• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Вниманието треба да биде насочено кон стратегијата, а не на маркетинг-алатките!

22/10/2019
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Петтиот, јубилејен фестивал на интегрирани комуникации KAKTUS 2019 ќе се одржи на 29 и 30 октомври во Опера и театар „Мадленианум“ во Белград, под слоганот “Make room for a new BLOOM“. Емануел Нена, ко-основач и извршен директор на агенцијата The Big Now (Италија) и претседател на здружението UNA – Aziende delle Comunicazione Unite, е еден од предавачите на годинешниот фестивал КАКТУС 2019, а ќе зборува на тема „Exploring the Future of Advertising. A Call for Agencies and Clients: Take a Seat and Make Yourself Uncomfortable“. Во оваа прилика, разговаравме со него за важноста на адвертајзинг индустријата.

Зошто комуникацијата и адвертајзингот се важни денес?

р е к л а м а

Комуникацијата одсекогаш ги карактеризирала човечките суштества. Тоа е нешто што е вкоренето во сите нас и светот без комуникација не би имал смисла. Сепак, на преоптоварениот и брзорастечки пазар, клучно е брендовите да се издвојат од толпата и една од најмоќните алатки кои можат да го сторат тоа е токму комуникацијата, додека адвертајзингот е само дел од овој маркетинг микс. Во ера во која сè се комуницира, важно е да не се изгуби фокусот, особено затоа што успешноста на кампањите се рефлектира преку влијанието што го постигнуваат. Технологиите, новите формати, новите канали можат да го поддржат сето ова, но во самиот центар секогаш е идејата која опстојува. Затоа е важно да трчате брзо, но и да посветите малку време и на учење, да бидете инспирирани од други уметности и да создадете култура од која можат да произлезат големи работи. Ова е целта на адвертајзингот, промена на перцепцијата, што е, истовремено и причина зошто тоа е толку важно. И ние, како дел од оваа индустрија, можеме да го свртиме ова сценарио на подобро.

Што е „neutral“ адвертајзинг и зошто е важен?

Адвертајзингот, како и сè друго, постојано се развива. Во минатото, улогата на адвертајзингот беше многу комерцијална (директен и строг тон). Денес, потрошувачот е во центарот на вниманието, тој е двигател, од него започнува секоја идеја. Затоа е важно кампањите да се водат според вистинската стратегија, а сè друго ќе следи потоа ( пол, возраст, медиуми и сл.) Значи, многу е важен овој пристап кој го насочува целото внимание кон стратегијата, а не на маркетинг-алатките.

Како доаѓањето на нови играчи го менува светот на адвертајзингот?

Светот на адвертајзингот доживува големи промени. Дигиталната револуција длабоко го промени начинот на кој индустријата има намера да се рекламира. Сега живееме „интересни“ времиња – повеќе претпочитам да ги наречам така наместо „тешки времиња“ – и тоа значи дека ова е нешто со што треба да се соочиме / да го земеме во предвид, но исто така може да ни донесе и нови и интересни можности. Она што го гледаме е доаѓање на нови играчи во нашата индустрија и тоа е позитивна работа, затоа што тоа значи дека има простор за нови проекти и за иновации. Има сè повеќе простор, сè оди по својот тек, така што и самите аспекти на комуникацијата добро се вклопуваат едни со други. Од друга страна, ова води кон лесно разбрани нови концепти и кампањи кои сè повеќе се интегрираат. Она што треба да го имаме во предвид е улогата на асоцијациите која е клучна – да не се изгуби фокусот и да не се биде збунет поради брзината и метежот што ги создава пазарот. Огласувањето и понатаму мора да се потпира на идеи. Формата би требало да се промени (алатки, канали, воведување на нови технологии како вештачка интелигенција и виртуелна реалност), но сржта секогаш треба да биде идејата. Со огласувањето секогаш сакаме да ја промениме перцепцијата и да градиме нови брендови, а тоа може да се направи и со моќни идеи, не само со помош на технологија.

Што е најважно за успех во адвертајзингот?

Моето мислење е дека ништо не треба да се зема здраво за готово. За да бидете успешни во адвертајзингот, морате да се “чувствувате непријатно“, да ги преиспитувате работите, да бидете љубопитни за околината и да следите статистика. Друга клучна работа за успех е ефикасноста: мора да развиете јасна и моќна стратегија заедно со правилни податоци и статистика кои ќе ве одведат до идеја која дава опипливи резултати. Колку е поконзистентен резултатот, толку поуспешна ќе биде кампањата. И, конечно, навистина верувам дека еден многу важен елемент на успехот е времето. Времето за размислување, за учење, за гледање на работите на поинаков начин, за добивање прилика да се поврзете со нешто. Италијанскиот фестивал („IF“) е совршен пример за тридневен настан каде луѓето од нашата индустрија, но не само тие, можат да се инспирираат и да ги сложат сите коцки.

Кое е тоа ново решение за иднината на адвертајзингот?

Мислам дека на адвертајзингот не му е потребно ново решение. Верувам дека пазарот доживува големи промени, но постојат некои елементи кои се клучни и веројатно треба само да го пренасочат фокусот. Ова е случај за луѓе кои мораат да останат во центарот и да се изборат со “ad’s killer“ апликации. Можеме да очекуваме да видиме уште повеќе нови и паметни технологии во иднина – вештачката интелигенција ќе биде доминантна во наредните години – но луѓето секогаш ќе бидат од клучно значање.

Она што го гледаме од професионалните здруженија е дека целата индустрија уште поблиску соработува со одличните интегрирани кампањи и резултатите што произлегоа од партнерствата со различни компании. Мислам дека не мора да чекаме или да бараме нешто ново, едноставно оние кои ги здружуваат силите и го извлекуваат најдоброто едни од други, ќе бидат најуспешни.

Повеќе информации за фестивалот KAKTUS 2019 можете да пронајдете на сајтот www.kaktus.rs.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.