• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, May 12, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Трамп vs. Клинтон – Не победува подобриот кандидат, туку оној што има подобар маркетинг

01/08/2016
in Во фокусот, Најнови вести, Политички маркетинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Без разлика на она што ќе се случи во ноември, претседателските избори во САД ќе бидат запаметени како одраз на моќта на маркетингот.

Како еден човек од бизнисот без никакво политичко искуство се доведе себе до позиција да може да ги вознемири и најискусните светски политичари?

Одговорот е – маркетинг.

р е к л а м а

Најважната состојка во маркетингот е да се изнесе уникатно тврдење кое ќе го разликува вашиот бренд од сите останати. Без разлика дали го сакате или не, тоа токму она што Доналд Трамп го направи, започнувајќи со своето стандардно негодување против мексиканските имигранти.

И Трамп и Берни Сандерс беа свесни дека контроверзиите создаваат вести, а вестите градат брендови. Медиумите неволно им помогнаа на двајцата да ги изградат своите брендови не само преку пренесувањето на нивните контроверзни изјави, туку и со покренувањето на прашања поврзани со многу од нив.

Тоа се одрази така што беа зацврстени погледите на луѓето кои се согласуваа со Трамп и Сандерс. Тоа е старата маркетинг максима: Игнорирајте ја вашата конкуренција, немојте да ги дебатирате.

Во моментот кога ќе почнете да дебатирате за својот противник, вие создавате впечаток дека тие имаат легитимни аргументи. Па така, излезе дека медиумите се најголемиот сојузник на Трамп, целосно спортивно од она што многу од нив имаа како намера.

Хилари Клинтон, од друга страна, ја направи класичната маркетиншка грешка. Таа не се фокусираше врз едно специфично прашање. И ниту едно од нејзините покренати прашање на создаде доволно контроверзија.

Имено, таа се обидува да им угоди на сите, ветувајќи секакви добра за децата, студентите, родителите и пензионерите. Таа требаше да го послуша стариот маркетиншки приницип: Ако се обидувате да им се допаднете на сите, во опасност сте да не му се допаднете никому.

Што нејзиниот слоган, “Stronger together,” всушност значи? Што значеа нејзините претходни слогани како “Fighting for us” или “I’m with her”?

trump ad
Нема сомнеж дека слоганот на Трамп, “Make America great again,” е контроверзен бидејќи им се допаѓа на луѓете кои мислат дека САД се на погрешниот пат. Тој создава контроверзност бидејќи поттикнува расправија со луѓето кои мислат дека САД и сега се движат во вистинската насока.

Кој би се расправал поради слоганот на Хилари “Stronger together?” Тој не создава контроверзност и не поттикнува реакации.

Нејзиниот слоган е толку слаб што Џеси Џексон во својот говор на Демократската конвенција се обиде да и’ помогне со негова кованица: “It’s healing time. It’s hope time. It’s Hillary time.”

Многумина од останатите говорници на Демократската конвенција паднаа во играта на Трамп. Претседателот Барак Обама, регирајќи на слоганот на Трамп, тој инсистираше: “America is already great. America is already strong.”

Исто така додавајќи: “I promise you, our strength, our greatness does not depend on Donald Trump.”

Но, според последното истражување на Rasmussen Reports, само 24% од гласачите мислат дека земјата се движи во правилна насока. Според тоа, зборовите на претседателот Обама само го зацврстуваат гледиштето на Трамп.

Дали еден кандидат ќе победи или ќе изгуби може да се предвиди уште од првиот ден, денот кога кандидатот ќе го ‘фрли’ својот слоган во рингот. Кога Барак Обама ја најави својата кандидатура за претседателските избори во 2008, тој ја ‘зацементира’ идејата за промена – “Change we can believe in.” Потоа тој ја фокусираше целата своја кампања кон таа идеја, се’ до изборите во Ноември кои убедливо ги доби.

Хилари, од друга страна, тогаш беше ‘насекаде’ со своите слогани за време на внатрепартиските избори на Демократите. Таа започна со “Big challenges, real solutions: Time to pick a President.” Потоа се префрли на “Renew the promise of American,” па на “In to win,” па после беше “Working for change, working for you,” па “Countdown to change” (се обиде да ја следи идејата на Обама).

Потоа таа се префли на “Ready for change, ready to lead,” и потоа “Solutions for America” (Иронично, истата маркетиншка колебливост ја покажува и во овогодинешната кампања.)

Но, дали Трамп навистина е кандидат со само едно покренато прашање? Нели има и свои позиции за други работи како НАТО, даноци, трговија и слично?

Да, но тоа е една од реалностите на политичките кампањи. Медиумите ги присилуваат кандидатите да ги искажат своите ставови за голем број на прашања. Затоа е многу важно за еден политичка кандидат да си постави една главна поциција уште од првиот ден на својата кандидатура.

Без разлика дали Трамп ќе победи или ќе изгуби, маркетерите треба да ја применат неговата стратегија и да внесуваат повеќе контроверзија во своите реклами. Во последно време, адвертајзинг кампањите се премногу меки. И можеби тоа е причината што голем број на веќе етаблирани брендови губат потрошувачи за сметка не некои нови производители.

Во минатото, маркетерите добивале многу повеќе кога повеќе ќе притиснеле. Ја паметите “Does she or doesn’t she?” на Clariol? Или пак “Nothing comes between me and my Calvins” на Calvin Klein? Или “I dreamed I was . . . . . . in my Maidenform bra” на Maidenform? Или пак “Think small?” на Volkswagen?

Во време кога автомобилскиот стандард беше големи сјајни автомобили, кампањата на Volkswagen беше шокантна. И имаше меморабилни поенти како: “It makes your house look bigger” и”If you run out of gas, it’s easy to push.”

Подобриот производ не секогаш победува на пазарот. Исто така, не секогаш подобрата личност победува во политичката арена.

Но она што победува многу почесто, е подобрата маркетинг стратегија.

Извор: AdAge

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.