• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, May 15, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Том Вебстер од Shell: Погледнете подалеку од платформите кои ги знаете и гледајте каде ви се потрошувачите!

30/08/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Том Вебстер, глобален менаџер за интернет-заедници во Shell, е еден од клучните предавачи на на Marketing Kingdom Skopje, најголемиот маркетинг-настан во регионот, кој ќе се одржи на 30 септември во Хотелот „Александар Палас“ во Скопје.

Во својата улога како глобален менаџер за интернет-заедници  во Shell, Том Вебстер го надгледува функционирањето на повеќе канали на социјалните мрежи, советува за стратегијата на содржина и најдобрите начини на работа и ја гради публиката на Shell на социјалните мрежи ширум светот. Пред Shell, тој беше продуцент за социјални мрежи во ITV, каде што ги водеше сите аспекти во врска со социјалните мрежи за трите дигитални канали на телевизиската мрежа. Исто така има работено и на неколку започнувања на бизнис и беше и член на дигиталниот комитет на BAFTA, Британската акдемија за филмски и телевизиски уметности.

MK Skopje - Tom

р е к л а м а

Неодамна седнавме со Том и го замоливме да ни даде 5 совети за македонските професионалци за маркетинг на социјалните мрежи и за односи со јавноста.

  • Однесувајте се како издавач. Веројатно вашиот бизнис не зависи од сообраќајот на социјалните мрежи за да прави пари. Некои бизниси зависат. Погледнете го Buzzfeed. Погледнете го Vox. Ако нивните содржини на социјалните мрежи не се на највисоко можно ниво, тие немаат профит и престануваат да постојат. Учете од нив. Копирајте ги – не ја копирајте нивната содржина, туку нивните техники!
  • Работете со платформите. Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube… Сите тие се во бизнисот на правење пари. Сите тие имаат планови и цели, како и план за тоа каде сакаат да бидат. Дознајте кои се тие и усогласете ги вашите планови за социјалните мрежи со нивните. На пример, Facebook сака да заработи пари од видеа. За да го постигнат ова, потребна им е голема библиотека и да бидат местото на коешто луѓето ќе помислат  кога мислат на видеа на интернет. Затоа сакаат да се прикачуваат повеќе видеа. Така видеото добива поголема важност на страницата со новости. Брендовите треба да се фокусираат на видеа. Тие ќе добијат повеќе прегледи на нивните содржини, а Facebook ќе стане играч во просторот. Сите среќни и задоволни (освен YouTube!)
  • Детално разгледајте ги вашите податоци и искористете ги! Времето кога можевте да гледате на бројот на вашите допаѓања на вашата страница како на клучен податок одамна помина. Сега добрите алатки за социјални мрежи ви овозможуваат пристап до секакви податоци за вашите содржини. Искористете го тоа! Вашите податоци можат да ви помогнат да ги идентификувате најголемите фанови и најтешките противници, што е привлечно на одредени пазари (и што не е!) и секакви други фактори. Сето ова е многу добро, но ако врз основа на податоците не се изведат заклучоци и не се подобрат плановите, тие се бескорисни.
  • Погледнете подалеку од платформите кои ги знаете и гледајте каде ви се потрошувачите. Некои луѓе остануваат заглавени со ставот дека социјални се само платформите кои тие ги користат. „Ако јас сум на Facebook, таму се и нашите потрошувачи“. Не е така. Ова е особено важно за оние кои работат интернационално. Пронајдете ја вашата целна група и каде можеби веќе постојат заедници. Тоа може да биде на Reddit, или на Swarm или на WeChat. Научете ги овие платформи. Меѓутоа, не обидувајте се да бидете насекаде. Snapchat можеби е прилично кул, но може не е вистинското место за вас.
  • Не заборавајте да се социјализирате. Facebook неодамна беше опишан како „платформа за бесплатно рекламирање содржини“, наместо страница на социјална мрежа. Twitter во продавницата за апликаци премина од категоријата „Социјални мрежи“ во „Вести“. Социјалните мрежи стануваат сè помалку социјални. Но, социјалниот елемент сè уште e суштинскиот. Лесно е да се објави и да се заборави. Но, не е најдобро. Одржувањето на социјалниот аспект гради доверба, предност на брендот и може да ги разреши проблемите и тешкотиите пред да излезат од контрола. Освен тоа, социјализацијата ве тера да ги слушате потрошувачите. Што навистина не е лошо!

Marketing Kingdom Skopje го организира P World, македонска, меѓународна, креативна агенција, која организира луксузни бизнис-настани во 30 земји во светот. Marketing Kingdom за првпат се организираше во Загреб во март  2011 год. и оттогаш  настанот се организира годишно во 14 различни земји, меѓу кои Исланд, Египет, Јордан, Мароко и Азербејџан.

Информации за цените и билетите за Marketing Kingdom Skopje можете да најдете на официјалната страница за настанот:

http://www.thepworld.com/pevents/event/135/marketing-kingdom-skopje

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.