• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, July 6, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

“Виртуелната реалност“ е нова реалност за рекламите и компаниите

29/03/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Рекламите во денешно време е практично невозможно да се избегнат. Тие го исполнуваат нашиот секојдневен живот, се наоѓаат на мобилните уреди, а сега дури и во виртуелниот свет!

Ако никогаш не сте имале прилика да се качувате на Доломитите во Италија или да ги гледате Лејкерси или Јунајтед од првиот ред, сега можете – но само виртуелно. Бројот на апликации за виртуелна реалност забрзано расте, комплети на наочари и слушалки се појавуваат на пазарот, и можностите за одење во еден од овие светови се подостапни како никогаш порано. Тоа секако значи и потенцијално повеќе реклами.

virtual reality - ads

р е к л а м а

„Агументираната и виртуелна реалност би требало до 2020 година да оствари профит од 150 милијарди долари, тоа е индустрија во развој. Тој број ќе им го сврти вниманието на огласувачите“ истакна Кејти Ричардс, новинарка во магазинот „Adweek“.

За сопствениците на брендовите тоа значи дека за клиентите ќе мораат да осмислат искуство, кое истовремено ќе ги рекламира нивните производи, како на пр. виртуелно искачување на планини за промоција на нивните планинарски чизми. „Ве става Вас на место кадешто можете да осетите како е да ги носите тие чизми и да бидете во една од тие луди опкружувања“ објаснува Ричардс.

Германската авио компанија Lufthanza, исто така ги издигна гледачите во нови висини со својата апликација за виртуелна реалност, така што ги смести во прва, бизнис класа со стујардеси кои служат шампањ.

„Досега е најмоќниот медиум на планетата, а онај кој најмногу ангажира гладачи беше огромното биоскопско платно или IMAX.Виртуелната реалност повеќе ве вовлекува во себе. Тоа за огласувачите е многу моќно, бидејќи можат да се поврзат со својата публика во виртуелен свет, како и заради емотивната реакција која ќе ја добијат“ вели Di Džej Roler. Тој е коосновач на NextVR, технолошка компанија која соработува со компании како што е Fox Sport, за да нивните настани во реално време ги трансформира во виртуелна реалност. Со оглад на публиката које е веќе восхитена, Roler смета дека рекламите се природен продолжеток за развој на оваа технологија. “Можеме лесно да ги избришеме и да ги замениме работите. Така што она што е понекогаш тешко во 2D медиумите, за нас е тривијално да го измениме“ вели Roler.

Тоа значи дека гледачот од Азија кој го гледа концертот на Coldplay во виртуелна реалност може да ги види рекламите кои се порелевантни за него отколку за гледачот на истиот концерт во Америка. Иако сеуште не е сосема јасно колку кампањите во виртуелната реалност се ефективни, едно е сигурно – тие се и понатаму прескпи. “Многу е скапо некој продавач или агенција да го направат тоа искуство, друг проблем е тоа што правата остануваат верни на производот и сетоа тоа не смее да се сведе само на експериментирање во виртуелната реалност“ потсеќа Ричардс.

Меѓутоа за оние за кои дигиталниот свет е како вроден, како што е за повеќето денешни млади луѓе, виртуелната реалност можеби ќе биде нормална како и “chicken McNuggets”. Во Шведска, некои од рестораните за брза храна на Mekdonalds почнаа да служат Happy Meal во кутии кои можат да се конвертираат во едноставни наочари за виртуелна реалност. За брендовите кои повеќе се свртени кон технологија, виртуелната реалност е само уште еден начин да допрат до саканата демографија – милениумската генерација.

“Милениумската генарација е спремна да потроши многу пари за доживувања. Виртуелната реалност е начин за продавачите на реклами да им овозможи доживување кое во спротивно не би го имале“ заклучува Ричардс.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.