• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Twitch: Секое искуство може да се емитува онлајн-но не секое може да се монетизира

30/12/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пред само неколку години кога Jonathan Simpson-Bint CRO на Twitch ќе се појавеше на состанок со агенции и адвертајзери многумина неговите напори ги гледаа со сомнеж…

“Толку многу луѓе се активни на Twitch? Мораш да се шегуваш со нас….’’ – oва беше најчестата реакција со која се соочував,” зборува  Simpson-Bint, кој го основа Twitch од  2011 година, само три години пред Amazon да ја купи социјалната гејминг платформа, а воедно и платформа за емитување во живо за   $1 милијарда. “Сеуште ме воодушевува, на платформата сум активен веќе 5 години. Верувам дека платформата достигна до точкаа кога корисниците веќе добро ја разбираат’’.

pm47ede

р е к л а м а

Twitch во просек има повеќе од 100 милиони прегледи месечно. Иако дневно бележи околу 10 милиони активни корисници, тие вообичаено ја посетуваат платформата околу два пати дневно и трошат во просек 111 минути дневно гледајќи содржини.

Она што го прави Twitch атрактивен за адвертајзерите е тоа што платформата го привлекува вниманието на половина од миленијалните момчиња од Америка- што истовремено покрај благодет е и пречка затоа што миленијалните момчиња се публика која се почесто користи блокатори за реклами.

Во ноември, Twitch направи увертира за сегашните и потенцијалните клиенти за реклами со проширувањето на SureStream, рекламно решение кое ги прикачува рекламите директно во потоци, блокира  рекламни блокатори од трети партии и обезбедува подобар плејбек на реклами.

Иако Simpson-Bint не окрива кои се цените за блокирање на рекламите на Twitch, тој изјави дека публиката добро го прифаќа SureStream.”Доколку корисниците бараат искуство без вклучени реклами, секогаш може да креираат свој Twitch Prime налог.

ПУБЛИКА

Публиката на Twitch, генерално е многу свесна за вредноста која ја добива со користењето на сервисот . Тоа е затоа што добивката од рекламите се споделува со емитувачите,  а корисниците  се лојални на креаторите на своите омилени стриминзи.

“Тешко е за фановите да бидат лути на емитувачот на рекламата која трае само 30 секунди а која за него е начин за опстанок на пазарот’’. Емитувачите имаат контрола над рекламите кои ќе ги емитуваат, како и врз менаџирањето на рекламите кои ќе се објавуваат на нивните канали.

“Станува збор за интересен социо-економски експеримент,”  изјави Simpson-Bint. “ Повеќе реклами значат повеќе пари,  но во исто време се и ризик за помалку прегледи со текот на времето. Фирмите кои се рекламираат потребно е да го разберат степенот на толерантност на сопствената публика.’’
Twitch сеуште не им овозможува на фирмите кои се рекламираат,  пристап до податоците на Amazon. Twitch sales.org комплетно е одделен од Amazon. “ Вредноста која сакаме да ја постигнеме се однесува на обезбедувањето на вистински добар квалитет,” се зборовите на Simpson-Bint.

Околу  90% од волуменот за реклами на  Twitch се продава директно со помош на посветениот тим  за напредни медиумски услуги (Advanced Media Services) кој креира решенија за својата рекламна база обезбедувајќи трошоци за инсталиција на производ за девелопери на мобилни игри и  трошоци по аквизиција – производ кој е наменет за компании како Netflix и Hulu.

Иако стримингот за игри е основата на Twitch, корисниците на сервисот го користат не само за игри што всушност беше и неговата примарна намена туку и за користењето на каналите за готвење, за креативните содржини низ кои се прикажува креирање на скулптури, правење на накит, пишување.. постојат дури и канали за ‘’социјално јадење’’.

“Секое искуство може да се емитува, откривме дека доколку им дозволиме нешто, луѓето тоа и ќе го прават. Долго време условите на нашите услуги овозможуваа корисниците да емитуваат содржини од игрите, направивме мали промени и секоја промена е добро прифатена од страна на нашата публика’’- изјави основачот на компанијата.

‘’Outside The Box’’ пристап

Адвертајзерите секогаш можат да постигнат најдобри резултати кога објавуваат нешто што е креирано само за Twitch  заедницата, каде приходите од рекламите во најголем дел доаѓаат од прилагодени решенија и кампањи.

Добар пример за ова е USA Network, која стана партнер на Twitch во 2015 со цел да ја лансира првата сезона на ТВ серијалот Mr. Robot.

USA Network “го хакира”  емитувањето во живо на Twitch на саемот Electronic Entertainment Expo, најголемиот саем на индустријата за игри со своите  мистериозни пораки со цел да го тестира своето ново шоу со сосема нов пристап, притоа симулирајќи фикцина заедница за хакирање  чија мисија  е да избрише повеќе од  $100,000  потрошувачки долгови што во основа е дел од приказаната поврзана со шоуто Mr. Robot. Во текот на наредните 72 часа корисниците на Twitch кои биле дел од публиката од емитувањето во живо можеа да пронајдат кодови за вредни парични награди.

На овој начин платформата делуваше во улога на консултатнт за брендот со цел да му помогне да развие нешто автентично и нешто во кој секој би имал свој удел.

Во делот на мобилниот интерфејс, Twitch конечно е во фаза на премин од десктоп кон развој на бизнис за мобилни апликации. Публиката на Twitch генерално инсталира апликации со игри што е одличен извор за монетизација. Поголемиот број на мобилни реклами се продаваат на основа на трошок по инсталација на компании за мобилни игри.

Twitch  не ја занемарува големината на својата мобилна публика, компанијата сега нуди и апликации за  iOS и  Android  како и за платформи за PS4 и  Xbox.

За самите креатори на платформата најважно е искуството кое го имаат корисниците на платформата (гледачите и емитувачите на содржините). Целта е тие да го добијат најдоброто можно искуство на секоја платформа и да имаат можност да го следат Twitch без разлика каде и да се , без разлика која и направа да ја користат без разлика дали станува збор за Тв уред, лаптоп или iPhone.”…

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.