• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

VICE најави проширување во регионот на вториот ден од NEM 2016

19/06/2016
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Вториот ден на овогодинешното издание на New Europe Market беше одбележан со дискусии околу новите технологии, оживување на старите содржини, среќниот Сунѓер Боб во друштво на учесниците, “happy hours” со коктел на Hendrick’s Gin и ексклузивно соопштение за време на журката во стариот град.

NEM2015-2

Денот започна со VIACOM паузата за кафе на која посетителите на NEM имаа можност да се дружат со “Сунѓерот Боб“, кој извлече многу емоции на терасата на NEM.

р е к л а м а

Полната панел соба ја очекуваше првата тема на денот – “До каде сме отишле со монетизацијата на OTT.“ Скот Роксбороу од The Hollywood Reporter ја модерираше интересната дискусија чии учесници беа: Дражен Мавриќ (претседател на управата на Нова ТВ), Никола Франтиќ (претседател на одделот за содржини, медиуми и емитување во Telekom Austria Group) и Жералд Биарт (директор за мулти-платформни производи и бизнис развој во VIACOM International Media Networks).

Мавриќ истакна дека телевизијата во Хрватска и натаму е најсилниот медиум и дека OTT во Хрватска навлегле преку OYO-услугите кои ги нуди Нова. Препреките кои се’ уште постојат воглавно се резултат на домашно производство и обид за нивна дистрибуција на поглем пазар. Биарт рече дека VIACOM има многу искуство на сите платформи, со обзир на тоа дека активно следат различни димензии: од линеарна телевизија со OTT. OTT се опишани како флексибилни и веродостојни, а учесниците во панел-диксусијата заклучија дека ОТТ ќе останат на врвот во оваа индустрија.

Дискусијата “Дали DTH се спремни за предизвикот на OTT” активно се занимаваше со теми слични на минатата панел-дискусија, но со фокус на сателитите и сателитските чинии, односно дали се тие спремни за ОТТ платформите. САД е водечката земја во дистрибуција на OTT, а денешниот пазар е доминира од сервиси како Netflix, Amazon, Hulu и слични платформи. Крис Ѕиадул (ко-основач и сопственик на Broadband TV News) ги испрашуваше своите гости за можностите за дистрибуција на ОТТ содржини преку DTH платформи и дали има интерес за таков начин.

Станислав Георгиев, претседател за емитување во Telekom Austria Group, изјави: “Netflix е досаден за DTH платформите од регионот чисто од причина што нудат стари серии и филмови. На пример, Pickbox е преубаво сложена компилација и честитам што сте успеале да ја напрвите релевантна што се однесува на содржината комбинирајќи ја со класици. Ако на пазарот дојде нешто релевантно со огромна количина на содржина, ние како оператори ќе се потрудиме тоа да го доставиме до нашите клиенти. На ако не е релевантно, нема ни потреба за тоа.”

Апостлос Триантафолоу, постар потпретседател за продажба за Германија, Австрија, Швајцарија, Центално-источна Европа, Израел, Кавказот и Централна Азија во Eutelsat, истакна дека клиентите често ги фалат OTT, но денешните трендови главно се фокусираат на подобар квалитет. Сталитите имаат важна улога тука, првенствено бидејќи на клиентите не им е грижа како ќе ги добиваат содржините – а ако не се грижат за тоа, движењето на содржините би требало да биде базирано врз  сигурни и брзи начини на испорака. “Спремни сме да испорачуваме OTT, и единствено ние тоа го можеме,” заклучи тој.

После паузата за кафе која беше спонзорирана од Eutelsat, дојде време да се слушне нешто повеќе за мистериозниот филм кој крена многу прашина на Tribeca Film Festival. “Хјустон, имаме проблем!” е режиран од Жига Вирц со помош на Боштјан Вирц, сопственик на студиото Вирц, а ја заинтересира и Ханка Кастеловиц, извршна директорка за документарни филмови на HBO Европа. Главната идеја на филмот била да се осмисли интересна приказан и да се позанимава со прашањата од стилот како функционираат медиумите, како луѓето се носат со различните информации, но најважното прашање е каде е границата помеѓу реалноста и фикцијата.

Диксусијата “Под притисок” беше посветена на дигиталниот свет. Дејв Алперт, експерт на British Telecom модерираше со панел прашањата и одговори кои првенствено ги интересираа присутните. Регионалниот директор на Cisco Systems Џереми Мадокс, директорката за купување на содржини на Телеком Словенија Ирена Бателино и директорот за продажба и бизнис развој на Accedo.TV Дирк Лудерс ја фокусираа дискусијата на предизвиците кои пазарот секојдневно им ги поставува.

Мадокс како долгогодишен пријател на NEM го истакна овој настан како една од најдобрите конференции каде може да се научи нешто ново преку опуштање и дружење со колегите на прекрасна локација, докажувајќи го местото на New Europe Market како водечка конференција во регионот на Средна и Источна Европа.

Конфренцискиот дел од денот заврши со исклучителната и интимна дискусија “Reboot, Remake, Revival – им го земаат ли местото на новите идеи“ на терасата на NEM 2016. На прекрасната локација, Арон Хеслехурт, Петар Надерман, директор на Nadcon Film и Сара Џонсон, извршен продуцент и директорка на одделот за копродукција и играни содржини во Keshet UK, водеа интересна дискусија за старите концепции во ново руво. Според примерот на својата популарна серија “Most” Надерман го објасни интересниот процес на развој на една иста концепција во други земји. Надерман и Џонсон се сложија дека оживувањето на содржини е секогаш пожелно, но само ако ја пренесуваат идејата и чувството на оригиналот.

Словенската продукциска куќа и технички партнер на NEM 2016 Temma-X ги почасти учесниците со еден happy hour и со мала помош на освежувачкиот коктел на Hendrick’s Gin, а претставија и нов достапен гаџет за виртуелна реалност.

Денот беше заклучен во стариот дел на Дубровник, во прекрасниот клуб Lazareti, каде VICE не одржа само журка за паматење туку на присутните им соопшти и една ексклузивна информација. Извршната директорка на VICE за Србија, Димитра Контогијани, најави дека VICE наскоро ќе се прошири во нашиот регион и ќе биде достапен во скоро сите балкански земји со свои локални редакции и содржина.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.