Десеттото издание на овој омилен фестивал го одбележаа полни фестивалски сали и фантастична енергија, а рационалната нерационалност, предвидливата непредвидливост ги запечатија впечатоците од овогодинешниот типично-нетипичен фестивал.
Познатиот фестивал на креативноста и комуникациите и оваа година ги надмина сите очекувања, па со рекордна посетеност испорача и уникатна фестивалска понуда, продукција која ретко се гледа на овие простори со највисоко ниво на организација и со стил и многу насмевки ја поздрави заедницата на Денови на комуникациие на нивното десетто издание. Со вкупно 163 предавачи и изведувачи, 123 компании и здруженија на покровители и пријатели на фестивалот, се одржаа повеќе од 70 програмски содржини на дури 7 фестивалски локации. По ова одлично десетто издание, останува само со нетрпение да се види што организаторите од Хрватската асоцијација на друштва за пазарна комуникација (HURA) и IAB Хрватска ќе подготват за следното издание – тоа е заклучокот, по конечното слегнување на впечатоците, на уникатната ДК заедница која отпатува во Ровињ на крајот на април за да ги апсорбира на фестивалската сцена од 360° уникатните сознанија на 13 предавачи од Аргентина, Белгија, Сингапур, Обединетото Кралство, САД и бројни локални и регионални експерти.
Покрај она што многумина го сметаат за најдобра програма во овој дел од светот, овој типично-нетипичен фестивал беше одбележан и со предавања на полноќ, предавања на плажа, пива после програмата, последователна забава на плажа на зајдисонце, спектакуларна нова продукција во главната сала од 360°, распродадени првите количини на FUCK & LOVE брендирани предмети, нова четврта сала, првиот асистент со вештачка интелигенција на ваков настан во Хрватска и цела серија други невидени содржини од никогаш посончевото издание на Денови на комуникациите. Спектарот на теми кои опфатија сè, од испитување на границите на креативноста, индустриски табу-теми, рушење стереотипи и креативен хаос, го извлекоа најактуелното и најинтересното од индустријата – а во вечерните часови се доделуваа и награди за најдобри достигнувања меѓу 518 проекти во изборот за професионалните награди, кој го реализираа 118 членови на жири-комисиите и натпреварувачките одбори.
Овој возбудлив фестивал уште еднаш покажа дека, од крајност до крајност и од црно до бело, во исто време е можно да се мрази и сака комуникациската индустрија, но дека во никој случај не е невозможно да се биде рамнодушен кон неа. Затоа, по повод затворањето на десеттото издание, организаторите ја поздравија својата ДК заедница, им се заблагодарија на сите предавачи, панелисти, партнери, пријатели на фестивалот, медиумите и сите кои беа дел од организацијата и помогнаа да се реализира овој обемен проект, со честитки до победниците на натпреварите, затворајќи ги вратите на фестивалот – до следната година.
„Сите веќе добро знаат дека со нас никогаш не е досадно – и оваа година, нашиот некогаш мал проект доби сосема нова, необична, сончева димензија, која не може да се опише со зборови. Сигурна сум дека на сите им беше тешко да го започнат патувањето дома од Ровињ“ – рече директорката на фестивалот, Дуња Ивана Балон, додавајќи: „Секоја година имаме сè потешка задача – повторно и повторно да го иновираме фестивалот и да ги надминеме беспрекорно одличните впечатоци – но ние секогаш со задоволство го прифаќаме предизвикот. Се гледаме на DK2025.”
Сите оние кои не можеа да се придружат на овогодинешната голема прослава на комуникациската индустрија, со задоволство ќе слушнат дека онлајн котизациите со кои можат да пристапат до содржините на главната сала 30 дена по завршувањето на фестивалот сè уште се достапни – на www.danikomunikacija.com.