Вториот ден на NEM Dubrovnik 2025 донесе нов бран на дискусии засновани на длабински увиди, говори на клучни личности и дебати што ја обликуваат иднината, уште еднаш зајакнувајќи ја репутацијата на настанот како неопходна средба за телевизиската индустрија во регионот на Централна и Источна Европа.
Денот започна со актуелна анализа на огласувачкиот пејзаж. Во панел-дискусијата насловена „TV Ads vs. TV Digital Ads“, Михал Стефански, раководител за партнерства за CEE во Google и Марија Руа Агете, извршна директорка и технолошки експерт во Omdia, поставија темел за енергична дискусија за еволуцијата на односот меѓу традиционалното ТВ огласување и растечката дигитална екосфера. Панелот ги обедини гласовите на претставници од Rakuten TV, Nielsen, Google, Alika Media и VIDAA – сите нудејќи различни перспективи за мерењето, монетизацијата и однесувањето на гледачите во сè похибридниот пазар.
Потоа следеше „Keynote Q&A One Size Does NOT Fit All“, во која Дениз Шашмаз Офлаз и Џејми Кук од Warner Bros. Discovery зборуваа за тоа како Max ги локализира глобалните содржински стратегии за да одговараат на потребите на различни пазари – пристап што го опишаа како „глокален“ во најдобра смисла на зборот. Компанијата ја искористи можноста ексклузивно да ја објави забрзаната глобална експанзија на Warner Bros. Discovery и откри дека HBO Max ќе стартува во повеќе нови пазари во јули:
„Додека сведочиме на период на неверојатен моментум и ангажман во Европа, со задоволство го носиме HBO Max во повеќе нови земји. Оваа експанзија е важна пресвртница во глобализацијата на HBO Max и ја потврдува нашата посветеност на испорака на светски квалитетно раскажување приказни на публиката насекаде. Претплатниците ќе можат да уживаат во премиум стриминг услуга што обединува квалитетна содржина од HBO, Warner Bros. Pictures, Discovery, Eurosport и многу повеќе. Платформата ќе стане достапна во Албанија, Ерменија, Кипар, Естонија, Грузија, Исланд, Казахстан, Киргистан, Латвија, Литванија, Малта и Таџикистан.“
Како што содржината во живо продолжува да привлекува глобално внимание, воведната сесија „The Only Content is Live“, презентирана од Ендру Рејнер, технички директор во Appear и Алекс Санчез Дијаз, оперативен директор на Eurovision Services, го постави тонот за следниот панел „FTA vs. Pay-TV Channels vs. Streamers: The Battle for Live Events?“, двата поддржани од Appear. Говорници од Warner Bros. Discovery, Telekom Serbia, Eurovision Services и Accelerate Consulting дискутираа кој има предност во трката за поседување на права за пренос на спортски и други настани во живо, и што тоа значи за иднината на преносите во живо.
Александра Мартиновиќ, директорка на мултимедијалната дивизија во Telekom Serbia, објасни како преносите на спортски настани во живо влијаеле врз зголемување на бројот на корисници: „Спортските настани се целосно поврзани со преноси во живо, со вести и со сегментот на итни вести. Кај нас, спортот беше пресвртница кога станува збор за бројот на корисници. Во 2017 година, во Србија имавме само 400.000 корисници. Но, откако станавме сопственици на спортски права, денес имаме над 1.6 милиони корисници во Србија. Спортот е поврзан со реалното време, големиот екран и непосредното гледање. Тој ги обединува семејствата и е поврзан со емоции и со страст. Исто така, нуди предности за огласување.“
Подоцна, TVP (Полската телевизија) понуди ексклузивен увид во својата нова ТВ серија од крими-жанрот, претставена од Пјотр Ленарчик. Вториот панел на денот ја истражи темата „How Inflation Affects Already Expensive Content“, поддржан од Prva TV. Панелот вклучи водечки претставници од Prva TV, Big Light Productions, CME, Keshet International, Inter Medya и Hearst Networks EMEA. Во фокусот беа растечките трошоци за продукција, променливите очекувања на публиката и стратегиите за финансирање – клучни аспекти на оваа комплексна дискусија.
The Walt Disney Company организираше проекција, проследена со значајна дискусија за заштита на креативните добра. Во кратка, но ефективна презентација, Емили Антонис, претседателка на Motion Picture Association EMEA, зборуваше за пристапот на MPA кон заштитата на содржина. Motion Picture Association (MPA) ги претставува водечките светски продуценти и дистрибутери на филмска, ТВ и стриминг содржини, работејќи на заштита на правата на интелектуална сопственост, промоција на креативното раскажување и поддршка на глобалната индустрија за забава. Таа потоа се придружи во сесија на прашања и одговори со Крис Марчич, каде што беа презентирани увиди од аспект на политики во врска со стратегиите за борба против пиратеријата и законодавните предизвици низ Европа.
Денот заврши со ексклузивна презентација на Amazon MGM Studios Distribution, презентирана од Џорџ Вилкинсон и Палома Ролдан, кои ги истакнаа некои од највозбудливите меѓународни содржини за 2025 и понатаму.
Финалето на денот беше разиграниот „Happy Hour“ на терасата со базен, организиран од Paramount Global Content Distribution – совршено опкружување за релаксација и вмрежување. Оваа година, компанијата имаше силно присуство на настанот, со простор за состаноци кој служеше како центар за разговори поврзани со индустријата.