• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Третиот ден на NEM објасни како да се прифатат новите трендови на медискиот пазар

13/06/2019
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Третиот ден на NEM беше посветен на најновите трендови и нивното влијание врз медискиот пазар. Експертите ги споредија стриминг платформите на претплата со телевизиските канала и изразија оптимистичност за идната генерација на корисници. Учесниците имаа можност од Applicaster да научат нешто повеќе и за севкупното дигитално искуство.

Квалитетните содржини се клучот за успех

р е к л а м а

Во дискусијата за вечните (не)пријатели – платформите на претплата и ТВ каналите – беше истакната потребата за прилагодување на технологијата спрема спцифичните пазари.

„Се наоѓаме во златното доба на телевизијата, што значи дека имаме поголема конкуренција, поголеми буџети и повеќе вложувања. Но, мораме да останеме фокусирани на создавањето содржини бидејќи ако почнеме да се фокусираме на дистрибуцијата наместо на содржините, ќе имаме проблеми,“ истакна Салим Мукадам од BBC Studios.

Се зборуваше и за потребата од различните технологии кои се користат денес во медиумите.

„Нашата стратегија е да ги бараме специфичностите на пазарите при планирањето на спроведувањето на програмата и воведувањето на нови технологии. Прилагодувањето кон локалниот пазаер е клучно, во овој случај не постои единствено, универзално решение,“ рече Катерина Бехрендс, генерален директор на групацијата NBCUniversal International Networks за Источна и Средна Европа.

Дискутирајќи за улогата на милениумците како корисници, Катерина Павловиќ, програмски директор во Prva Srpska Televizija, истакна: „Мнозинството од регионалната публика е постара од 40 години и не можеме да ги игнорираме. Очекувам дека милениумците ќе го променат своето однсеување кога ќе станат повозрасни. Верувам дека ќе ги променат навиките и ќе се вратат на линеарната телевизија. Телевизиските куќи треба да им понудат интересни содржини со цел да ги привлечат назад.“

Што се однесува до спориот технолошки напредок во регионот на Централна и Источна Европа, Милош Томиќ, предводник на одделот за договарање мултимедиумски содржини во Telekom Srbija, го посочи следново: „OTT дефинитивно ќе пристигне и во овој регион, но сега сé уште не е време за тоа поради економски причини, но уште повеќе поради неразбирање на вредноста на производот.“

 

Учење примери на добра практика

Зборувајќи за флексибилна стратегија за содржин, Алберто Мари, директор на продажба во Applicaster, понуди решение за подобрување на севкупното искуство. Истакнувајќи дека самиот квалитет на содржините не е доволен за конкурентни дигитални содржини или OTT компанија, Мари инсистира на вклучување на дизајнот, утилитарноста и квалитетот на стримингот во целокупното искуство со цел да се задоволат корисниците. Мари со учесниците го сподели своето искуство во Applicaster и им понуди увид во знаењето за дигиталното искуство потребно за врвно севкупно искуство.

„Сета технологија потребна за врвно корисничко искуство е веќе достапна на пазарот, со тоа може да се фокусирате на содржините и корисничкото искуство. ZAPP, најновиот производ на Applicaster, токму тоа и Ви го овозможува. Врвниот дизајн е комбинација на креативност и податоци.“

Претставувајќи други иновации на пазарот, Алекс Вигебо од JW Player ја истакна улогата на видеозаписите во новинските статии: „Услугата ‘Article Matching’ на JW Player ја спарува содржината на статиите со релевантни видео-записи од ‘библиотеката’, овозможувајќи збогатување на таа содржина.“

Миа Печина, раководител во новоосновачниот Zagrebački filmski ured, го претстави големиот чекор кој хратската престолнина го направи за продукциите во потрага по неоткриени локации во регионот. „Крајбрежјето е првото нешто на што помислувате кога ќе се спомене Хрватска, но ние сакаме да го префрлиме фокусот и на континенталните градови и други делови од државата,“ посочи Печина.

Денот беше завршен со презентација на партнерството помеѓу Viacom International Media Networks и диструбитрите: „Линеарната телевизија ја конзумирме сé помалку, но затоа конзумираме сé повеќе содржини,“ рече Маја Порцзинска, виш директор во Viacom.

Во текот на денот исполнет со различни дискусии и предавања, учесниците имаа можност да се освежат и вмрежат на паузите за кафе под покровителство на NBCUniversal и Viacom. Денот беше заклучен со забава организарана од JW Player во клубот Banje Beach во старото градско јадро на Дубровник.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.