Една од најголемите групации на комуникациски агенции во Бугарија, OM Group, која ги вклучува агенциите Mindshare, Essence Mediacom, Wavemaker, Metric, &play, Knoway и redlink.bg, ја претстави својата најнова иновација на пазарот: агенцијата Much Better.
За прв пат на бугарскиот пазар се основа агенција која е позиционирана и специјализирана во однос на публиката што ја таргетира. Новата агенција Much Better ќе биде специјализирана за маркетинг кон женската публика и има амбиција да креира кампањи кои не само што се многу карактеристични, туку и длабоко резонираат со највлијателната група на потрошувачи во светот – жените.
Според Форбс, 85% од одлуките за купување во светот ги носат жени, додека во исто време, 91% од жените велат дека не се чувствуваат разбрани од брендовите во нивната огласувачка комуникација. Овој огромен јаз стои позади инспирацијата зад мисијата на Much Better: да биде мост помеѓу брендовите и највлијателната група на потрошувачи. Целта на овој исклучително важен и економски моќен, но систематски запоставен и потценет сегмент на потрошувачи е од витално значење за брендовите кои бараат раст и долгорочен успех.
„Жените буквално го држат лавовскиот дел од потрошувачката кошница, затоа разбирањето на тоа што сакаат, кои се нивните проблеми, како размислуваат, веќе одамна не е опција, туку е од витално значење за развојот на било кој бренд. Во Much Better, не говориме само за жените и кон жените; ние се поврзуваме со нив, откривајќи емотивни и културни врски кои ги претвораат купувачите во застапници на брендот. Како агенција основана и водена од жени, го внесуваме нашето лично искуство и емпатија во нашите стратегии и кампањи и им овозможуваме на нашите клиенти нови, подобри начини за возбудување и ангажирање на нивната најклучна публика“ – истакнува Марија Милушева, главен двигател и креативен директор на Much Better.
„До сега, огласувачките агенции се позиционираа врз основа на каналите за кои се специјализирани. Сепак, овој модел е застарен. Класичните огласувачки агенции им отстапуваат место на специјализирани, фокусирани агенции со експертиза во стратешки и консултантски услуги кои им овозможуваат на клиентите пристап до подлабоко разбирање, долгорочни односи и автентична комуникација со потрошувачите. Ние веруваме дека за да бидете успешни, мора да се промените побрзо од светот што брзо се менува. Со создавањето на првата агенција во Бугарија специјализирана за автентичен ангажман со женските потрошувачи, ние не само што ги менуваме индустриските стандарди, туку и им нудиме на брендовите можност да отклучат нови можности за раст“ – додава Екатерина Тупарева, генерален извршен директор на OM Group.