• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

UM ги соопшти резултатите од Wave 9, глобалното истражување за навиките на корисниците на социјалните медиуми

14/03/2017
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Wave 9: Значењето на моментите го отсликува однесувањето на активните интернет корисници врз основа на 60 милијарди кликови и примерок од 52,000 испитаници ширум 78 земји во светот

Глобалната агенциска мрежа UM ги објави резултите од својата 9-та по ред годишна студија за навиките на корисниците на социјалните медиуми, Wave. Истражувањето покажа јасен тренд: вниманието на корисниците е сѐ пократко, поради што станува клучно за сите кои работат во огласувачката индустрија да ги разберат емоционалните потреби на своите потрошувачи во моментите од реалниот живот каде брендовите одеднаш стануваат релевантни. Во спротивно, брендовите нема да успеат да направат значајно поврзување со корисниците.

р е к л а м а

Покривајќи примерок од 52,000 испитаници од 78 земји низ светот, истражувањето Wave 9: Значењето на моментите се надоградува на десетгодишното следење на социјалните медиуми на светско ниво. Wave истражувањето започна во 2006 и денес е најголемата и најдолготрајната студија од овој тип. Оваа година истражувањето го претставува однесувањето на интернет корисниците врз основа на над 60 милијарди кликови. Wave 9 ги профилираше стотиците моменти во животите на луѓето кога брендовите ја имаат можноста да бидат релевантни, од семејни до професионални мигови, од секојдневни настани до специјални прилики. За секој од овие моменти, податоците истражуваат 20 емоционални состојби, обезбедувајќи неприкосновено широк и длабок увид за публиката, давајќи им на огласувачите моќни насоки за тоа како да ги креираат вистинските пораки и како да ги дистрибуираат преку вистинските канали.

„Социјалните медиуми и мобилните уреди се сеприсутни, што им овозможува на огласувачите безброј можности за интеракција со корисниците, но само значајните моменти ги поврзуваат брендовите со нивната публика на емоционално релевантен начин“, вели Глен Паркер, директор на агенцијата UM за истражување за Европа и Блискиот Исток и автор на истражувањето. „За да бидеме на вистинското место во вистинското време, треба да се вратиме на основите и да ги одговориме прашањата „КОЈ“, „КАКО“ и, најбитното, „ЗОШТО“. Wave 9 ни го овозможува баш тоа“.

Клучното сознание кое произлегува од студијата е дека денес очекувањата на корисниците за брендовите се повисоки од било кога. Овогодинешниот извештај вели дека 85% од корисниците на глобално ниво користат инстант пораки (instant messaging) за да комуницираат со семејството и пријателите, а за возврат очекуваат одговор веднаш. Ова чувство за итност им донесе успех на брендовите кои им овозможуваат на потрошувачите да „живеат“ во моментот, како Uber и Lyft, сервисите за достава на храна, инстантиот пристап до содржина што го даваат Netflix и Spotify, како и продуктите порачани од Amazon и AliExpress. Истражувајќи ги интеракциите кои потрошувачите сакаат да ги имаат со брендовите, Wave 9 покажува дека желбата за содржина која е вредна за споделување пораснала за 15% на глобално ниво, а желбата за пристап до најновите вести за производи паднала за 13%.

Wave 9 открива дека во земјите од Југоисточна Европа (Македонија, Босна и Херцеговина, Бугарија, Хрватска и Србија) не сите шопинг моменти се исти, но дека чувствата и потребите на потрошувачите за време на купувањето на производите се разликуваат во зависност од контекстот.

На пример, при истражување на нови производи на интернет потрошувачите имаат позитивни емоции, при што „заинтригираноста“ е најсилното чувство во Македонија (27% од потрошувачите), споредено со 35% во Бугарија, 29% во Босна и Херцеговина, и 20% во Хрватска. Во истиот шопинг момент 18% од потрошувачите во Македонија имаат најголема потреба да „научат нешто ново“, а во Србија 17%, во Бугарија 22% и 21% во Босна и Херцеговина.

При неделното пазарење, примарна емоција на потрошувачите во Босна и Херцеговина (24%) е „здодевност”, додека во Македонија (30%), Србија (27%), Хрватска (20%) и Бугарија (15%) примарното чувство на потрошувачите е „релаксираност” – што е сосема поинаква емоција која брендовите треба да ја искористат.

Нивната најголема потреба во тој момент е да „останат во тек“ (во Хрватска, Србија и Босна и Херцеговина) или да се „разонодат“ (во Македонија и Бугарија). Овие потреби најдобро ги задоволуваат со помош на социјалните канали, кои скоро 60% од потрошувачите во регионот ги сметаат за најсоодветни медиуми за „разонода“ и „останување во тек“.

„Со созревањето на социјалните медиуми, кои ја завземаат централната позиција меѓу медиумите на денешницата, важно е брендовите да ги разберат вистинските моменти кога потрошувачите сакаат да бидат ангажирани“, изјави Билјана Колаковиќ, регионална директорка на агенцијата UM, и додаде: „Податоците добиени со помош на Wave 9 студијата, пружаат база која треба да биде поттик за креативноста при креирањето моменти кои се навистина важни за луѓето на социјалните медиуми, што ќе овозможи брендовите на нашите клиенти спонтано и успешно да ги вклучиме во животот на потрошувачите.‘’

“Wave е незаменлива алатка која ни овозможува да го разбереме однесувањето на македонските корисници на социјалните мрежи веќе 4 години и да откриеме што е тоа што ги прави специфични. Врз основа на податоците од истражувањето, создаваме комуникациски стратегии прилагодени на навиките и однесувањето на македонските потрошувачи“, изјави Роза Петровска, директорка на UM Скопје. Таа додаде дека „Секоја добра медиска агенција мора да знае како да направи брендот да биде забележан, да се зборува за него и да биде сакан, а Wave 9 студијата ни дава можност да го препознаеме вистинскиот момент во кој приказната за нашиот бренд ќе биде најсоодветно пренесена и препознаена“.

Сите резултати од глобалното истражување за земјите од југоисточна Европа: Македонија, Бугарија, Србија, Хрватска и Босна и Херцеговина ќе бидат објавени во наредниот период.

Дополнителни информации во врска со истражувањето очекувајте на www.universalmedia.mk.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.