• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Погледнете ги трендовите и листата на најголемите огласувачи во САД

27/06/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Најголемите огласувачи во Соединетите Американски Држави ги стегаат своите буџети, но затоа пак, инвестициите во рекламирањето се зголемуваат на интернет-пазарот. Ова беше клучниот увид од 63 годишен извештај на Leading National Advertisers, кој го објавува магазинот AdAge. Подолу, погледнете ги клучните сознанија од најновиот извештај кој ги истражува трендовите меѓу најголемите огласувачи во САД.

Топ 200 огласувачите во САД ги зголемиле своите трошоците за рекламирање и маркетинг услуги за само 1,1 проценти во 2017 година. Тоа е најслабиот раст од почетокот на закрепнувањето на огласувачкиот пазар во 2010 година, иако трошоците достигнаа рекордни 155 милијарди долари.

р е к л а м а

Интернет компаниите го предводат растот на вложувањата во огласувањето. Единаесет интерет брендови – вклучувајќи ги Amazon, Alphabet (Google), Expedia Group и Netflix – го зголемија растот на вложувањата за  24,4%. Трошењето на останатите компании кои се вклучени во овај извештај (189), падна за 0,4 проценти.

Амазон ја достигна петтата позиција на листата на најголемите огласувачи во САД во 2017 година. Ова претставува скок од 8 позиции во 2016 година, т.е. 70 позиции од 2010 година. Минатата година Амазон инвестираше околу 3,4 милијарди долари во рекламирање и промоции во САД, што претставува зголемување од 28%.

Трошоците за рекламни и маркетинг услуги за 200 водечки национални огласувачи во САД, паднаа минатата година во три главни категории: автомобилската индустрија за 7,3%; храна за 3,4% и финансиски услуги, за 0,3%. Автомобилските компании работат напорно за да ги намалат трошоците; Форд Мотор изјави дека инвестициите во рекламирањето ги намалиле во 2017 година во цел свет, бидејќи нивниот приход (2,6 %) се намалил на најниско ниво од 2003 година. Трговците со храна ги намалија своите инвестиции поради напорите да се справат со бавниот раст на индустријата и притисокот на инвеститорите за подобрување на нивните перформанси.

Меѓу првите 200 огласувачи, 111 ги зголемиле инвестициите во рекламирањето. Најголем пораст е забележан кај сајтот за кредитирање LendingTree, чии инвестиции пораснале за 69%. Најголемо опаѓање забележал малопродажниот ланец Sears Holdings, од 39%.

200-те најголеми национални огласувачи продолжуваат да го поттикнуваат силниот раст на дигиталното рекламирање и се оддалечуваат од традиционалните медиуми. Нивните инвестиции во медиумите, не вклучувајќи ги дигитални медиуми, паднаа за 4,8%, според анализата на податоците на агенцијата Kantar Media на WPP, спроведена од страна на Ad Age Datacenter.

Интернет-компаниите, од друга страна, ги интензивира своите инвестиции во традиционалните медиуми. Единаесет компании од листата кои главно работат преку интернет, минатата година ја зголемија потрошувачката на измерените медиуми (без дигитални медиуми) за 19,1 проценти. Тоа е голем скок, но дигиталните медиуми сеуште се во центарот на интересот на интернет-компаниите. Така на пример, веб страницата LendingTree вложува девет од десет долари во онлајн реклами.

Најголемите 200 национални огласувачи во САД, минатата година ја сочинуваа половина од медиумската потрошувачка во САД, вклучувајќи речиси две третини (66%) на ТВ огласување.

Брендот Geico се огласувал најмногу во 2017 година, а веќе втора година по ред се најде на врвот на листата на најголеми американски инвеститори во огласувањето. Брендот Geico на компанијата Berickshire Hathaway беше единствениот бренд со инвестиција во мерено рекламирање над 1 милијарда долари (1,4 милијарди долари).

И следната година се очекува дека на врвот на целокупниот извештај на оваа листа ќе биде Comcast Corp и дека ќе ја задржи својата позиција како најголем инвеститор во вкупното огласување. Компанијата AT&T (вклучувајќи ги новостекнатите Time Warner, сега WarnerMedia) веројатно ќе биде огласувач број 2. Проценетите инвестиции за рекламирање во САД во 2017 година за овие две компании изнесувале 5,7 милијарди долари во Comcast и 5,2 милијарди долари за AT&T и WarnerMedia заедно.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.