• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, June 7, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Топ 10 трендови на дигиталниот маркетинг за 2018 година

01/11/2017
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Content маркетингот, маркетинг автоматизациите и вештачката интелигенција го презедоа приматот.  Во 2018 година тие целосно ќе го променат маркетингот каков што го познаваме, а ангажирањето на потрошувачите ќе биде најголема цел и инспирација, се вели во анализа на магазинот „ Digital marketing “.

Мораме да признаеме дека овие трендови не се новост ниту на странските, а ниту на нашиот пазар. Сепак, би требало да се потсетиме во кој правец оди онлајн маркетингот.

р е к л а м а
  1. Искуство на клиентите

Искуството на клиентите во голема мера влијае врз обликувањето на дигиталниот маркетинг. Соочувајќи се со големи промени во индустријата, компаниите мораат да го преиспитаат своето корисничко искуство, со цел и понатаму да останат атрактивни.

Новите стратегии за таргетирање на купувачите ќе бидат: пократка содржина, лична и актуелна содржина, а омилени ќе бидат видеата и инфографиците. Во 2018 година акцентот ќе биде на поединецот и на неговиот простор за делување.

  1. Content маркетинг

Следната година за маркетерите најважна ќе биде содржината. На сoдржината се работи смислено – се пресметува зачестеноста на објавување на содржината, се одбира аголот од кој се пишува, а бројот на интеракциите со публиката внимателно се следи и анализира.

  1. Масовна персонализација

Масовниот маркетинг е мртов, на негово место доаѓа масовната персонализација. Целта е едноставна: да се соберат што повеќе податоци за однесувањето на клиентите, и да се анализираат во алгоритам на вештачка интелигенција и потоа да се развијат соодветни и прилагодени стратегии. Се користат податоци од социјалните мрежи, онлајн продажбата и преземените мобилни апликации.

  1. Стапка на оптимизација на конверзија

–што значи да се зголеми процентот на корисници (посетители) на сајтот во оние посетители кои купуваат.  И тоа е една од маркетинг стратегиите кои многу ќе се ценат во 2018 година. Степенот на оптимизација на конверзијата е блиско поврзана со оптимизацијата на сајтовите и содржината на пребарувачите и може да биде повеќекратно значајна: подобра позиција при пребарувањето и подобра конверзија.

  1. Маркетинг на повеќе уреди

Компјутери, лаптопи, паметни телефони, таблети… Ги користиме сите можни уреди кога пребаруваме информации. Многу купувачи и понатаму користат десктоп компјутери и лаптопи, но пребарувањето преку мобилните уреди е во пораст. Компаниите сега се соочуваат со нови предизвици: анализирање (во реално време) на демографските податоци и проучување на однесувањето за да се оптимизира искуството на корисниците спрема местото, времето и уредот. Целта е: подобро да се разбере однесувањето на корисниците и да се предложи релевантна содржина преку мулти-канален пристап.

  1. Маркетинг кој (паметно) користи податоци

Податоците се срце на маркетингот. За да се користат правилно, маркетерите би требало да знаат од нив да извлечат остра анализа за микро-сегментите на купувачот. Поврзаните уреди, се повеќе и повеќе интегрирани во нашиот секојдневен живот, собираат се повеќе и повеќе податоци – во 2018 година ќе има 6 милијарди поврзани уреди на пазарот и 30 во секој дом до 2025 година. Гартнер и Форестер  прогнозираат интелигентните уреди, способни да бидат во интеракција со клиентите и кои ќе можат да ги предвидат нивните потреби.

  1.     Корпоративно блогирање

Корпоративното блогирање ветува многу предности: оптимизација на органското пребарување, создавање на заедници (посетители), конструктивен дијалог со посетителите, клиентите… на тој начин се создава нов однос со публиката. Податоците покажуваат дека 70% од клиентите учат нешто за компанијата преку содржината (на корпоративниот блог).

  1.   Автоматизација на маркетинг содржини

Откако содржината е креирана еднаш, останува „само“ да дојде до вистинската публика во вистинско време. За да се постигнат такво вистинско време, ефикасност и фреквенција на објавите на содржината, компаниите се повеќе и повеќе користат автоматизирани алатки за промоција на содржините преку разни канали на комуникација(социјални мрежи, newsletters, и-меил кампањи, итн.).

  1.  Продажба преку социјални мрежи

Дури 75% од B2B клиентите користат социјални мрежи кога одлучуваат да купуваат.  Продажбата преку социјалните мрежи е новиот B2B пристап кој се заснова на слушање и разменување на најдобрите искуства и пракси. Со 450 милиони корисници, LinkedIn е понатаму број 1 социјална мрежа за деловно вмрежување и со тоа приоритет за „трговците на социјалните мрежи“. „LinkedIn Sales Navigator“ е интегрирано решение кое им помага на трговците.

        10.   Четботови

Четботовите се совршен пример како автоматизацијата на маркетингот  ќе влијае врз бизнисот во 2018 година. Овие виртуелни асистенти со кои управува вештачката интелигенција можат да им дадат на клиентите одговори во реално време.  Најголем предизвик е да понудат корисничко искуство кое ќе биде подобро од регуларниот сервис за клиентите, користејќи ги податоците на клиентите. Вештачката интелигенција е веќе заменета со „вештачка емпатија“. Четботовите наскоро ќе бидат во симбиоза со очекувањата на купувачите и  ќе ги автоматизираат задачите.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.