Францускиот бренд на шампањ Dom Pérignon објави нова кампања со која ја потврдува својата визија за „Творењето како вечно патување“, инспирирајќи го светот кон креативно воздигнување.
За Dom Pérignon, творењето е спирала – спирала што ги надминува времето и просторот, одекнувајќи помеѓу минатото, сегашноста и иднината. Во 1668 година, бенедиктинскиот монах Дом Пјер Перињон си поставил за цел да го создаде „најдоброто вино на светот“. Оттогаш, брендот Dom Pérignon ја следи таа креативна амбиција во создавањето на својот винтиџ шампањ – направен исклучиво од реколтата на една година, како самонаметнато ограничување што бара постојано креативно реобмислување.
Токму оваа креативна тензија ја поттикна кампањата „Творењето е вечно патување“, инспирирајќи длабок дијалог со група на безвременски уметници кои ја отелотворуваат истата таа визија за вечна творечка ренесанса, вклучувајќи ги: Тилда Свинтон (уметница, актерка), Иги Поп (музичар, актер, радио водител), Зои Кравиц (актерка, режисерка, сценаристка, продуцентка), Андерсон Паак (уметник, продуцент, режисер), Александар Екман (кореограф), Клер Смит (готвачка со три Мишелин ѕвезди), Такаши Мураками (современ уметник), како и самиот мајстор на визбата на Dom Pérignon, Винсент Шаперон.
Низ интроспективна призма, портретите на избраните уметници откриваат моменти на интимност каде што мислата, инспирацијата и контемплацијата се спојуваат – доловувајќи како секој еден од нив станува дел од еволуирачкото наследство на Dom Pérignon.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција BETC Etoile Rouge и продукциската куќа Iconoclast.