• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Визуелни трендови за 2017 година. Oва е се што треба да знаете за дизајн, брендинг, бои и фотографија

02/02/2017
in Во фокусот, Истражувања, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Откријте ги најважните трендови во 2017 година во рамките на креативната дисциплина во која работите како и во друга област во која барате инспирација.

2017 ќе биде година каде визуелните трендови во дизајнот ќе се фокусираат на автентичност, сировост, рачни изработки и едноставност.

Општеството се бори со својот идентитет на глобално ниво- како правото за приватност, миграцијата и перцепцијата на жените во медиумите. За да управуваме полесно со промените потребно е нештата да ги гледаме јасно со цела своја некомпромитирана чистина- што би значело навраќање кон природните ресурси, употреба (рециклирање) на отпадот, одржливост што ќе се пренесе на повеќе сфери во модерното живеење и ќе дефинира што ќе се носи, што ќе се купува и што ќе се јаде.

р е к л а м а

2017 е годината во која ќе се навратиме на своите огански корени. Рециклирањето, алтернативното фармерство, и навраќањето кон корените и природата се трендови кои ќе доминираат во дизајнот, модата, домот, боите и ќе влијаат врз композициите и визуелните трендови во рамките на графичкиот дизајн, илустрациите и фотографијата.

Брзо растечката генерација Z која е водена од технологијата ќе продолжи да ужива во својата фасцинираност со фотографија и споделување на социјалните медиуми на секојдневна основа.
Природниот аспект на нештата ќе се проткајува низ целата 2017 година, а ќе произлезе од желбите за сирови емоции, несовршеност, индивидуалност и необработени ресурси.

Како овие визуелни трендови ќе ги преведеме во поглед на графичкиот и дигиталниот дизајн, брендирањето, фотографијата и другите области како модата и живеењето?

Боја

Pantone ја прогласи бојата за 2017 година и ја наименува како ‘’Greenery’’ – базирана на репрезентација на новите почетоци, свежина и екологија.

Станува збор за свежа и лимонова жолто-зелена нијанса која евоцира спомени на пролет. ‘’Greenery’’ дава поттик за свеж нов бран, реобнова и потсетува на враќање во природата.

Покрај оваа нијанса, очекувајте ги и новите модерни длабоки тонови како ‘’ khaki’’, ‘olive green’’, ‘’ brick red’’, ‘’maroon brown’’ и  ‘’charcoal grey’’ кои сакаат да рекреираат чувство на богати земјени материјали и минерали.

Пример од Viewpoint Colour  магазин креиран од FranklinTill Studio со поддршка на Pantone.

Рециклирањето е тренд кој ќе воведе акцентирање на бои од синтетичка природа како пластика, креирајќи слоеста, тесктурирана естетика која има персонализиран пристап.

Графички дизајн/брендирање

Брендирањето ќе биде фокусирано на самиот изглед на производот наместо на пакувањето кое го крие самиот производ. Постои барање вистинскиот производ да биде изложен на дисплеј.
Ова е најочигледен тренд кога станува збор за пакувањето на храна. Транспарентните шишиња со лесно прегледни состојки ќе придонесат кон зголемување на нашите грижи за составот на она што го јадеме и пиеме како и практиките на компаниите во однос на процесот на производство.

Потребата за етичко производство лесно се согледува во технологијата. Да ги земеме за пример Fairphone етички бренд за производство на паметни телефони. Овој бренд сосема е достоен на својата практика на обезбедување ресурси за производство на телефоните. Од обезбедување на ресурси како минерали од Rwanda до обезбедување на добри производни практики во рамките на самата компанија со  Fairphone многу јасно знаете како самиот производ ќе стигне до вас. Пакувањето е транспарентно со цел да ви покаже од што е направен самиот производ.

Како што светот станува глобално насочен, сликата на брендовите ќе се проткае низ повеќе култури и ќе премине низ повеќе општествени граници како што предвидуваат од Getty Images.
Очекувајте едноставни линии и смели шеми на бои кои креираат јасни интерфејси како оние што се користат кај смартфоните. Ова веќе го видовме во примерите од популарните векторски обликувани логоа кај дигиталните старт-апи или традиционалните трендови кои се обраќаат на помладата публика како NatWest, Co-op and Kodak кои се движат кон таа насока.

Фотографија

Жените во 2017 година ќе бидат презентирани од аголот на она што го прават наместо она што го носат врз себе. Модерните жени се активни не се плашат да ‘’ги извалкаат своите раце’’. Оваа перспектива на модерната жена може се погледне и во новата реклама на  Nike.

Носталгијата за 90тите ќе биде тренд во рамките на визуелната комуникација . Полароидите како flesh фотографии, ‘’snapshots’’ и силниот јасно истакнат стил и бои ќе ја дефинираат целната публика родена во 90 тите која ќе стане бренд амбасадор за помладите брендови.

Нефилтрираните портрети повторно се враќаат во мода. Спонтаноста, движењето и сировата емоција се она што ќе биде јасно истакнато. Споделувањето на фотографии во кои се крие спонтана приказна или пак одреден момент се она што ќе биде тренд за 2017 година.

Пример за ова е проектот за фотографија на Hyung S Kim наименува како The Haenyeo, во која документира женски нуркачки– “еко-феминистки” – кои ловат риби на јужниот крај на Корејскиот брег.

Мода

Dior, Gucci и Versace експериментираа со инкорпорирање на спортска опрема во нивните колекции за пролет/лето 2017 година.

Спортската опрема стана ‘’кежуал’’ облека за западното општество кое ја цени здравата исхрана, здравото живеење и добросостојбата.
Дури и најновиот бренд за облека на Beyonce Ivy Park, е базиран на комфорна облека која нуди модерни додадоци и за секојдневните активности но и за перформанс.

‘’Khaki’’ е тренд со кој ќе се екпериментира скоро од секого во 2017 година, а трендот потекнува од настанот New York Fashion week.

Исто така очекувајте облека која е рециклирана како што е во случајот на кинеската дизајнерка Ma Ke која во својата колекција Fear and Love: Reactions to a Complex World exhibition го пренесува духот на руралната традиција во Кина .

На оваа изложба исто така е приложена и инсталацијата на Christien Meindertsma –  Fibre Market – која го истражува потенцијалот на рециклирање на текстили како волнени џемпери. Уметникот има за цел да ја прикаже врската помеѓу сировите материјали со производителите и производите со потрошувачите.

Во 2017 природниот свет ќе се доведе во урбаните домови – растенија ќе растат во бетонски структури, ботанички тапети ќе бидат во тренд, како и собирањето на отпад за рециклирање ќе се инкорпорираат во полето на производството на мебел.

Славењето на неконтролираните процеси и сировоста на дизајнот ќе бидат трендови и во површините во домот. Собраните природни материјали како дрво, камен, метал ќе бидат доминантни во поглед на дизајнот на ентериерите.

Проектите во естетиката од типот ‘’направи сам’’ почесто ќе ги гледаме – во овој дел станува збор за рачно направени персонализирани предмети кои не се дел од масовното производство што ќе им даде дополнителна вредност и нова димензија на ваквите предмети за потрошувачите.
Природната убавина ќе се базира на едноставност.

Пример за ова е колекцијата на Croft House за 2017 година. Компанијата реставрира стар мебел и го продава по разумни цени и притоа нуди персонализирано парче на мебел.

Ваков тип на дизајни забележани се кај Tina Frey designs, студио кое работи во San Francisco и се темели на принципите на функционалност и едноставност.

За фотографите и графичките дизајнери, ова треба да е контекстот во кој треба да го претставуваат производот на клиентите.

Добросостојба

Иако во овој дел не станува збор за визуелен тренд сепак мора да се разбере важноста на психолошките причини кои стојат зад овие растечки трендови.
Импактот на околината во нашето секојдневие и добросостојба секогаш треба да се согледува од аголот на дизајнерите на просторот за живеење, производите и материјалите. Со зголемената урбанизација и дигиталниот животен стил многу е важно да се навратиме на природните живеалишта и да живееме во хармонија со природата околу себе.

2016 беше година на јога, медитација и теретани. was the year of yoga, meditation and gym sign-ups. 2017 ќе продолжи со овој ‘’Hygge’’ феномен (се изговара hue-gah).
Ова е дански збор кој означува расположение или чувства кои произлегуваат од задоволствата од обичните, секојдневните моменти во животот.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.