• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Улогата на креирање на текстуални содржини во процесот на дизајнирање на кориснички интерфејс

01/12/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

“Зборовите” се познати како универзален механизам со неверојатна функционалност. Кога станува збор за корисничкиот интерфејс покрај визуелниот дел, текстот е една од клучните особини која е важна за успешен перформанс.

Основата на пишувањето
Во поглед на терминологијата, во полето на дизајнот, маркетингот и новинарството содржините во форма на текст се нарекуваат  “copy” без разлика колку се мали или обемни.
Иако кога станува збор за дизајн можеме да се сконцентрираме на визуелни елементи како илустрации, икони, копчиња, анимации, бои и форми, со занемарувањето на текстуалниот дел од содржините за време на креирањето на интерфејсот може да сме крајно разочарани од крајниот резултат.
Зборовите комплетно не може да бидат заменети од страна на графика без разлика колку и високо-квалитетна и професионална и да е. Зборовите потребно е внимателно да се одбрани и анализирани на начин на кој истите го поткрепуваат генералниот концепт за дизајн и го нагласуваат позитивното корисничко искуство и успешната интеракција.

Пишаните содржини се интегрален дел од еден кориснички интерфејс

р е к л а м а

Земајќи го во предвид ограничениот простор на една веб страница како и високо ограничениот простор за елементи на екранот на една мобилна апликација, текстот треба да прикаже професионален пристап.
Ова е одлично во случајот кога дизајнерите цела работа околу интерфејсот ја прават сами, но често ова не е нивна работа. Соодветниот, и коректниот текст на еден екран е многу важен елемент покрај функционалноста и дизајнот.
Многу е важно да се истражуваат техниките и методите за креирање на содржина која ќе биде во исто време информативна и ќе ги поттикне корисниците да се вклучат, а во исто време и ќе го поддржи и дизајнот, односно визуелниот дел аплициран на екраните односно страниците.
За да се креира добар текст потребно е да се вклучат и професионалци, на дизајн на интерфејс каде секоја буква е важна многу е битно да се пронајде соодветниот начин на кој секој еден збор ќе има своја цел и функционалност и ќе му биде “од корист на корисникот“.

%d0%b4%d0%b8%d0%b7%d0%b0%d1%98%d0%bd-2
Функцијата на текстот во интерфејсот

Зборовите се можеби и најразбирливиот и мултифункционален начин за интеракција и вклучување на корисникот особено кога се креира врз основа на психолошко и лингвинистичко знаење и длабока анализа на целната публика и целта за користење на самиот производ.
Ефикасниот текст има неколку генерални функции кои можат да се презентираат заеднички во различни видови на комбинации во зависност од целта за која се креира текстуалната содржина.
Текстот аплициран на апликација или веб страна треба да:

  • информира
  • комуницира
  • овозможи интеракција
  • да ја зголеми навигацијата
  • да ги поттикне емоциите
  • да ги вклучи емоциите
  • да биде тонот и гласот

Добриот текстуален дел често е дел од повеќе од овие функции во исто време во функција да ја подобри корисноста и забрзаната перцепција на содржината од екранот или страницата.

Текстот е визуелен дел од содржината
Едно од нештата кои дизајнерите кои креираат интерфејси треба да го земат во обзир кога креираат интерфејси од било каков вид е дека текстот е уште еден визуелен сегмент кој е елемент на дизајнот.
Како и иконите, полињата, копчињата, илустрациите и слично овој дел од содржината на интерфејсто зазема дел од екранот на било која веб страна како и било која друга графичка компонента и влијае врз генералната стилска репрезентација на целокупниот дизајн на веб страната или пак апликацијата. Ова означува дека визулената репрезентација значително влијае врз ефеикасноста на текстот.
Текстот кој се аплицира ќе биде успешен доколку се внимава на користениот фонт, позадината, поставеноста и самиот контекст на текстот. Текстот кој не е добро визуелно презентиран нема да функционира, содржината која е презентирана на добар визуелен начин но нема цел и значење нема да фунцкионира соодветно.
Внимавајте на изгледот и балансот на сите содржини со цел истите да функционираат соодветно.

Фази кога текстот е инволвиран во процесот на дизајн
За време на целокупниот процес, пишувањето на текстуална содржина во одредени фази од процесот на дизајн може да му помогне на целокупниот процес: – креирање на текст кој се презентира пред специфични корисници и користи податоци од истражување за самиот корисник кое може да биде доста ефикасно, креирање на текст кој креира акција на самата страница (креирање на текст за воведен екран, туторијали и совети за користење), креирање на текст за каталози или позиции на мени, креирање на соодветен опси на производите /услугите итн.
Кога тимот за дизајн се синхронизира можеда се креира стратегија која ќе допринесе високо ниво на перформанс на самата страница.
Во секој случај целта е корисникот што подолго да се задржи на самата страница, да дознае што нуди истата и од самиот дизајн и визулен дел да добие комплетна слика за она што му се нуди на самата страница и да го пронајде лесно она што е во негов интерес на истата.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.