• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, July 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Водечките дигитални експерти на SoMo Borac зборуваа за иднината на дигиталните техноллогии во медиумите и маркетингот: „Новите технологии и вештачката интелигенција отвораат огромен простор за креативната индустрија“

25/10/2024
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Вештачката интелигенција беше во фокусот на втората конференција Somo Borac поддржана од Aleph, на која учествуваа дури 19 предавачи од меѓународни компании, агенции и медиуми.

Фото: Pixsell

Употребата на вештачката интелигенција во новинските редакции, тајните на алгоритмот на TikTok, приближувањето на содржините до генерацијата Z и проблемот со апсолутна слобода во денешните дигитални медиуми. Ова беа само дел од темите за кои се дискутираше на конференцијата на 12-тото издание на SoMo Borac, поддржан од Aleph, еден од најважните настани во годината за сите кои доаѓаат од дигиталниот свет.

Покрај вечерната церемонија на доделување награди за најдобрите проекти од дигиталната индустрија, и оваа година беше организирана целодневна конференција во форма на кратки и конкретни предавања, која се одржа во загрепското кино СЦ. Конференцијата ја отворија Ружица Врдољак Личина, извршна директорка на наградите SoMo Borac, и Озрен Кроња, извршен директор на Хрватското здружение на дигитални издавачи (HUDI). На почетокот на присутните им се обратија Иванка Мабиќ Гагиќ, извршна директорка на хрватската подружница на компанијата Httpool by Aleph, и Матеј Лончариќ, генерален директор за дигитален бизнис во CME Adria и претседател на HUDI.

р е к л а м а
Фото: Ivan Dimnjaković

Потоа следеа предавања и дискусии со водечки експерти од меѓународни компании, агенции и медиуми за сегашноста и иднината на дигиталниот свет. Така, Јошко Мрнџе, директор на Google за Јадранскиот регион, одржа предавање за важноста на разбирањето на потенцијалот на вештачката интелигенција.

„Постојат легитимни сценарија дека вештачката интелигенција ќе преземе одредени задачи кои моментално ги извршуваат луѓето. Сепак, една студија од Велика Британија покажа дека 60 проценти од работните места што ги имаме денес не постоеле пред 1940 година. Затоа, појавата на нови технологии секогаш ќе генерира нови работни места бидејќи човечката креативност е најсилната алатка“, рече Мрнџе.

Јошко Мрнџе (Фото: Pixsell)

За ТикТок, моментално најбрзо растечката социјална платформа во светот, зборуваше Агњешка Замецка, менаџер за деловно партнерство во TikTok за вертикална е-трговија. Таа истакна дека во Хрватска има 1,7 милиони активни месечни корисници на TikTok, со тоа што на платформата поминуваат во просек по 80 минути дневно, колку што е должината на еден просечен филм. Таа изјави дека најголемата сила на TikTok е неговата заедница бидејќи има моќ да го претвори соло купувањето во заедничка активност.

Агњешка Замецка (Фото: Pixsell)

На крилата на TikTok следеше предавањето на Лизaбет Низет, раководителка за монетизација на идни публики во Mediahuis Group, која во своето предавање истакна совети за тоа како медиумите можат да се доближат до генерацијата Z, имајќи предвид дека просечниот читател на весници моментално има 70 години.

„Генерацијата Z повеќе им верува на инфлуенсерите отколку на новинарите. Па зошто медиумите немаат свои креатори на содржини на социјалните мрежи? Знам дека е тешко да се смени редакцијата, бидејќи е окупирана од новинари со кариери што ги градат со години, но во неа треба да се најде место за инфлуенсери, односно луѓе со кои новинските содржини ќе ги споделуваат со други публики“, рече Низет.

Лизaбет Низет (Фото: Pixsell)

Дека медиумите не треба да бегаат од новите технологии се согласи и Даниел Фазлиќ, директор за дигитален развој во Bloomberg Adria, кој истакна дека вработените во медиумите веќе можат да автоматизираат неколку свои рутински задачи со помош на вештачка интелигенција. Анализирање на податоци, транскрипција на интервјуа, па дури и трансформирање на текст од весник во објава или видео за социјалните мрежи – сето тоа се задачи што, како што рече, вештачката интелигенција може да ги направи побрзо и подобро од новинарите, што им дава повеќе време за истражувачки текстови.

Даниел Фазлиќ (Фото: Pixsell)

Дневниот дел на SoMo Borac го затвори Галеб Никачевиќ Хаши-Јаре, автор на Agelast, еден од најпопуларните поткасти во регионот. Во своето предавање тој истакна дека во денешниот дигитален свет повеќе не постои улогата на „gatekeeper“ која претходно постоеше во традиционалните медиуми. Како што рече, максимизирањето на посетеноста и бројот на кликови станаа поважни од квалитетната содржина, поради што медиумите станаа трговци со внимание.

Галеб Никачевиќ Хаши-Јаре (Фото: Pixsell)

„Денешните медиуми најмногу создаваат шок и забавна вредност, каде што победува најдобриот наслов или фотографија. Поради ова, чувствуваме дека во нашата средина останаа само целосни лудаци, поради што се обраќаме кон странските медиуми за да ја задоволиме нашата желба за квалитетна содржина. Но, се покажа дека тоа не мора да биде така, односно дека има и интересни и паметни соговорници во нашиот регион. Ако го запалите тој пламен на љубопитност кај публиката, ако им понудите содржина што ќе ја направи попаметна, тогаш ќе стекнете доверба од нив и тие ќе ви се вратат“, посочи Никачевиќ Хаши-Јаре и додаде дека нема нешто како досадна тема, само досадни соговорници.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.