• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Влијанието на Општата регулатива за заштита на податоците (GDPR) врз e-mail маркетингот

22/05/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Иако оние кои во рамките на своето работење користат е-меил маркетинг се плашат од последиците што GDPR регулативата може да ги предизвика, експертите уверуваат дека сепак, тоа нема да значи крај на овој начин на рекламирање.

Поточно, корисниците со години, бесплатно, често без да знаат за тоа, им ги даваат своите лични податоци на другите, па дури и оние кои знаат дека компаниите и брендовите со кои тие комуницираат преку социјалните мрежи ги собираат, не знаејќи за што служат овие податоци, ниту пак како се користат. Ова значи дека во светот во кој корисниците не знаат или не разбираат како се користат нивните податоци,  не може ниту да се зборува за “давање согласност.” Но, таквиот свет во кој, под согласност за споделување на лични податоци се смета означувањето на полињата со кои корисникот се согласува на условите за користење, наскоро ќе престане да постои. Факт е дека ретко кој го чита она на што се согласува со тоа кликнување, а уште е помал бројот на оние кои што го прочителе, го разбираат тоа, па затоа дигиталните документи од овој профил во текот на годините стануваат се` посложени, со цел на корисниците дополнително да им се отежне читањето, па огромни количини на податоци се собрани на овој начин.

р е к л а м а

 

Експертите предупредуваат дека ова не е начинот кој би требало да се користи во било кое работење, односно согласноста за предавање на личните податоци во виртуелниот свет го илустрираат со објаснувања од физичкиот свет, со цел подобро да се објасни. Имено, замислете да влезете во продавница во потрага по некој производ, да го најдете производот, да стигнете на каса и таму да ве чека правен документ од 20 страници, кој мора да го потпишете за да можете да го купите производот. Потоа замислете дека тој документот сте го потпишале, без претходно да го прочитате. Излегувате од продавница, продолжувате со животот, безгрижно го трошите она што го купивте, а не сте ни свесни за што со споменатиот потпис на производителот му дозволивте секаде да ве следи, да го бележи секој ваш потег и податоците кои на тој начин ги собира, да ги продаде на секој кој покажува интерес, без петходно да бидете известени за тоа.

Повеќето корисници немаат ништо против тоа некоја компанија да ги има нивните податоци, се` додека знаат што прават со нив и додека можат да го оневозможат нивното користење во било кое време. И токму тоа е целта на GDPR регулативата: суверенитет на личните податоци, кој ќе им овозможи на корисниците да ги заштитат своите податоци и да бидат сигурни дека тие не се користат за сомнителни цели.

Така GDPR би можело да влијае да се подобри работењето на брендовите, односно оние кои се занимаваат со е-mail маркетинг, иако заради недоволно информации, веќе постои паника во редовите на e-mail маркетинг професионалците. Затоа познавачите објаснуваат дека е вистина дека тоа е моќно оружје кое ќе го контролира користењето на личните податоци, но дека не е адресирано до e-mail маркетингот. Терминот “e-mail marketing” не се споменува никаде во документацијата на GDPR, што јасно укажува на тоа дека не е главното поле на кое се фокусира оваа регулатива.

Сепак, тоа не значи дека GDPR нема да има влијание врз овој начин на рекламирање, бидејќи давањето согласност на корисникот за доставување на податоците ќе бара малку повеќе напор отколку порано. Експертите велат дека тоа е добра работа, бидејќи e-mail огласувачите тогаш ќе бидат апсолутно сигурни дека некој се пријавува на нивната листа само заради услугите што ги нудат, а не од незнаење. И тоа е единствениот вистински начин правилно и продуктивно да се работи во оваа област, бидејќи ниту еден сериозен e-mail огласувач не сака некој со измама или од незнаење да се приклучи на нивната листа, бидејќи таквите корисници воопшто нема да придонесат за подобрување на било која кампања .

За брендовите и огласувачите кои веќе ги применуваат најдобрите практики на е- mail маркетинг, GDPR нема да претставува голема промена и ќе продолжат да работат како и порано. Оние кои применуваат некои други методи, би можеле да имаат проблем, па не е лошо да се потсетат на основата на она што го работат и да запомнат дека нивната работа е да заинтересираат некој за она што го нудат, а не со измама да го вклучат во листата, бидејќи ниту корисникот, ниту огласувачот нема да имаат корист од тоа.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.