• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Водич за ‘’преживување’’ на 2017 на AdAge: како агенциите може да го обноват својот кредибилитет?

13/01/2017
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Водичот за ‘’преживување’’ на Ad Age ги дефинира промените и предизвиците на годината која е пред нас, почнувајќи од технолошките предизвици, па се до промената на политиките во Washington.

За агенциите, 2017 година ќе биде година фокусирана на изградбата на репутацијата на индустријата.
Водич за преживување на 2017 година

  1. TRUMP
  2. кредибилитет
  3. ’’технолошка војна”
  4. реални податоци

“Во секоја следна година сѐ  помала е довербата помеѓу адвертајзерите и агенциите. Оваа недоверба постои веќе со децении ‘’ изјави Brian Wieser, помлад аналитичар во Pivotal Research. Во однос на прашањата околу транспарентноста и праксата на медиумските агенции кои беа во фокусот кон крајот од изминатата година, започна и истрага околу продукциските медиумски практики која е спроведена од Министерството за Правда во Америка.

р е к л а м а

Wieser исто така се изјасни и околу неодамнешните активности и информации кои кружат во јавноста и се поврзани со загриженоста околу медиумските практики. ”Тие практики оваа година може да допринесат кон повеќе критики за агенциите. Некои од критиките пак може да допринесат кон нови преговори поврзани со промени на паушалите за работа и обемот на работа.”

Melissa Lea, директор во R3 Worldwide пак, изјави дека консултантската група бележи зголемен интерес во разговорите околу контроли и истраги за финансиските прашања околу сметките од клиентите поради нетранспарентните практики забележни од агенциите. Сепак, таа смета дека агенциите не треба целосно да се обвинуваат за сѐ. Агенции чувствуваат преголем притисок да направат многу повеќе со помалку ресурси , што воедно  не им дава за право да работат прикриено, но сепак оваа состојба “доведе до општ недостаток на транспарентност”.
Таа додава дека дека агенциите и  партнерите треба да бидат поотворени едни кон други и да зборуваат отворено за фактот дека маргините продолжуваат да се намалуваат а  буџетите да се стеснуваат.

Во октомври на конференцијата на  Асоцијацијата за национални адвертајзери ‘’Masters of Marketing’’  одржана во Orlando, бренд менаџерот на Procter & Gamble Co.,  Marc Pritchard во својот говор нагласи дека компаниите е потребно да го намалат притисокот кој го вршат врз агенциите. “Последните неколку години беа особено тешки за агенциите вклучувајќи ги и тие на P&G’’. “Време е оваа страница да се сврти. Негативните критики потребно е да запрат затоа што вработените во агенциите се добри луѓе кои придонесуваат во кеирањето на магијата зад приказните на брендовите. Пренасочувањето на позитивната енергија од луѓето, може да ја креира најдобрата позитивна ‘’експлозија’’ на креативност која светот треба во иднина да ја гледа.’’

Гледиштете на Pritchard во основа дава голем поттик за агенциите во поле кое има големи побарувања од нив посебно во делот на работата на традиционалните продавници кои се соочуваат со брзо растечката конкуренција креирана од дигиталните компании кои ја имаат поддршката на консултанските компании како Accenture, IBM и Deloitte.

Wieser  во следниот период предвидува соработки помеѓу холдинг компаниите и традиционалните консултантски компании кои можеби во иднина би делувале како заеднички ентитет.
Друг тренд коj потребно е да се истакне е стабилниот раст на дигиталните продавници кои се дел од трендот на дигитална трансформација кој според Lea всушност ја трансформира целата индустрија и започна да станува сеопфатен тренд.

“Дигиталните агенции имат можеби и подобра позиција за подобро и пошироко разбирање, a воедно и апликативност кога станува збор за потрошувачкото искуство, ние гледаме како дигиталните агенции добиваат се поголемо парче од колачот за маркетинг.”
Како ќе изгледа агенцијата на иднината?
Во соглесност со Lea, не постои тајна состојка која ќе помогне во креирањето на совршениот модел- кога станува збор за клиентите, за секој клиент потребен е различен сет на стратегии и пристап.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.