• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колумна на Магдалена Шамбевска: Viber – еден од трендовите кои ја обликуваат индустријата за мобилен маркетинг и продажба во моментов

06/02/2023
in Digital, Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Автор: Магдалена Шамбевска Аневска од маркетинг агенцијата Nova Solutions од Битола.

Со разбирање на најновите трендови во индустријата, можете да бидете сигурни дека ги користите најефективните стратегии за да допрете до вашата совршена публика.

р е к л а м а

Сте пробале ли да користите Viber? Оваа апликација во светот па и во нашата земја е во првите редови на индустријата за пораки. Истовремено, претставува и моќна маркетинг алатка која им помага на бизнисите да ја зголемат продажбата и да се поврзат со клиентите. А кај нас, се повеќе и повеќе употребувана и барана. :)

Обезбедува платформа за брендовите да испраќаат пораки и да комуницираат со клиентите во реално време.

Од 100% пратени пораки, на 97% пристигнале, 89% ја виделе пораката, 82% ја кликаат. А, 66% од вкупната светска популација го користи. Ова е причина плус на ваков начин да се промовирате и продавате.

Бидејќи мобилниот маркетинг станува се повеќе и повеќе персонализиран, вие добивате можност за таргетирање реклами врз основа на специфични интереси и однесување на потрошувачите. Ова осигурува дека маркетинг пораките се релевантни за потрошувачот и со поголема веројатност да бидат интересни, привлечни и да водат до повисоки стапки на конверзија. Како резултат на тоа, брендовите создаваат поефективни рекламни кампањи, кои имаат поголема веројатност да резултираат со среќни клиенти кои се повторуваат.

Како апликација ви нуди широк спектар на алатки кои компаниите можат да ги користат за да создадат поперсонализирано и уникатно искуство за својата публика. Со богати карактеристики тој им помага на бизнисите да се издвојат од нивните конкуренти, а тоа е суштинска алатка за брендовите кои сакаат да ги подобрат односите со клиентите и да ја зголемат својата продажба. Препознајте каква алатка ви е потребна вас?

  • Решенија за рекламирање (advertising solutions)
  • Решенија за праќање пораки (messaging solutions)
  • Бизнис пораки (business messages)
  • Контактирање на партнери (messaging partners)
  • Chatbots

Viber Advertising Solutions им овозможува на бизнисите да испорачуваат високо насочени и персонализирани рекламни пораки до корисниците на апликацијата Viber. Рекламите на Viber им помагаат на брендовите да се поврзат со постоечката публика, да градат лојалност, како и да допрат до нова публика.

Додека преостанатите услуги за промоција преку пораки се понудени во различни опции.

Погледнете ги овие реклами кои се најкористени кај нас во Македонија и се однесуваат на испраќање на порака кон клиентите. Откријте која би ви одговарала најмногу согласно бизнисот и целите.

  1. Привлекување публика

☑ Зголемете ја  вашата видливост и допрете до поширока публика со реклами, стикери, насочени пораки и понуди.

☑ Истакнете се со силни слики и видео содржини и поканете ги потенцијалните клиенти да комуницираат со вас.

☑ Вклучете ја и насочете ја вашата публика преку различни места за реклами низ апликацијата.

  1. Интеракција

☑ Без напор, сегментирајте ги вашите постоечки и потенцијални клиенти за да ги приспособите вашите комуникации.

☑ Растете ја вашата врска со секој разговор.

☑ Понудете корисничка поддршка во реално време, во секое време од денот (или ноќта).

  1. Трансакции

☑ Олеснете им на клиентите да прават бизнис со вас, директно од нивната апликација за пораки.

☑ Испратете клучни и чувствителни информации што не сакате вашите клиенти да ги пропуштат.

☑ Олеснете им на вашите клиенти да ги купуваат вашите производи директно на Viber.

  1. Останете во контакт

☑ Испратете релевантни реклами, пораки, промоции и понуди за да го задржите интересот на клиентот.

☑ Одржувајте врска и наградете ја лојалноста.

☑ Изгубен контакт? Потсетете ги дека сте тука да помогнете.

Заради зголеменото мобилно купување и мобилна трговија причината е поголема да користите ваков тип на промoтивни алатки.

Денес, секој ги користи своите паметни телефони и таблети за истражување на производи и услуги, наоѓање зделки, купони и купување предмети преку Интернет. Поради ова, брендовите трошат сè повеќе време и пари на мобилна трговија, креирајќи чет-ботови или месинџери за да ги промовираат своите производи.

Со подемот на мобилната трговија, брендовите треба да се фокусираат на создавање беспрекорно искуство за мобилна трговија за нивните клиенти. Богатата платформа за пораки на Viber им нуди на брендовите можност да го направат токму тоа.

Viber им нуди на брендовите различни решенија за да ги задоволат потребите на нивните клиенти во различни фази од продажната инка. Viber Advertising Solutions, Viber Business Messages и Viber Chatbots се само некои од услугите што го поддржуваат искуството во мобилната трговија за брендовите. Ова пак, им овозможува на крајните клиенти не само лесно да најдат и купуваат производи, туку и да добиваат известувања за нарачки и пратки директно преку нивниот мобилен уред.

Зголемувањето на мобилното купување и мобилната трговија е одлична можност за раст на бизнисот и приходите. Тоа е погодно за клиентите и им обезбедува можност да купуваат каде било во секое време. Покрај другото, клиентите сакаат да имаат лесно и едноставно искуство кога купуваат на мобилен телефон, што е од суштинско значење за компаниите кои треба да ги исполнат овие очекувања.

Заради тоа, создадете содржина погодна за мобилни телефони која е лесна за читање и навигација. Бидејќи се повеќе луѓе ги користат своите паметни телефони за пристап на интернет, важно е брендовите да се погрижат нивната содржина да е соодветна за нив. Содржината погодна за мобилни телефони е лесна за читање и навигација на помали екрани и може да ја направи разликата помеѓу корисникот да комуницира со вашата содржина или да премине на друга. Користете кратки, концизни реченици и точки за да ги направите информациите лесни за скенирање. Плус, избегнувајте да користите големи блокови текст и долги линкови.. Околу линковите ви давам сугестија да ги скратите на програми како bit.ly, на пример.  И, конечно, ретко користете слики и видеа.

Подемот на апликациите за пораки е одличен начин како да допрете до потрошувачите.

Прво, месинџер маркетингот е многу ефикасен. Второ, апликациите за пораки се исклучително достапни. Трошоците често се многу пониски од традиционалните маркетинг канали како ТВ или печатено рекламирање. И, конечно, тие се многу лесни за употреба. Речиси секој може да креира и управува со кампања за апликации за пораки со малку труд. Значи, ако барате начин да допрете  до повеќе клиенти, социјалните медиуми и апликациите за пораки дефинитивно вреди да се разгледаат

Погледнете ја старосната граница и процентуална застапеност на публиката на вибер.

Од 1,3 милијарди корисници на Vіbеr, 54% се мажи, додека преостанатите 46% се жени, кои прават Viber да биде моќна алатка со огромен глобален досег затоа што помага во пробивот на брендот до активна и глобална публика со таргетирани привлечни реклами.

70% од корисниците на Vіbеr се на возраст меѓу 18-35 години, кои поминуваат просечно време од 25-30 минути на арр на час. Vіbеr е исто така единствената мобилна платформа за пораки со процентуална застапеност на активни корисници од дури 88% помеѓу 25-35 години. Кои се скоро исто застапени како и на Twittеr, Facebook и Snapchat.

Активната и ангажирана публика на Vіber на дневна основа ги спроведува следните активности: 

✔ 20+ пораки испратени по корисник

✔ 30+ минути на Viber дневно

✔ прегледан Viber во просек 12 пати на ден

✔ 50% споделени фотографии и видеа дневно

✔ 30% испратени стикери дневно

Viber корисниците на дневна основа го користат за лична сатисфакција и уживање со следните алатки:

✔Стикери:48%

✔ Анимиран GIF: 16%

✔ Видео повик: 51%

✔ испраќање слики и видеа: 67%

Viber е број еден за испраќање пораки за патници ширум светот, бидејќи над 45% од меѓународните пораки се испраќаат преку дневен контакт во странство врз основа на 60% од пријателите.

Од друга страна со Vіbеr, деловната комуникација и интеракција со вашата целна публика заземаат нов удел и димензија, веднаш штом ќе станете корисник на Vіbеr. Искористете ја оваа предност денес и бидете понапред од вашите конкуренти.

Вклучувањето на апликациите за пораки во вашата кампања ќе му овозможи на вашиот бренд да комуницира директно со клиентите, да испраќа навремени ажурирања и објави, да нуди поддршка за клиентите и да води промотивни кампањи. Веруваме дека ова се доволно причини да станете дел од Viber семејтвото. :)

За повеќе насоки и успешна промоција на Viber обратете се кон професионалци.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.