• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Врвниот фудбал е најголемиот блокбастер

18/05/2018
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Една од најпрофитабилните глобални работи во последниве години е преносот на спортски настани кои секој ден привлекуваат милиони гледачи. Тоа е и темата на панелот наречен “Фудбал: Кој ја држи цената висока”. Секој сака да биде во оваа трка за пари, време, нови технологии. Највисоката цена ја држат фудбалските лиги околу кои се вртат незамисливи суми. Трошоците за емитување на фудбалските права во Европа се зголемуваат, а најпрофитабилните европски лиги, околу кои секогаш се кршат копјата се англиската и италијанската.

Златни ТВ права

р е к л а м а

Се чини дека телевизиските права за фудбалските натпревари и настани се изработени од злато. Што го прави фудбалот најскапиот спорт, барем во Европа? Кој всушност ги донесува одлуките и кој ги купува тие права? Дали ТВ правата за фудбал го подигнуваат нивото и за останатите ТВ права? На сите овие прашања ќе се обидат да одговорат врвни експерти од регионот, на NEM 2018 година: Никола Франчетиќ,  директор на одделот за содржина, медиуми и емитување, Телеком Австрија; Ричард Џон Брешковиќ, маркетинг директор, Хрватски Телеком; Радисав Вуличевиќ, директор, Арена Спорт; Виктор Блундел, виш потпретседател за Источна Европа, Блискиот Исток, Северна Африка и Турција, IMG Media, под модераторската палка на главниот уредник на Хрватската фудбалска телевизија, Ивица Блажичко.

“Фудбалот одамна престана да биде само игра, тој е најголем бизнис во сите свои аспекти”, вели директорот на Arena Sport, Радислав Вуличевиќ. “Таквата цена на фудбалот како спорт не ја намали ни вредноста на телевизиските права. Нивната продажба оди во две насоки. Една од нив е кон комерцијалните телевизии, а другата кон pay платформите. Едните генерално живеат од реклами, а другите од дистрибуција. Секој продавач на права живее за конкурентни пазари, од нив има големи очекувања, но за износот кој се испраќа како конечна понуда и понатаму последниот збор го има калкулаторот, колку и да определени фудбалски програми, со оглед на атрактивноста и имиџот, со себе го носат префиксот уникатни. Зголемувањето на износот на официјалните понуди генерално не влијае на цените на другите спортски права, ниту на цената на другите содржини (содржина која не е спортска). Секоја чест за Холивуд, но врвниот фудбал е најголемиот блокбастер “.

Спорт на Pay TV платформите

Англискиот клуб Манчестер Јунајтед во 2016 година стана фудбалски клуб со највисок приход на светот, достигнувајќи рекордни 735 милиони долари на крајот од сезоната. Она што е интересно е дека кај англиските клубови, најмалиот удел во приходите доаѓа од продажба на влезници и потрошувачката на денот на натпреварите, односно комерцијалните приходи од продажба на опрема, а клучна улога имаат приходите од телевизиските права.

Со 5,5 милијарди фунти од домашните ТВ права, Премиер лигата во периодот од 2016 до 2019 година, заработила дополнителни три милијарди фунти од телевизиските права на меѓународниот пазар. Ова е една од причините зошто англиската Премиер лига е трета најмоќна професионална спортска лига во светот и тоа зад американскиот бејзбол (9,5 милијарди фунти) и американскиот фудбал (13 милијарди фунти).

“Речиси сите Pay TV платформи им нудат на корисниците многу разновидна и вредна содржина. Најважните и најквалитетните филмови, lifestyle, документарни, музички и детски содржини се присутни на сите платформи. Покрај тоа, постојат голем број на канали кои донекаде може да го заменат речиси секој канал од овие жанрови. Спортот и спортските преноси во живо на најатрактивните натпревари се речиси единствената содржинска разлика помеѓу платформите кои не може да се заменат со слични содржини. Ова е исто така е и главната предност на Pay TV платформите во споредба со глобалните OTT платформи. Се` додека платформите и телевизиите се натпреваруваат во стекнувањето на права за премиум спортските содржини, вредноста нема да им падне”, изјави Никола Франчетиќ, директор на одделот за содржина, медиуми и емитување на Телеком Австрија Групацијата.

Вишиот потпретседател на IMG Mediа, глобален лидер за спорт, медиуми и настани, Виктор Блундел, кој веќе 15 години ги води сите медиумски активности во Централна и Источна Европа, Турција и Блискиот Исток и Северна Африка, со нетрпение го очекува панелот на NEM и дискусијата за цената на фудбалот:

“NEN 2018 година е одлично место за средба со раководните лица и за дискусија за развојот на медиумската индустрија”, изјави Блундел, кој во Источна Европа, ги доби и ги продаде аудиовизуелните права на голем број на фудбалски турнири и првенства, вклучувајќи ја и англиската Премиер лига, шпанската Ла Лига и Италијанска Серија А.

Објавена агендата и сите панелисти

Резервирајте ја вашата акредитација, а доколку сеуште се двоумите, погледнете ја агендата за http://neweumarket.com/hr/agenda-2018/, како и листата на извонредни панелисти кои ќе го посетат Дубровник за помалку од еден месец http://neweumarket.com/hr/panelisti-2018/. Сместувачките капацитети се целосно распродадени.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.