UM, водечката глобална медиска мрежа во рамките на IPG Mediabrands, освои злато на престижните награди Campaign Global Agency of the Year. Ова признание ја слави исклучителната работа и посветеност на сите тимови во рамките на мрежата на UM низ целиот свет, вклучувајќи ги и агенциите во регионот на Југоисточна Европа кои работат под капата на AMA Group. IPG Mediabrands, матичната мрежа на UM, исто така го прослави успехот со освојување на сребрена награда, потврдувајќи ја силата и влијанието на ова глобално агенциско семејство.
UM: Злато за исклучителни резултати и иновации
Клучен дел од стратегијата на UM во 2024 година беше новата глобална платформа „Full Color Media“, која го редефинира медиското планирање со фокус на културната релевантност и длабокото разбирање на потрошувачите. Оваа стратегија, со слоганот „Stand Against Bland“, беше развиена во соработка со Универзитетот Оксфорд преку тригодишна студија во која беа вклучени повеќе од 10.000 брендови. Платформата „Full Color Media“ поттикнува создавање медиски кампањи кои се автентични, разновидни и длабоко поврзани со културниот контекст, со паметна употреба на вештачка интелигенција за персонализирани и ефикасни резултати. Жирито особено ја пофали оваа иновација, истакнувајќи дека UM се издвојува во индустрија преплавена од податоци.
UM постигна импресивен раст од 11% на глобалните приходи во 2024 година, делумно благодарение на значајните нови клиенти како што се General Mills и проширеното глобално партнерство со Levi’s. Во САД, UM освои клиенти како што се HelloFresh, Nutribullet и Alaska Air Group. Во Азиско-пацифичкиот регион, агенцијата стана официјален партнер на Target во Австралија, на L’Oréal за инфлуенсер маркетинг во Сингапур и Малезија и на Tata Steel во Индија. Во Европа, UM ја задржа и прошири соработката со клиенти како што се Triumph International, 3 Mobile, Schwarz Group и Vinted.
IPG Mediabrands: Сребро за импресивен раст и креативност
IPG Mediabrands, матичната мрежа на UM, ја освои сребрената награда за своите исклучителни перформанси во 2024 година. Агенцијата склучи значајни договори со повеќе нови клиенти, вклучувајќи ги Amgen, Volvo, Ulta Beauty, Mercado Libre, Netflix и Domino’s, што резултираше со 1 милијарда долари нови приходи. Во август 2024 година, IPG Mediabrands ја лансираше Mediabrands Health, а само два месеци подоцна ја доби компанијата Amgen како клиент.
Во рамките на мрежата, Initiative го привлече вниманието со својата кампања „Real Textures“ за Dove, првата кампања на Unilever целосно креирана, режирана и продуцирана од афроамериканки. Кампањата резултираше со зголемување на свеста за брендот од 90% и постигна рекорден афинитет кон брендот со над 195 милиони прегледи. Во меѓувреме, кампањата на Mediahub за паметниот прстен Ōura значително ја зголеми свеста за брендот и продажбата во повеќе земји, што доведе до историско достигнување – Ōura стана првиот бренд за паметни прстени што достигна 2,5 милиони продадени единици глобално.
Според извештајот на RECMA, IPG Mediabrands постигна највисока стапка на раст од 45% во последните три години, зацврстувајќи го своето место меѓу водечките глобални медиски мрежи.