• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, July 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Веб самит Лисабон 2016 – од аголот на дигитален маркетер

30/11/2016
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Петар Влаисављевиќ, SEM Specialist во агенцијата Drive 

petar-vlaisavljevic-sem-specialist-u-agenciji-drive

Потенцијалот на live видеата, дали adblocking може позитивно да влијае на адвертајзерите, предизвиците во огласувањето во апликациите, како и фактот дека производот е сам по себе најпопуларен медиум, се темите кои  привлекоа најголемо внимание на маркетерите        

р е к л а м а

Светот на маркетингот во 2017 година

Сега е највозбудливо време да се биде во дигиталниот маркетинг, бидејќи live видеото, AR, VR, веќе се достапни до маркетинг стручњаците ширум светот и прашањето е во која насока тие ќе се развиваат. Во VR индустријата денес reach-от е многу мал. Покрај гејминг индустријата којашто веќе го користи, може да биде многу интересен за Travel индустријата. VR ќе им помогне на луѓето не само да го замислат моментот, туку и да почувствуваат како е да се возат во бизнис класа во новиот „ербас“ на TAP или да го истражат градот кој сакаат да го посетат и на крајот да поминат низ хотелската соба која сакаат да ја букираат. Значи, на корисниците сега им е се` достапно во реално време, што допринесува за подобра организација, а таквиот вид на транспарентност ќе ги мотивира компаниите да бидат уште подобри и поквалитетни во давањето на своите услуги.

startupinlisbon

Live видеото ќе доминира во наредниот период, само содржината ќе се прилагодува на платформата, т.е. на големината на екранот на која ќе се прикажува. Сервисите како што се Facebook и Youtube live video имаат потенцијал да ја заменат класичната ТВ програма, но од техничка страна мора да се креира содржина со висока резолуција која ќе го задоволи квалитетот на прикажување на поголеми екрани. Live видеото е интересен начин да се претстави некој стартап бизнис, но не е толку ефективен при директното носење купувачи.

Како едно од доминантните мислења што може да се чуе е дека луѓето повеќе гледаат во производот, а не во огласите и затоа мора да се креира содржина со која корисниците ќе се идентификуваат, која ќе ја споделуваат, ќе добиваат лајкови и развијат таканаречен Digital Word of Mouth маркетинг, затоа што тоа е нејефтин и најквалитетен тип на маркетинг, смета Justin McLeod, CEO на Hinge.

Предизвици во огласувањето на мобилните апликации

Огласувањето во апликациите во денешно време стана голем предизвик за онлајн адвертајзерите, бидејќи корисниците симнуваат една или ниедна апликација на месечно ниво. Многу се селективни при изборот што ново ќе симнат. Од таа причина Apple отиде во полето на search огласувањето на својата app storе, но и понатаму доминантна платформа за install огласи е Фејсбук, бидејќи во оваа сфера влегоа пред сите и на огласувачите можат да им понудат ниски цени. Facebook собира многу информации за корисниците и ни овозможува најпрецизно таргетирање, така што моментално е најисплатлива платформа за огласување, според зборовите на Justina McLeoda, CEO на Hinge.

На самиот почеток, пред изборот на каналот на којшто ќе се огласувате, фокусирајте се на тоа кој сте, на вашите вредности и на вашата приказна и врз основа на тоа, ќе дојдете до валиден заклучок на кој канал ќе таргетирате.  Facebook покрај платформа за пласирање на огласи може да се користи и како фокус група за тестирање на тоа како луѓето реагираат на вашиот производ или бренд, истакна Winston Binch, Chief Digital Officer, Deutsch North America,Deutsch Inc.

??????????????

Дали адвертајзерите би требало да сакаат adblocking?

Интересна дебата на оваа тема имаа Till Faida, Founder & CEO Adblock Plus,  и Stewart Rogers, колумнист и домаќин на VentureBeat. Заклучокот на оваа панел дискусија е тоа дека медиумите за да го избегнат наплатувањето на содржина на читателите и со самото тоа да останат конкурентни, мораат да пласираат банери, а адблокерите би требало да ги натераат адвертајзерите и медиумите да создаваат поинтересна содржина, покреативни и поиновативни форми кои би биле поинтересни за корисниците, со тоа давајќи им дополнителна вредност, а од друга страна, ја зголемуваат видливоста на брендот и поблиску го поврзуваат со купувачите.

Успешните и со Кански лавови наградените VR кампањи ни ги претставија колегите од њујоршкиот McCANN и на тој начин ни покажаа дека виртуелната реалност веќе стигна, а судејќи по се` претставува и иднина на адвертајзингот.

CTO Facebook Mike Schroepher го истакна фокусот на компаниите на три работи следната година: дронови за поврзување на оддалечените области на интернет, нови алгоритми за вештачка интелигенција и работа на „stand alone” уреди за VR. Можеби најинтересно од се`е што од Facebook покажаа приказ на новите VR слушалки кои не бараат PC, а кои веќе се во фаза на тестирање.

Посебна тема била посветена на милениумците и нивниот специфичен начин на комуницирање, како и нивните навики бидејќи тие се главната публика на социјалните мрежи. Интересно е што нивниот најважен предмет – мобилниот телефон, е поважен дури и од паста за заби и дезодоранс, што отвара огромен потенцијал за реклами. Посебно внимание било посветено и на storytelling- от и тоа како содржината  го “влече“ маркетингот.

CEO на компанијата Blippar, Ambarish Mitra зборувал за тоа како AR (Augmented Reality) го менува начинот како комуницираме со брендот и истакнал дека денес производот е сам по себе најпопуларен медиум.

Лисабон овај ноември беше домаќин на 53.000 веб ентузијасти кои ја посетија Португалија со цел да разменат идеи за најновите технологии, стартап бизниси  и стратегии за работење во 21 век. Четири дена Веб самит се организирани во облик на 21 конференција, во кои на учесниците им се обратиле 677 предавачи и се претставиле околу 1500 стартапи. За маркетерите покрај неколку предавања на централната сцена, била исклучително интересна Panda Conf. бината, од којашто ви ги пренесувам најинтересните детали.  Повеќе за глобалните трендови од Веб самитот, ќе дознаете во наредната статија.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.