• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Тренди политичари и фанатични брендови – Што друго ни донесе Твитер деновиве?

07/03/2014
in Во фокусот, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Кога ја проучував маркетинг стратегијата на Барак Обама за време на претседателските избори кои го донесоа на претседателската фотелја за прв пат во 2009 година, си помислив – ете пример кој долго време ќе биде релевантен и незаменлив во новите прирачници за онлајн маркетинг.

Не бев во право. Барем не целосно

За само неколку години Твитер продолжи вртоглаво да расте а со тоа и речиси неограничените можности за примена на оваа платформа за маркетинг цели од оние кои вистински знаат што прават.
Блескави нови примери и трендови се јавуваат постојано кои им пркосат на оние претходните на кои им се восхитувавме а оние кои следуваат подолу се не постари од една година.

р е к л а м а

Ајде да видиме до каде стигна Твитер генијалноста и моќта на Твитер заедницата

Newsjacking

Терминот се однесува на еден интересен тренд кадешто одреден бренд се обидува да се инјектира себеси за време на популарен настан со цел да поттикне разговор а последователно и поголем број на импресии, следбеници или која и да е целта на нивната Твитер кампања.

Иако терминот е популаризиран од страна на David Meerman Scott, првиот студиски пример кој го привлече вниманието на специјалистите за социјални медиуми потекнува од кој друг ако не од колачите Оreo, чиишто маркетери инстантно реагираа на краткиот и неочекуван прекин на енергија за време на Super Bowl 2013, со следниов твит:

Power out? No problem. pic.twitter.com/dnQ7pOgC

— Oreo Cookie (@Oreo) February 4, 2013

Наскоро се приклучија и други брендови со свои твитови кои инстантно го искористија и трансформираа хаштагот #blackout заедно со “#superbowl. Уште еден интересен и секако креативен пример е Tide:

We can’t get your #blackout, but we can get your stains out. #SuperBowl #TidePower pic.twitter.com/JpQBRvjf

— Tide (@tide) February 4, 2013


Секако најсвежиот а воедно и најдобриот пример за newsjacking (ич не ми успева да најдам соодветен термин на Македонски) го обезбеди Pizza Hut за време на неодамнешните Оскар награди. Pizza Hut надушка сочна можност во моментот кога водителката Елен Деженер ја праша публиката дали би сакала да сподели пица со неа, и инстантно го испали следниот твит:

Did someone say pizza? We got you.

— Pizza Hut (@pizzahut) March 3, 2014


Ја свативте поентата нели? За време на вакви популарни настани не би ме изненадило кога би слушнал дека Pizza Hut и платила добра сума на пари на Ellen DeGeneres само за да го спомене и уште повеќе да го стави баш нивниот бренд во одреден контекст макар и за секунда. Твитер заедницата ќе го направи останато.
Дали знаете сличен пример кој еве потекнува и од нашите простори? Споделете на крај во коментари.

Тренди политичари? NOT !
Се надевам дека Македонските политичари нема да бидат инспирирани од ова што е напишано подолу. Или пак можеби ќе најдат сосема поволна прилика да и во онлајн средината го манифестираат нивното се позастапено однесување за време на изборните кампањи.. па и меѓу времено.

Во секој случај, засега добро е…. забележувам дека деновиве најтрендовски хаштагови во МКД се #скопје и #добро утро..

Дали би можело и кај нас да се појави наскоро она што во Индија во последните неколку месеци претставува вистински политички Твитер феномен? Не дека можеме да научиме многу од Индиските политичари. Како и кај нас и тие не штедат зборови во меѓусебните напади и дебати

Меѓутоа ваквата атмосфера и однесување по сите изгледи е поттикната и од Твитер, со добро осмислена стратегија и цел, посебно во последните неколку месеци кога парламентарните избори во Индија се на хоризонт…

Еве зошто:
Пред неколку месеци владеачката партија во Индија го нарече својот опозициски опонент “napunsak” што во превод значи – импотентен.
Погодете што беше следно – во наредните неколку денови дури и нашите К-15 би можеле да седнат со склопоени раце и да научат или позајмат од речиси налудничавата креативност на Индиските твитерџии.

Тренд хаштаг меѓу првите 5 беше токму тоа мало зборче – napunsak.
По се изгледа кампањските менаџери на двете политички партии беа доволно паметни да ја осетат скриената можност обезбедена од Tвитер и целосно да го реосмислат сопствениот настап кој беше прилагоден на вокабуларот и тренд твитовите на твитер. Речиси во секој помасовен јавен настап фронтмените не пропуштаат да меѓусебно си изречат разноразни навреди. Најсвеж пример кој ми доаѓа на ум е моментот кога министерката на Делхи одеднаш ја окатегоризира целата опозициона партија како Сеачи на Смртта (Merchants of Death).

Истото зборче речиси инстантно беше акумулирано од заедницата и претворено во тренд хаштаг која опстојуваше еден пократок период на локално ниво.

Претходните два и уште неколку други примери делат еден заеднички образец – Кратки звучни и скандалозни – со други зборови лесно провокативни зборови и претворливи во хаштаг. Со оглед на масовната пенетрација на Интернет и социјалните мрежи во Индија секоја можност за импресија е пожелна без разлика на публицитетот која би можела да го донесе ( масите ќе бидат во главно со оној кој барем на основно ниво ги забавува).

Доколку имате забележано сличен пример и кај нас, споделете подолу во коментари.
Топол поздрав од Индија

За Авторот:

Блаже Аризанов го раководи одделот на Дигитален Маркетинг во Mobiloitte Индија. Поврзете се со него на LinkedIn и Google Plus

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.