• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, June 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Топ 3 ланци на маркети според потрошувачите во Македонија

08/11/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Агенцијата за истражување и консалтинг “Инсајдер ИД” во Октомври 2018 по втор пат спроведе истражување според кое се прогласуваат “Топ 3 Маркети според потрошувачите во Македонија”, кое е спроведено на 1,300 активни потрошувачи во целата држава. Вкупно потрошувачите имаат наведено повеќе од 40 малопродажни ланци од кои 7 се национални додека сите останати се локални. Прашањето кое се поставува на потрошувачите и според кое се проценуваат ланците е “Во кои 3 ланци на маркети најчесто пазарите?”, со што се одредува интензитетот и преференциите за пазарење независно од приходот или локациите кои ги имаат малопродажните ланци.

Тековната 2018-та е обележана како турбулентна за малопродажните ланци особено во Скопскиот Регион, каде по затворање на еден од најголемите ланци до 2014 СП Маркет, се отвори дополнителен простор кој го искористија Кит-Го за влез на главниот пазар и проширување на Зур Маркети. Дополнително “тврдиот дисконт” Киппер ја одбележа со експанзија исто така во Скопје и сериозно проширување на Стокомак на целата територија на државата кој оваа година е и на 3-тата позиција во прилично сериозна конкуренција.

Генерално експанзијата е најголема кај “тврдите дисконти” и се очекува да и следната година да биде обележана со уште поголемо проширување на таквите концепти кое што е тренд не само во Македонија туку и во целиот свет.

р е к л а м а

Како национални ланци исто како и претходната година се Кам Маркет, Тинекс, Веро, Рамстор, Жито Маркет и Стокомак но од оваа година со проширувањето во Скопскиот Регион и Кит-Го.

Според спроведеното истражување и оваа година на првата позиција е Кам Маркет со значајно повисоко учество од сите останати ланци на маркети и приближно еднакво учество како и во претходната 2017-та година. Тинекс е на втора позиција повторно како и претходната година, но со пониско учество во одговорите, и Стокомак кој го заменува Веро на третата позиција.

* Прашањето е со повеќекратен избор, односно едно анкетирано лице има можност да заокружи повеќе од 1 одговор, со што вкупниот процент надминува 100%;

Првата позиција на Кам Маркет е со 69% учество, втората на Тинекс со 33,1% и Стокомак со 26,7%. Разликата помеѓу првата и втората позиција е значајна од приближно 36%. Освен за одредени позиции, не постои значајна измена на процентуалното учество, но поради големото ширење на поголемиот број продажни ланци во Македонија, потрошувачите пазарат во поголем број на маркети а со тоа и самото учество се дисперзира. Стокомак има раст од само 2% во однос на претходната година за од 4та позиција да се искачи на 3та, додека намалувањето на Веро е исто така ниско но доволно за тековната година да не биде рангиран во Топ 3.

Како пример регион е Тафталиџе/Карпош 3 каде во радиус од 500 метри има маркети од ланците Рамстор, Кит-Го, Кам Маркет, Стокомак, Тинекс, Веро, ТСВ Дисконт и неколку локални маркети. Доколку потрошувачите до пред определен временски период пазареле само во Кам Маркет, СП Маркет или Тинекс, во 2018 имаат и повеќе од голем избор.

Единствен “играч” во листата кој во тековната година нема претрпено особен удар од големите промени е Кам Маркет кој и покрај високото учество во претходната, бележи и мал раст во тековната година од 1,2% што посочува дека е стабилен на местото каде е позициониран.

Од структурата на потрошувачите забележливо е дека во Кам Маркет и Стокомак според приходот потрошувачите имаат прилично изедначено учество, додека во Тинекс се зголемува учеството на групите со зголемување и на самиот приход.

Во овогодинешното истражување во соработка со Таргет Груп се изработи и финансиска анализа на маркетите во Македонија за периодот од 2015 – 2017 за дефинирање на финансискиот раст и перформанс кој го имаат малопродажните ланци во Македонија. Стокомак има понизок приход од продажба во споредба со малопродажниот ланец Веро, но поголем број на потрошувачи и со поголем интензитет пазарат во Стокомак поради што и е позициониран повисоко.

Од финансиски аспект, најзначајно апсолутно зголемување во приходот од продажба има во Кам Маркет каде од 91 мил. се искачува на 115 милиони или раст од 24 мил. евра за период од 3 години. Потоа, следи Стокомак со раст од приближно 17 милиони евра и 6 милиони евра во Тинекс.

Во релативни броеви, највисок е растот во Стокомак кај кој и во двете години има 26% односно 24%, потоа во Кам Маркет 10%/13% и Тинекс со 1.3%/4.8%. Во однос на финансиите, се очекува во тековната 2018-та приходите на Кам Маркет и Стокомак да ја задржат стапката на раст како и во претходните години.

За дополнителни информации во однос на истражувањето и продажба на целиот извештај од истражувањето контакт од Инсајдер ИД (www.insider.mk | info@insider.mk | +389 72 219 806) или финансиски информации, бонитети и финансиски извештаи за компаниите Таргет Груп (www.targetgroup.mk | info@targetgroup.mk | +389 2 3117 100).

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.