• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Три промени во ПР индустријата како резултат на дигитализацијата

12/06/2019
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

ПР индустријата константно се менува, а интензитетот на промена во  чекор со дигитлната револуција стана многу посилен, особено со подемот на социјалните мрежи. Поседување дигитални вештини и способност за разбирање и менаџирање на социјалните мрежи претставуваат императив за секој што се занимава со односи со јавноста.

Во продолжение, три интересни промени во ПР-от кои се резултат на влијанието на дигиталните медиуми:

р е к л а м а
  1. Сѐ уште е најважно да се раскаже приказната за брендот, но начинот и каналот се променети. Публиката од пред телевизор се пресели на Youtube и тоа е добра вест, затоа што каналот овозможува споделување на содржина на која гледачите имаат можност непосредно да реагираат. Фидбек добивате веднаш. Со анализа на прегледи, коментари, likes и dislikes, демографија на публика која сте ја заинтересирале и сл., добивате јасна слика дали вашата приказна стигнува до оние кои сакате да ја слушнат.
  2. Блогерите и влогерите се современа верзија на усната препорака. Усната препорака отсекогаш била многу значајна за перцепцијата на брендот. Денес не прашувате пријател, туку читате препораки на Google и ги слушате коментарите на блогерите и влогерите кои станаа клучни во процесот на застапување на брендот. Соработката со вистински блогери обезбедува ширење на позитивни пораки пред поголема публика. Инфлуенсерскиот маркетинг е хит и запознавањето на вистински вредните и влијателни креатори на мислење е дел од работата на ПР менаџерот. Овие луѓе дават личен печат на она што го препорачуваат, со што обичната реклама станува усна препорака од некој што го цените и почитувате.
  3. Преку Twitter, Facebook, LinkedIn и Instagram, само со прес соопштение објавено во весник, ТВ или радио со надеж дека ќе стигне до вистинската публика, брендовската комуникацијата станува тронасочна. ПР–от се обраќа на купувачите, кои пак ја имаат можноста да пофалат, критикуваат, коментираат, при што условите за таа комуникација се детерминирани од социјалната мрежа на која се одвива. Секако ваквата ситуација го изложува брендот на поголем ризик, и важно е сѐ добро да се промисли пред да се постира со цел да се задржат востановениот тон и порака. Современиот ПР експерт мора да биде свесен и подготвен за предизвиците, бенефитите, но и за можните замки што ги носи комуникацијата на брендот на социјалните мрежи, а тоа е нешто што се учи.

ПР менаџерите мора да се прилагодат на дигиталниот свет и новите медиуми. Од тие причини и едукацијата во областа на односите со јавност постојано еволуира во насока на адаптација на модулите кон реалните потреби на индустријата. Лондонската школа за односи со јавност со децении е авторитет во оваа област од едноставна причина што ги антиципира и ги имплементира промените во своите модули останувајќи секогаш врвна база за обука и надоградба на секој модерен ПР експерт. Early bird пријавувањето на lspr.mk завршува на 15 јуни. Детали за апликација, модули и предавачи на слениот линк.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.