• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Во поддршка на „Парадата на гордоста“ 2019 во Скопје: Љубовта е секогаш исправна

18/07/2019
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

На 29 јуни во Скопје се одржа првата „Парада на гордоста“ досега. Ова сигурно би била вообичаена информација во други земји, но во Македонија, една прилично конзервативна земја во поглед на различностите, но истовремено и со луѓе што отворено им пркосат на табуата и на конформизмот, „Парадата на гордоста“ во Скопје беше една од најпопуларните теми во жешкиот јуни.

Многу години, LGBTQI заедницата и, воопшто, слободното изразување и прифаќање на различната сексуална ориентација, беа теми за кои луѓето имаа поделени мислења. Овој настан дојде како јагода на шлагот и поттикна разговори, мислења, шпекулации: сите имаа да кажат по нешто. Отворено негативните коментари и говорот на омраза, особено на социјалните медиуми, го поттикнаа прашањето како негативното локално изразување во опишувањето на LGBTQI луѓето да се искористи на позитивен начин за да се покажат љубов, грижа и поддршка за заедницата.

р е к л а м а

Пред да го откриеме резултатот, да почнеме од предизвикот: имаме клиент – компанијата Кока-Кола, компанија лидер во своите напори за инклузија, за приближување на луѓето и горда на својата историја на поддржување и вклучување на LGBTQI заедницата на работното место, во своите реклами и во заедницата низ светот; тука е агенцијата МекКен Скопје, агенција што смета дека креативноста нема граници, а тука е и малата Македонија – земјата честопати позната како не многу отворена кон „нестандардните“ можности и различности.

Што беше направено?

Главната суштина на идејата лежеше токму во корените на македонското општество. Бидејќи поголемиот дел од македонскиот народ има негативен став за LGBTQI заедницата, честопати користи и „сленговски“ и жаргонски зборови со негативна конотација за етикетирање на активистите и LGBTQI луѓето. Еден од најчесто употребуваните зборови е „обратни“, со кој LGBTQI луѓето ги опишуваат како поинакви, настрани или, во најмала рака, чудни.

Па, кога ја имате Кока-Кола како клиент, на која инклузијата ѝ е во сржта, без оглед на расата, религијата и сексуалната ориентација на луѓето, задачата воопшто не беше тешка, велат од МекКен. Така, Компанијата ги искористи негативните коментари и ги преобрази во позитивна порака и уште еднаш ги покажа своите заложби за поддржување на различноста секаде низ светот, па така и во Македонија.

Директорката за раст и развој на МекКен, Ирина Маја, вели дека во таквите случаи, кога понекогаш имаме општествени предрасуди и силни убедувања, одговорноста за поттикнување промени е во рацете на големите брендови што имаат моќ да говорат гласно за индивидуалноста, прифаќањето, инклузијата, различноста и, пред сè, за УНИВЕРЗАЛНАТА ЉУБОВ.

„Во едно традиционално општество, каде што имаме многубројни случаи на етикетирање на луѓето по различни основи, храброста за таква комуникација е кревка, но истовремено и повеќе од потребна. МекКен смета дека креативноста нема граници, вклучува бестрашност, но има и обврска да создава големи значења и да игра важна улога во животите на луѓето“, вели Ирина Маја.

Всушност, ексклузивно за „Парадата на гордоста“ во Скопје, Кока-Кола направи ограничени количини шишиња со посебна етикета на која логото на Кока-Кола беше превртено наопаку и имаше „превртена“, односно „обратна“ порака, а наместо класичниот текст „ОРИГИНАЛЕН ВКУС“, гордо велеше: ЉУБОВТА Е СЕКОГАШ ИСПРАВНА. Пораката имаше „ефект на огледало“, односно, за да може да ги прочитате зборовите нормално, треба да ја погледнете етикетата на шишето Кока-Кола во огледало. Дополнително, зборот „ЉУБОВ“ беше напишан со боите на виножитото, а и баркодот беше како виножито!

„Кока-Кола глобално е перципирана како најинклузивен бренд, признание на кое сме особено горди. Pride е настан што промовира концепти кои ние генерално во светски рамки ги поддржуваме, а тоа се: славење на универзална љубов, љубов која ги обединува сите, љубов независна од предрасудите и етикетите, поттикнуваме на соживот и заедништво“, рече Андрееа Драган, маркетинг-менаџер за „Sparkling Portfolio“ за Србија и за Македонија. „Овие концепти отсекогаш биле во генетскиот код на Кока-Кола брендот.  Партнерството за овој настан е последно од многуте ширум светот кои се дел од Кока-Кола иницијативите за инклузивно општество затоа што веруваме во вредностите на различноста како поттикнувач на позитивна енергија и нови можности“, рече Мартин Атанасовски, бренд-менаџер за „Sparkling Portfolio“ за Македонија, Косово и за Црна Гора.

Љубовта е секогаш исправна

Љубовта е секогаш исправна.

Gepostet von Coca-Cola am Dienstag, 25. Juni 2019

„Идејата за оваа комуникација всушност беше инспирирана од секојдневниот живот, каде што, покрај другите хомофобни изрази, изразот „обратни“ се користи за да се дискриминираат лица што ѝ припаѓаат на LGBTQI заедницата. Едноставното превртување на етикетата на Кока-Кола и моќната порака ја пренесуваат целата филозофија на брендот, но со целосна локална релевантност. Подлабоката анализа и гледањето во огледало поттикнуваат уште посилно ехо, односно им помагаат на луѓето да се погледнат во огледало и да го видат вистинскиот ЈАС, што е и една од пораките на самата Парада“, објаснува г-ѓа Маја и завршува велејќи дека инклузивната култура што преку своите моќни гласови ја пренесуваат брендовите како што е Кока-Кола, придонесува за создавање етос на припадност, поврзување и заедничка цел.

Она што Кока-Кола всушност го вели е дека ЉУБОВ Е ЉУБОВ! СВРТИ ЈА, ПРЕВРТИ ЈА, НАРЕЧИ ЈА ПОИНАКВА ИЛИ ОБРАТНА, НО ТАА ПАК ЌЕ БИДЕ И ЌЕ ОСТАНЕ ЉУБОВ! ЗАТОА ШТО ЉУБОВТА Е СЕКОГАШ ИСПРАВНА!

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.