• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Успешните брендови издвојуваат 13% од своите медиски буџети на надворешно рекламирање

23/02/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

WARC го објави својот најнов извештај за огласувачките трендови, Global Ad Trends, со нагласок на надворешното рекламирање

WARC, меѓународна организација посветена на огласувањето и ефикасноста на медиумите, го објави својот најнов месечен извештај за огласувачките трендови, Global Ad Trends, во кој се прикажуваат најновите сознанија од светската огласувачка индустрија со нагласок на надворешното рекламирање.

р е к л а м а

Врз база на податоците од медиумски канали од 96 земји и детални наоди од клучните светски пазари – Австралија, Бразил, Канада, Кина, Франција, Германија, Индија, Италија, Јапонија, Русија, Велика Британија и САД – кои зафаќаат околу две третини од вредноста на глобалната трговија на огласувањето, клучните сознанија се следните:

Успешните брендови во просек издвојуваат 13% од своите медиумски буџети на надворешно огласување

Буџетските издвојувања на успешните брендови на надворешно рекламирање во просек изнесуваа 13% во текот на осум години што претходеа на 2016 година. Уделот на надворешното огласување останува во голема мера стабилен, што се совпаѓа со учеството на каналот во глобалната потрошувачка на реклами.

Во извештајот исто така се наведува дека се меѓу најголемите инвеститори во надворешното рекламирање се владините и непрофитни организации (26% од буџетот), брендовите на алкохолни пијалаци (16%) и малопродажни брендови (14%).

Уделот на надворешното рекламирање во глобалните инвестиции во рекламирањето од 1990 година до сега беше во просек 6%

Уделот на надворешното рекламирање во глобалните инвестиции во рекламирањето константно се намалува од 2012 година, но долгорочно е стабилен.

На надворешно рекламирање просечно отпаѓа 5,9% од глобалните инвестиции во рекламирањето од 1990 година. Најновите проверени податоци покажуваат дека инвестирањето во надворешно рекламирање изнесувало 31 милијарди долари во 2016 година, што значи 5,8% од вкупните глобални инвестиции.  Прелиминарните процени за 2017 година говорат дека ќе останат на приближно исто ниво.

На дигитал отпаѓа повеќе од една третина од вкупните инвестиции во надворешното огласување, а овој сегмент забрзано расте

Податоците покажуваат дека дигиталното учество во вкупните глобални инвестиции во надворешното огласување изнесува 34,8% во 2017 година. Долгорочните проекции покажуваат дека дигиталниот удел ќе се зголеми на околу 45% до 2021 година.

Податоците на меѓународните партнери на WARC покажуваат дека дигиталното учеството во вкупното надворешно рекламирање варира од пазар до пазар и се зголемува забрзано. Во Австралија, дигиталното надворешно рекламирање изнесувало 40,2% во 2016 година и веројатно ќе се зголеми над 45% во 2017 година. Прелиминарните оценки за 2017 година наведуваат дека уделот на дигиталното надворешно рекламирање во Обединетото Кралство ќе изнесува 46,5%, во однос на 37,7% во 2016 година; во САД се смета дека во 2017 година ќе изнесува 22,4%, додека во 2016 година беше 20,8%.

Трошоците на надворешното огласување според бројот на прикази се генерално пониски од просекот за сите медиуми

Податоците од WARC базата на податоци за медиумските трошоци, покажуваат дека трошокот според бројот на прикажување (CPM) на надворешното огласување во клучните пазари е понизок од просекот на сите медиуми. Австралија и Велика Британија се единствени исклучоци.

Просечната цена на илјада прикажувања (CPM) за надворешен оглас, чија целна публика се возрасни корисници изнесува 6,41 долари, додека просекот за сите медиуми за истата публика изнесува 12,20 американски долари.

Џејмс Мекдоналд, уредник на податоци во WARC, ги сумираше резултатите од истражувањето: “Надворешното огласување е еден од основните производи на индустријата и долгорочно привлекува доследен дел од буџетот на успешните брендови. Овој канал овозможува достапна цена на илјада прикажувања (CPM), која е редовно под просекот за сите медиуми. Надворешното огласување е на добар пат за понатамошен напредок, со растечки пробив на дигиталното огласување, кое нуди можности за флексибилни креативи прилагодени според  публиката. Новите технологии, како што е препознавањето на лица, се прилагодуваат за подобрување на искуствата на купувачите, но огласувачите  исто така мора да ги послушаат и грижите на потрошувачите “.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.