Досегашните текстови за статистиките и остварувањата на македонските веб сајтови, во континуитет се едни од најчитаните статии на М365, така што уште еднаш, за финале на оваа година, правиме преглед на најпосетуваните портали според мерењата на Гемиус, овојпат за месец октомври 2014 година.
Од бројките подолу можеме да заклучиме дека октомври беше исклучително успешен месец за порталите кои се мерат со Гемиус, во однос на речиси сите параметри од мерењето, бидејќи речиси сите од Топ 30 оствариле позитивен тренд во споредба со претходниот месец.
Рангирањето за месец октомври 2014 ќе го презентираме по 4 параметри ( Reach, Visitors (Real Users), Page Views и Visits).
- Прв параметар по кој ќе го прикажеме рангирањето на веб сајтовите за месец октомври 2014 ќе биде според Reach т.е. според процентот на посетители (real users) кои погледнале најмалу една веб страна од веб сајтот за определеното мониторирано време споредено со вкупниот број на активни интернет корисници во истиот временски период.
Целиот ранкинг по овој параметар е достапен на следниов ЛИНК
- Ако Reach-от го претставиме во апсолутни бројки, односно според Visitors (Real Users) вистински корисници, параметар кој претставува број на луѓе (не компјутери или кукис) кои барем еднаш во мониторираниот период (октомври 2014) посетиле најмалку една страна од мониторираниите веб сајтови:
Целиот ранкинг по овој параметар на следниов ЛИНК.
- Нареден параметар по кој ќе го прикажеме рангирањето ќе биде Page Views – т.е. бројот на прикажани страни од еден веб сајт во рамки на пребарувачот на посетителот (т.н. број на импресии).
Целиот ранкинг по овој параметар можете да го видите на следниов ЛИНК
- За крај, ќе го покажеме ранкингот според Visits, односно вкупен број на посети на еден портал, генериран од интернет корисниците во определениот временски период.
Целиот ранкинг по овој параметар можете да го видите на следниов ЛИНК.
Повеќе информации за методологијата и рангирањето можете да видите на Audience.mk од каде што овие податоци се преземени и каде месечно се објавуваат најновите извештаи за ранкингот по овие параметри.
Овие метрики се само еден мал индикатор, една мала помош плус, при изборот на веб медиум кој е најпогоден за вклучување во медиа планот за следната кампања на нашиот клиент, но секако тие неможат да ни бидат одлучувачки бидејќи е неразумно во предвид да не се земе дополнителна анализа на содржината на веб медиумите, кредибилитетот кој таа го има кај нашата целна публика, како и дополнителна анализа на демографските и психографските карактеристики на читателите на определениот портал.