информации. Тогаш полесно ќе имате можност да ги „освоите“ медиумите. Но, за тоа дали треба да организирате настан во август и ако да, каде и како, оставете нека проценат експертите за односи со јавност. Нашиот професионален багаж ќе обезбеди баланс во Вашата промоција.

Или сте одлучиле да направите истражување. Повторно, летото не е добро за ваков вид активност поради временските прилики. Но, истражување на терен не е погодно да се прави и во текот на зимата поради ладното време. Затоа, направете баланс и одложете го истражувањето за подобри временски услови.

Има ситуации кога бараат брзо и малку „поагресивно“ реагирање. Веднаш и сега!!! За да бидете подготвени да реагирате веднаш и сега, притоа да „извојувате“ успех во непредвидената ситуација, потребно е добро да се подготвите. Според мене, подготовката е половина успех. Затоа, кога ќе работите на вашата стратегија за комуникации, предвидете го и овој сегмент – кризен ПР (односи со јавност во време на криза). Тој сегмент ќе Ви даде фундаментални, елементарни, предуслови како да се справите со одредена ситуација.

За жал, многу клиенти не веруваат дека нивната компанија или институција може да се соочи со кризна ситуација и воопшто не размислуваат за кризата. Но, за да го балансирате ударот и притоа, да имате балансирана комуникација со јавноста, направете кризен план за односи со јавноста. Бидете подготвени, на балансиран начин, да го изгасите секој пожар и не дозволувајте нештата да излезат од контрола.

Дури и во вакви ситуации, доколку сте пренападни, преагресивни во кампањите, небалансирано пристапувате кон комуникацијата, ќе си направите контра-услуга. Имено, сé што е премногу, „предизвикува главоболка“. И премногу појавување, ќе доведе до ситуација на одбивност кај јавноста. Затоа, советувам: балансиран пристап и во комуникациите.

Секако, промовирајте го она што го знаете и умеете. И како  единка и како компанија. Умерено, балансирано, промовирање значи ваше усогласување при промоцијата согласно квалитетот на информации што сакате и може да ги споделите со вашите целни групи. Не се појавувајте само колку да Ве има!!! Јавноста тоа знае да го процени. Или не се кријте доколку „во ракав“ имате вредни податоци за вашата јавност. Консултирајте ПР професионалци и „само напред“.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.