• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Влијанието на креаторите на јавното мислење

04/08/2013
in Во фокусот, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Почитувани, денеска сакам да кажам збор-два за една тема на која треба да размислувате и секогаш да ја имате на ум кога планирате да подготвувате било каква кампања, дали маркетинг за вашата компанија или производ, ПР за вашиот клиент или политичка за вашиот кандидат.

Во овој текст, сакам да афирмирам неколку размислувања за креаторите на јавното мислење.

Факт е дека многу луѓе се склони да ги прифатат туѓите мислења, особено луѓето кои ги почитуваат, а кои често се нарекуваат “креатори на јавното мислење“ (или едноставно “лидери“)

р е к л а м а

 маркетинг365, marketing365.mk , опинион леадерс, vlijanieto na kreatorite, влијанието на креаторите

Тие можат да се поделат во две категории:

1. Оние кои и формално се лидери (по својата титула или позиција), во нив спаѓаат: професори, пратеници,функционери, свештени лица и сл.

2.Неформалните креатори на јавното мислење, кои со својата топлина, човечност или харизма силно влијаат на своите соработници, пријатели и познаници.

Е сега, знаејќи го сето тоа, се претпоставува дека, ако сакаме да успееме во нашите обиди да ги обликуваме ставовите (цел на нашата кампања),  ќе бидеме поуспешни ако влијаеме на мислењето на лидерите, кои од друга страна пак, ќе влијаат во својот круг. Овој феномен се нарекува фактор множител, со чијашто помош секоја промена на ставовите или мислењата на лидерите максимално се одразува на преостанатите делови на јавноста.

Проценките се дека деведесет отсто од луѓето се подложни на влијание на помалку од десет отсто од креаторите на јавното мислење.

Компјутерите и социјалните мрежи идеално го решија проблемот за директна комуникација со специфична целна јавност.

Една компанија може самата да приготви сопствена база на податоци за организациите и поединците кои можат да и бидат корисни. Ако таа база на податоци внимателно се подготвува и редовно се ажурира , во секој моментможиме да добиеме точен список на специфичната целна јавност за која се претпоставува дека би можела да биде заинтересирана за определено посебно прашање.

Таа можност, да на располагање имаме таков точен и прецизен адресар, ја отстранува потребата од пласирање на информацијата кон широк круг во надеж дека барем некоја порака ќе стигне до својата цел.

Еве еден пластичен пример:

Ако во Ресен постои човек кој се вика Ристе и е најголем производител на јаболка – познат меѓу своите сограѓани кои исто така се занимаваат со оваа гранка на земјоделието, како човек кој произведува најголеми количества квалитетно јаболко и кој исклучително ја познава работата со правилно третирање на овошките.

Од друга страна ние сме компанија која продава хемиски средства за третирање на јаболката и имаме за цел со нашата кампања да ги убедиме овоштарите од Ресен да го користат нашиот производ бидејќи неговиот состав е хемиски најпогоден за нивните потреби .

Ако нашата кампања ја насочиме кон Ристе ( го информираме за производот…му дозволиме да го користи бесплатно и сл) и тој го прифати нашиот производ, примерот и препораките кои тој ќе ги дава кон останатите овоштари ќе имаат “поголема тежина“ отколку тоа да го направи некој непознат експерт од Тетово,Скопје или Варшава.

Ние сме влијаеле кон локалниот лидер, односно креатор на јавното мислење за определена област (во случајов – третирање на овошките), а неговата репутација ни помогнала за успешноста на нашата кампања и прифаќање од пошироката јавност.

Факт исто така, кој не е фер а да не го споменам, е дека некои истражувачи воопшто не се согласуваат со целосното потпирање на мислењето за “големо влијание“ на креаторите на јавното мислење.     Па се препорачува да ова прашање (кое јас сметам дека е многу битно во планирањето на една кампања) се истражи, па или да се потврди класичното верување, или пак да се предложи друг, подобар, начин за насочување на комуникацијата за потребите на односите со јавноста.

Сепак, било како,  ова е аспект за кој вреди да се размислува и секогаш да се има на ум при планирањето на определена кампања.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.