Како официјален партнер за нега на кожа на „Санремо 2025“, најпознатиот музички фестивал во Италија, трета година по ред, Veralab започнува иконична и гламурозна кампања која ќе се емитува преку повеќе канали, вклучувајќи телевизија, кино, радио, социјални медиуми и дигитални платформи, отворајќи ново поглавје на комуникација во индустријата за убавина.
Италијанската компанија за нега на кожа, шминка и мириси Veralab и креативната агенција Dentsu Creative Italy го редефинираат концептот на убавина со „Perfectly Imperfect“ („Совршено несовршени“) – нова комуникациска кампања која ги опфаќа несовршеностите како суштински дел од тоа што сме.
Лансирана за време на 75-то издание на фестивалот Санремо, најпознатиот музички фестивал во Италија, оваа кампања ја истакнува автентичноста и хуморот на реалниот живот, трансформирајќи ги несовршеностите во уникатни особини. Ова не е приказна за недостатоци, туку за вистински луѓе – несовршени во животот, исто како што не е совршена нивната кожа. На крајот на краиштата, ако никој не е совршен, зошто би била нашата кожа?
Основана во 2016 година од Кристина Фогаци – позната како „Цинична козметичарка“ во нејзината заедница – Veralab отсекогаш ја слави автентичноста како основна вредност, внесувајќи свеж и вистински пристап кон негата на кожата.
Заедно со продуцентската куќа Casta Diva, оваа интегрирана кампања ќе се емитува преку ТВ, кино, радио, социјални медиуми и дигитални канали. Отелотворувајќи ја суштината на брендот, кампањата пренесува иконичен и гламурозна наратив.
Рикардо Фрегосо, претседател за креативност во регионот на Европа, Блискиот Исток и Африка и генерален креативен директор на Dentsu за Италија, вели: „Оваа кампања испраќа храбра порака до целата индустрија за убавина и како Dentsu Creative, горди сме што го правиме овој чекор напред заедно со Veralab. Зборуваме за вистинска убавина во индустрија каде што тоа никогаш порано не било навистина возможно“.
Заедно, Veralab и Dentsu Creative создадоа кампања која ги предизвикува традиционалните стандарди за убавина, комбинирајќи ја автентичноста и индивидуалноста во наратив кој длабоко резонира со реалниот живот.
ЗАСЛУГИ
Agency: Dentsu Creative Italy
CEO: Emanuele Nenna
Chair Creative EMEA, CCO Italy: Riccardo Fregoso
Executive Creative Director: Cinzia Caccia
Creative Director: Beatrice Pettinelli
Creative Progress Director: Antonella Vicari
Art Director: Maria Meola
Copywriter: Santiago Cancela
Junior Copywriter: Chiara Bardella
Head of design: Laura Liguori
Senior Motion Designer: Niccolò Frontini, Matteo Milone
Motion Designer: Silvia Sciotta
Senior Designer: Stefano Trolese
Chief Strategy Officer: Niccolò Rigo
Head of Strategy: Federico Mancin
Senior Strategist: Rosa Sirico
Strategist: Massimiliano Tarizzo
Senior Data Strategist: Andrea Formisano
Data Strategist: Federica Tuccio
Data Analyst: Elena Somaschini
Senior Vice President: Alessia Oggiano
Client Service Director: Chiara Tranquillino-Minerva
Client Supervisor: Alessia Stefanutti
Client Manager: Federica Bruno
Programme Manager: Chiara Lamera
PR Manager: Alessandro Turchi
Production team:
Executive Producer & Managing Director Dentsu Creative Studios: Simona Della Porta
Head of Production Dentsu Creative Studios: Francesca Castello
Senior Freelance Producer: Maria Vittoria Ceresoli
Production Company: Casta Diva
Director & Photographer: Enea Colombi
CEO: Fabio Nesi
Chief Growth Officer: Giorgia Crepaldi
Executive Producer: Carla Solaro di Monasterolo
Line Producer: Mariella Grandi
Producer: Elena Di Bella
Production Manager: Anna Frandino
DOP: Alessandro Ubaldi
Scenography: Carlotta de Benedetti
Stylist: Aurora Zaltieri
Editor/Online: Guido Fonio
Post Production Manager: Samanta Lategola
Color Grade: Orash Rahnema