Актерот Том Холанд, најпознат по својата улога како Спајдермен во филмовите на Марвел, е претставен како нов амбасадор на данскиот бренд на играчки Lego, или како што компанијата ги нарекува своите партнери – „плејмејкер“. Во своето огласувачко деби за компанијата, Холанд игра во краток филм кој ја истакнува идејата дека креативноста и играта се важни во секоја возраст.
Во рекламата, Холанд се претвора во различни ликови, меѓу кои препознатлива верзија на фудбалската ѕвезда Кристијано Роналдо и ликот на Док Браун од филмската франшиза „Back to the Future“. Краткиот филм е режиран од страна на наградуваното креативно дуо Los Peréz (Танија Вердузко и Адриан Перез), преку Biscuit Filmworks.
Зборувајќи за проектот, Холанд истакна дека брендот Lego бил огромен дел од неговото детство. Заедно со своите браќа, создавале светови полни со фантазија – претворајќи ја дневната соба во праисториска џунгла со Lego диносауруси или поставувајќи трки со Lego автомобили. „Да станам официјален ‘плејмејкер’ е навистина кул,“ рече тој. „Без разлика колку сум зафатен во животот, никогаш не престанав да се играм… и не планирам да престанам!“
Актерот додаде дека филмот има за цел да покаже дека играта не е само за децата, туку претставува начин на кој човекот може да се изрази и да го истражи светот околу себе. Без разлика дали е тоа на филмските сетови или едноставно минување време со своето семејство и пријатели, Холанд објасни дека секогаш се обидува да внесе елемент на игра во секојдневието.
Со ова партнерство, Lego испраќа порака дека креативноста нема возраст. Со својата светска популарност и младешка енергија, Холанд треба да ги инспирира обожавателите – и млади и возрасни – да продолжат да градат, да замислуваат и да играат.