• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, June 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Трет ден на NEM Dubrovnik 2025: Регулаторни предизвици, глобални брендови, заштита на содржини и приказни номинирани за Оскар

12/06/2025
in Во фокусот, Медиуми, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Третиот ден од NEM Dubrovnik 2025 донесе богат и разновиден програмски распоред, кој ја одразува комплексноста и динамиката на денешниот телевизиски пејзаж. Лидери од индустријата се собраа за да разговараат за регулаторните рамки, променливите пазарни трендови, стратегиите за содржини и улогата на позиционирањето на глобалните брендови. Со ексклузивни презентации, дискусии на високо ниво и проекција на оскаровски номинираниот краток филм „The Man Who Could Not Remain Silent“, третиот ден понуди сеопфатен преглед на насоката во која се движи ТВ-секторот. Денот заврши со „ABBA Night with Pickbox & Viaplay – Mamma Mia!“ во дубровничкиот локал Lazareti, заокружувајќи еден ден исполнет со бизнис и вмрежување.

Денот започна со панелот „Аудиовизуелната иднина на Европа: Дали ги имаме потребните услови за успех?“, кој ги собра гласовите на индустријата од Viaplay, European Audiovisual Observatory, EFAD и POP TV. Панелот истражуваше дали Директивата за аудиовизуелни медиумски услуги ефективно го поддржува растот и продукцијата на европските содржини, особено кај стриминг платформите.

р е к л а м а

Бранко Чакармиш, стратегиски советник во POP TV, ја нагласи важноста од фокусирање на сопствените европски предности наместо обидите за натпреварување со глобалните гиганти. Наместо да се игра според правилата на поголемите пазари, Европа треба да го поддржи својот „терен на игра“, кој ги вреднува локалните, автентични приказни. За помалите пазари, квотите често нанесуваат повеќе штета отколку корист, особено во креативниот сектор. Тој посочи дека средствата наместо да одат во исполнување на арбитрарни цели, треба да се пренасочат кон локални проекти каде што навистина значат.

Крис Марчиќ, извршен директор на HAVC, претседател на EFAD и AGICOA, го сподели своето гледиште за директивата: „На едно ниво, директивата навистина е успешна – ја достигнавме целта од 30% или повеќе европска содржина, што само по себе е постигнување. Но, постојат области кои очигледно бараат подобрување. Во моментов, постојат правни празнини и гледаме малку или никаква конкретна корист од неа, особено кога станува збор за инвестиции во помалите земји.“

Еден од врвните моменти на денот беше проекцијата на краткиот филм „The Man Who Could Not Remain Silent“, проследена со Q&A сесија со режисерот Небојша Слијепчевиќ и продуцентот Данијел Пек, модерирана од Сања Божиќ-Љубичиќ. Филмот беше достапен за гледање во посебен простор во текот на целиот фестивал NEM Dubrovnik.

Во сесија на прашања и одговори насловена „Моќта на глобалните ТВ брендови“, Боб МекКорт, оперативен директор на Fremantle, зборуваше за тоа како силната глобална интелектуална сопственост и бренд идентитетот влијаат на пазарниот успех. Тој го нагласи долготрајниот шарм на франшизи како Got Talent и Baywatch, и ги анализираше факторите зад нивната трајна релевантност.

Осврнувајќи се на успехот на глобалните формати во локалните пазари, МекКорт рече: „Овој регион останува неверојатен пазар за забавни формати. Има 22 локални верзии на Got Talent, 12 на Idol, 10 на Family Feud и 12 на The Price Is Right. Овие шоуа продолжуваат да живеат и на социјалните мрежи како YouTube и Facebook. Во 2024 година бевме седми најголем издавач на содржини на YouTube глобално.“

Марк Џејмс, потпретседател за меѓународна продажба и Луиз Падфилд-Вилкинс, директорка на продажба, ја претставија програмската понуда на Lionsgate, вклучувајќи ексклузивен прв поглед на новата адаптација на Робин Худ.

Ленка Сзанто од Oneplay даде преглед на истакнати наслови за 2025 година, со акцент на оригинални содржини по спојувањето на O2TV и Voyo.

Во презентацијата „Viaplay & Pickbox: Partnering for Growth in Southeast Europe“ беше претставено стратешкото партнерство на двата брендови со фокус на жанрот „true crime“, форматски подготвени IP и скалабилна дистрибуција. При воведот на Ванда Рапти, извршна потпретседателка во Viaplay Group, Сања Божиќ-Љубичиќ изјави: „Pickbox отсекогаш се стремел да понуди препознатлива содржина – нешто што нè издвојува на еден пренатрупан пазар. Партнерството со Viaplay е врвен пример – кое ги поместува границите на регионалниот стриминг пазар. Резултатот е дека премиум нордиската содржина е достапна ексклузивно на Pickbox NOW и Pickbox TV. Ова партнерство ја спојува локалната сила на Pickbox со врвниот квалитет на продукција на Viaplay.“

Eutelsat Group ја презентираше иднината на линеарната телевизија, разоткривајќи митови и покажувајќи потенцијал за раст.

Панелот „Лидерство во јавните медиумски сервиси“ ги собра високите претставници од EBU, HRT, RTV Slovenia, Latvian Public Media и Bulgarian National Radio.

Борбата против пиратеријата беше централна тема на панелот „Piracy and Profit Loss“, каде учествуваа претставници од AAPA, ACT, Hrvatski Telekom, Telemach Croatia и ITV Studios.

Денот заврши со панелот „Streamers Are Becoming Operators and Operators Are Becoming Streamers?“, спонзориран од Backscreen, каде директори од Warner Bros. Discovery, Paramount Global Content Distribution, RTL Croatia, Pro Plus Slovenia, A1 International Business, Deutsche Telekom AG и Tet Latvia дискутираа за трендовите каде стримерите додаваат линеарни канали, а операторите ги интегрираат стриминг платформите.

Улдис Татарчукс, директор на Tet Latvia, изјави: „Од моја перспектива, сите се натпреваруваме за вниманието на клиентот, но истовремено сме активни учесници во многу поголем процес – брзата еволуција на индустријата во свет што постојано се менува.“

Додека деловното вмрежување беше во полн ек, AMCNI CNE објави значаен договор на повеќе територии со M7 Group, во сопственост на Canal+, еден од најголемите европски провајдери на pay-TV услуги.

Ноќта заврши со збавата „ABBA Night with Pickbox & Viaplay – Mamma Mia“, организирана од Pickbox и Viaplay во локалот Lazareti, која послужи како совршен крај за 12. издание на NEM Dubrovnik.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.