Незаборавна ноќ на NEM, остроумен ТВ Tech Showcase, седум клучни интервјуа на сцената, целосен пазар и места за состаноци во хотелот на самото место на настанот
Повеќе од 1000 учесници, вклучувајќи говорници, спонзори, купувачи, претставници на медиумите и други присутни, продолжија да се едуцираат и да се поврзуваат во текот на вториот ден од NEM Dubrovnik 2023. Меѓу настаните за вмрежување и панелите, присутните беа воодушевени кога слушнаа вредни сознанија од претставниците на водечките компании кои го создаваат пејзажот на ТВ индустријата, не само во Централна и Источна Европа туку и во светот.
Јубилејот на NEM Dubrovnik беше прославен за време на NEM Night на Lenga Terrace – по NEM Night Opening спонзорирано од TVP World, Pickbox NOW и Pickbox TV кои продолжија да ја подигнуваат атмосферата со бенд во живо. Сè кулминираше околу полноќ со NEM Night Birthday Celebration спонзорирана од организаторот на NEM, Mediavision.
Посебен дел од програмата на вториот ден беше посветен на иновативните технолошки компании кои развиваат решенија што ја подобруваат ТВ индустријата. Ѕвезди на ТВ Tech Showcase беа Comcast Technology Solutions, Broadpeak, Gcore и Sandbox Group. По нивните презентации, сите четири компании се приклучија на панелот чиј домаќин беше Анет Шафер од Big Picture.
Клучни говорници кои прават разлика
Во текот на денот, беа одржани дури седум клучни интервјуа на сцената во преполната Панел соба на NEM Dubrovnik. Викторија Боклаг, извршен директор на United Group и Сања Божиќ-Љубичиќ извршна директорка на Pickbox, Mediatranslations, Mediavision и NEM, одржаа моќен разговор за водечката позиција на United Group во регионот на Централна и Источна Европа:
„Кога зборуваме за иднината на медиумите воопшто, мислам дека тоа е една од најтрансформативните индустрии. Имаме многу светски играчи, а конкуренцијата е добра – тие доаѓаат на нашите пазари директно борејќи се за вниманието на публиката. Наша голема предност се локалните медиуми и локални содржини од регионот“. Што се однесува до новите проекти, г-ѓа Боклаг е горда на неколку претстојни проекти: „Со нетрпение го очекуваме почетокот на продукцијата на серијата Pink Panther. Тоа ќе биде првиот проект кој ќе биде копродуциран од неколку земји, а веројатно и од некои меѓународни партнери. Исто така, бевме првите што направивме шоу за таленти преку интернет, The Digital Show. Ќе се обидеме да го пренесеме на ТВ, тоа беше голем успех продуциран во Србија – ќе создадеме врска помеѓу дигиталната содржина и ТВ содржината. Ние, исто така, учествуваме во проектот финансиран од Европската Унија за експериментирање со производство на содржини за Gen Z.“
Ванда Рапти, извршен потпретседател и главен комерцијален директор за Северна Америка и Viaplay Select при Viaplay Group разговараше со Дана Стерн за идните потфати на Viaplay: „Навистина сум возбудена што ќе им помогнеме на партнерите ширум светот да ја развијат сопствената услуга и да го видам успехот и предностите што Viaplay Select ги носи во бизнисот. Навистина со нетрпение очекуваме да започнеме со нови територии со повеќе партнери. Исто така, јас сум многу возбудена за неверојатната линија на содржини што доаѓа за Viaplay под наша насока на потрошувачките пазари, како и за нашите партнери Viaplay Select низ целиот свет“.
Џејми Кук, генерален менаџер за Централна и Источна Европа, Балтикот, Блискиот Исток, Медитеранот, Турција и регионот EMEA за Pay TV и Creative Agency при Warner Bros. Discovery зборуваше за локално релевантни содржини: „Јас сум голем верник дека пазарите се движат заедно со нашите клиенти. Чувствувам дека локалните играчи ја покриваат локалната, а ние ја покриваме глобалната содржина, но има една слатка точка во средината каде што се движиме од точката на стратегија за содржина на моите пазари – локално релевантна содржина што може да патува“. Г-дин Кук се осврна и на линеарните канали: „Во овој дел од светот, линеарната телевизија не е мртва. Всушност, гледаме раст на платената телевизија и исто така мислам дека потрошувачите се неверојатно чувствителни на цените. Може да има простор за три или четири услуги од најдобар вид. Прашањето што го имам е за тоа каде се појавуваат линеарните канали во средината на стримингот. Прашање е за целата индустрија – каде сакаат потрошувачите да ги видат линеарните канали и како им даваме пристап до нив“.
Марк Јанг, извршен потпретседател за дистрибуција и мрежи за Европа, Блискиот Исток и Африка при Sony Pictures Television зборуваше за стратегијата за создавање квалитетна ТВ содржина: „Одличните приказни можат да дојдат од секаде, така што навистина ги проширивме нашите производствени капацитети низ целиот свет. Сакаме да ги разбереме локалните нијанси и вкусовите на локалната публика. Исто така, интересна ни е и копродукцијата. Работиме со стримери на глобално ниво, но и со локални партнери во секоја територија“.
Што се однесува до спојувањето на гејминг индустријата со ТВ индустријата, г-дин Јанг рече дека содржината сепак треба да биде брилијантна: „Колку што имаме посветена публика од играчите на PlayStation, ако ја знаете интелектуалната сопственост и не сте гејмер, тогаш таа интелектуалната сопственост треба да стои сама за себе и треба да биде телевизиска содржина со брилијантен квалитет.“
Тој исто така додаде дека ТВ-маркетите како NEM Dubrovnik се важни за сите да се поврзат: „Луѓето се возбудени што се гледаат и работат заедно“.
Главни говорници кои исто така понудија остроумни интервјуа со прашања и одговори беа Димитрис Михалакис, извршен директор во Cosmote TV и член на Управниот одбор на Групацијата ОТЕ, Луиз Педерсен, извршен директор, All3Media International, и Марија Валензуела, генерален директор, Movistar Plus+ International Division.
Панели, презентации, настани за вмрежување и специјална изложба
Lionsgate привлече посебно внимание со изложба на нивната нова содржина и Eutelsat ја сподели својата експертиза за време на презентацијата “Broadcasting in a Changing Market Environment”.
Високоочекуваниот панел “What Makes Content Buyers Tick and How Do They Find That Perfect Fit?” беше спонзориран од Prva TV. Искусни купувачи од Czech Television, Prva TV and B92, TVP, Croatian Radiotelevision (HRT) и ducktv понудија свои увиди додека дискусијата ја водеше модераторот Џонатан Бротон од EBU.
Уште еден панел што го привлече вниманието беше “Europe and Broadcasters: Challenges and Opportunities”, спонзориран од ACT со Грегоар Полад како домаќин. Панелистите кои ја истражуваа улогата што законодавецот и регулаторот може да ја имаат, особено на европско ниво, за зајакнување на медиумската економија, беа Polsat Media Biuro, NOS и RTL Croatia.
Преку денот се одржаа бројни можности за вмрежување како паузи за кафе, ручек и конечно Happy Hour на Paramount Global Content Distribution, на воодушевувачката тераса со поглед кон базенот и морето.
За повеќе информации посетете ја официјалната веб-страница NEM Dubrovnik 2023.