• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, May 15, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Треба ли да им веруваме на инфлуенсерите?

23/08/2018
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Новиот тренд на социјалните медиуми изгледа крајно футуристички: компјутерски генерирани аватари кои изгледаат, зборуваат и се однесуваат како вистински луѓе

Довербата е од клучно значење кога се користат услугите на инфлуенсерите, но огласувачите честопати се сопнуваат на грешките од минатото на самите инфлуенсери, а сега мора да се справат и со новите предизвици со порастот на компјутерските инфлуенсери.

р е к л а м а

Најновиот пример за слабо направени претходни проверки доаѓа од Австралија, каде што владата одлучи да инвестира 600.000 австралиски долари во соработка со инфлуенсери на социјални медиуми, во рамките на својата кампања #girlsmakeyourmove. Кампањата беше лансирана од страна на Министерството за здравство за да ги охрабри младите жени да бидат активни.

Подоцна беше откриено дека некои Инстаграм инфлуенсери, кои биле плаќани и до 3.000 американски долари за еден пост, имале претходна соработка со алкохолни брендови и производи за екстремни диети. Исто така, неодамна е објавено дека австралиските одбранбени сили платиле два инфлуенсери од гејминг индустријата да огласуваат регрутирање во воздухопловството, преку видео записи на YouTube, но соработката беше ненадејно прекината кога на виделина излегоа нивни претходни навредливи коментари за жените и силувањето.

“Владата неодамна ја разгледа употребата на инфлуенсери и откри дека нема да бидат искористени во идни кампањи”, изјави Дејвид Колман, заменик-министер за финансии, пишува  Ad News.

Иако австралиската влада не помина добро, застапниците на инфлуенсер маркетингот, како Натали Гидингс од агенцијата The Remarkable, тврди дека “инфлуенсерите се искусни комуникатори, кои со текот на времето изградиле доверба, авторитет и влијание меѓу ангажираната публика.”

На пример, Австралијанците трошат од 6 до 15 минути со својот омилен инфлуенсер на YouTube, трипати неделно и ги следат, како што ги гледаат и своите омилени ТВ-емисии. Заборавете дека содржината е крал. Клучот се вистинските луѓе “, вели Гидингс.

Но, последните случувања во оваа област сугерираат дека работите можат да се променат, со појавата на роботизирани и компјутерски генерирани инфлуенсери. Микела Соуза од Лос Анџелес е еден таков инфлуенсер, која има 1,3 милиони следбеници на Инстаграм, па дури и се појави во реални ситуации, на пример заедно со модната инфлуенсерка Маргарет Жанг.

Фактот што Микела промовираше неколку модни кампањи, исто така, го поставува прашањето за тоа дали роботизираните инфлуенсерите наплаќаат и доколку е така, дали тоа им се открива на гледачите, кој е одговорен за тоа – креаторот (инфлуенсер) или брендот?

Гидингс го гледа тоа повеќе како академско прашање и не верува дека CGI инфлуенсерите ќе имаат големо влијание.

Довербата е клучен капитал. Дали клиентот ќе верува во тврдењата за некој производ за нега на кожа кој доаѓа од фиктивна личност? Чисто се сомневам.Луѓето се поврзуваат со вистински луѓе “, додава таа.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.