• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Тодор Стојчевски: Како успешно да раководите со Агенција за односи со јавност!?

02/02/2016
in Во фокусот, Колумни
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Автор: Тодор Стојчевски, сопственик на Чептер 4 Македонија

 Водењето бизнис, во што секако подразбира и раководење со Агенција за односи со јавност, е исто како да се качувате по скали. Се движите по „угорнината“ кон зададената цел. Некој побрзо, некој побавно. Некој полесно, некој потешко. Но, треба да внимавате кого сретнувате кон врвот. Затоа што кога ќе се враќате надолу, по истите скалила, ќе ги сретнете токму оние лица кои Ви помогнале или се обиделе да Ви попречат при качувањето. И секако, на неколку скалила, секогаш постои платформа. Некој ја користи за одмор, друг за ревизија (што направил, каде се наоѓа и каде треба да се движи), некој застанува на таа позиција и хибернира, а некој воопшто не ја користи. Зависи од личноста, идејата, целта… 

Тодор Стојчевски

1.Бидете фокусиран и внимателен „лидер“ – Мора да бидете фокусирани. Тоа значи да поставите цели и внимателно, да ја одредите патеката на движење до постигнување на таргетите. Пример, годинава сакаме да добиеме пет нови клиенти, да задржиме најмалку половина од клиентите со кои работиме, да го зголемиме тимот за двајца и да направиме одреден профит. Тогаш, употребете го целото свое знаење, умеење и синергија во тимот, заеднички да ги постигнете целите. Кога велам внимателен, како лидер, мислам на успешно менаџирање со клиентите, колегите, комуникациите, проектите.

2. Подготовете се – Добра подготовка, половина завршена работа. Секогаш добро подгответе се за клиентот. Посветете максимално внимание на сите детали во вашата презентација или материјали за состанок, пролистајте и дознајте повеќе за клиентот. Мора да бидете „играч на ниво“, да комуницирате со клиентот речиси како да сте дел од неговата идеја. Доколку добро се покажете, многу полесно е да Ве прифати како партнер во постигнувањето на неговата поставена цел.

р е к л а м а

 3.Клиентите се „светост“, но и Вие сте Бог – Не постои мал или голем клиент. Секој клиент заслужува соодветно професионално внимание. Затоа, секогаш однесувајте се кон него како нешто свето. Тој секогаш е во право, бидејќи најдобро си го познава производот/услугата или компанијата/институцијата. Но, доколку сакате и дефинитивно, морате да имате фер однос, тогаш имате позиција на еднаквост. Мора да го водите низ лавиринтот на успешно комуницирање и организирање. Тој е Бог бидејќи знае што има, но Вие сте Бог бидејќи знаете како тоа што го има клиентот, најдобро и најефективно, да го сознае јавноста, односно неговите таргет јавности. Затоа, мора добро да се познавате и да функционирате беспрекорно.

4. Колегите се Вашето второ „семејство“ – Не е само флоскула, туку реалност. Најмалку осум часа дневно, пет дена неделно (некогаш и повеќе). Семејство затоа што имате иста цел, мисија, визија. Работите на исти или заеднички проекти. Без разлика дали сте во иста канцеларија или во различна држава. Остварувате приход, делите енергија. Затоа, еден од колегите (не секогаш хиерарски највисоко позиционираниот), е лидер, водач на групата која соработува со еден клиент, но придонесот и успехот се заеднички. Затоа што, најдобро е со клиентот да комуницира еден професионалец од Агенцијата, но работата се врши тимски. Најтешко е да задржите клиент, но и одличен работник.

5. Јавноста бара почит – Затоа, почитувајте ја. Секогаш анализирајте ја, осознавајте ја. Бидете во тек со нејзините потреби, очекувања, фрустрации, неисполнети желби. Анализирајте ја по разни основи и правете статистики. Иако јавноста е нехомогена маса, сепак, секогаш може да се извадат заеднички содржатели, точки на спојување, во интерес на клиентот. Од друга страна, комуницирајте вистински, без обиди за лажење и надмудрување на јавноста. Таа можеби се однесува ирационално, но одлучува врз рационални и индивидуални параметри. Многу бргу ќе биде откриен вашиот обид за спин доколку не ја кажувате вистината.

6. Конкурентите се ваши водачи – Бизнисот се развива само доколку постојат други со кои може да се „натпреварувате“. Со квалитетни идеи, нови продукти, професионален пристап. Потребно е да „соработувате“, да се познавате меѓусебно, но и да се диференцирате за пазарот да да Ве препознае. Толку сме мали како општество што, речиси, може лично да се познавате со колегите од нашата професија кои работат во „конкурентските“ Агенции. Дружете се, разговарајте за професијата, надградувајте се заеднички. Затоа што, никој не може да функционира сам, уште помалку да се надева на успех.

7. Мерете ги резултатите – Се во животот (и во професијата) мора да биде мерливо. Постојат алатки и механизми се што работите да се изрази во бројна вредност. Затоа што, клиентите се повеќе го бараат тоа. Да видат што добиле (квантитативно и квалитативно) за сопствено вложените пари. Бизнис логиката вели со мал внос напари (инпут) да се добие добар финансиски бенефит. Иако, во нашата професија, бенефитот не мора секогаш да биде изразен во пари, сепак, се може да се мери – број на објави, квалитет на информации, зголемување на репутација, детектирање на конкуренција на клиент, успех во организација на настан.

8.Љубопитноста е Ваша одлика – Ова е една од ретките професии која доколку сакате да ја работите мора да бидете „со сетилата“ во полн ек. Се треба да Ве интересира. Познавањето разни области ќе Ви овозможи поголем дијапазон на разновидни клиенти. Затоа, постојано прашувајте, комуницирајте, учете. Следете ја професијата, нејзиниот развој, новитети. Бидете љубопитни што се случува со клиентите. Информирајте се и за нешта за кои во моментов немате употребна вредност. Дури и најбанално добиената информација, во одреден момент, ќе добие на вредност.

9. Учете се – не може да се функционира во професијата доколку постојано не се надградувате, не се едуцирате. Затоа што, доколку Вие тоа не го правите, тоа го прават колегите од другите Агенции. Доколку се едуцираат, значи знаат повеќе. Односно, може повеќе и подобро да му понудат на потенцијалниот клиент. Постои литература, одлични книги и прирачници, одлични интернет страници каде секојдневно може да читате и да се надградувате. Завршувањето факултет не значи крај на едукацијата. Добивањето позиција на работното место, уште повеќе обврзува да се едуцираме.

10. Работете холистички – Длабоко верувам и сум убеден дека само со интегрален, холистички, пристап во работењето се постигнува успехот. Како „менаџер“, акаунт, за одреден клиент имате можност да ја знаете „големата слика“ и затоа, најдобро е да ги менаџирате колегите кои учествуваат во создавањето на мозаикот. Доколку раководите со Агенција, тогаш имате можност (и одговорност) кога се работи да ги имате в предвид сите аспекти на функционирање. Затоа што Вие и вашиот кредибилитет, на крај ако сакате и пари, се ставени „во игра“. За да бидете лидер мора да работите со умот, телото, срцето и духот.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.