• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, June 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Втор ден на NEM Dubrovnik 2025: WBD го најави лансирањето на HBO Max на нови територии, водечките компании претставија нови содржини, панел дискусии за трендовите во огласувањето и влијанието на инфлацијата

11/06/2025
in Во фокусот, Медиуми, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Вториот ден на NEM Dubrovnik 2025 донесе нов бран на дискусии засновани на длабински увиди, говори на клучни личности и дебати што ја обликуваат иднината, уште еднаш зајакнувајќи ја репутацијата на настанот како неопходна средба за телевизиската индустрија во регионот на Централна и Источна Европа.

Денот започна со актуелна анализа на огласувачкиот пејзаж. Во панел-дискусијата насловена „TV Ads vs. TV Digital Ads“, Михал Стефански, раководител за партнерства за CEE во Google и Марија Руа Агете, извршна директорка и технолошки експерт во Omdia, поставија темел за енергична дискусија за еволуцијата на односот меѓу традиционалното ТВ огласување и растечката дигитална екосфера. Панелот ги обедини гласовите на претставници од Rakuten TV, Nielsen, Google, Alika Media и VIDAA – сите нудејќи различни перспективи за мерењето, монетизацијата и однесувањето на гледачите во сè похибридниот пазар.

р е к л а м а

Потоа следеше „Keynote Q&A One Size Does NOT Fit All“, во која Дениз Шашмаз Офлаз и Џејми Кук од Warner Bros. Discovery зборуваа за тоа како Max ги локализира глобалните содржински стратегии за да одговараат на потребите на различни пазари – пристап што го опишаа како „глокален“ во најдобра смисла на зборот. Компанијата ја искористи можноста ексклузивно да ја објави забрзаната глобална експанзија на Warner Bros. Discovery и откри дека HBO Max ќе стартува во повеќе нови пазари во јули:

„Додека сведочиме на период на неверојатен моментум и ангажман во Европа, со задоволство го носиме HBO Max во повеќе нови земји. Оваа експанзија е важна пресвртница во глобализацијата на HBO Max и ја потврдува нашата посветеност на испорака на светски квалитетно раскажување приказни на публиката насекаде. Претплатниците ќе можат да уживаат во премиум стриминг услуга што обединува квалитетна содржина од HBO, Warner Bros. Pictures, Discovery, Eurosport и многу повеќе. Платформата ќе стане достапна во Албанија, Ерменија, Кипар, Естонија, Грузија, Исланд, Казахстан, Киргистан, Латвија, Литванија, Малта и Таџикистан.“

Како што содржината во живо продолжува да привлекува глобално внимание, воведната сесија „The Only Content is Live“, презентирана од Ендру Рејнер, технички директор во Appear и Алекс Санчез Дијаз, оперативен директор на Eurovision Services, го постави тонот за следниот панел „FTA vs. Pay-TV Channels vs. Streamers: The Battle for Live Events?“, двата поддржани од Appear. Говорници од Warner Bros. Discovery, Telekom Serbia, Eurovision Services и Accelerate Consulting дискутираа кој има предност во трката за поседување на права за пренос на спортски и други настани во живо, и што тоа значи за иднината на преносите во живо.

Александра Мартиновиќ, директорка на мултимедијалната дивизија во Telekom Serbia, објасни како преносите на спортски настани во живо влијаеле врз зголемување на бројот на корисници: „Спортските настани се целосно поврзани со преноси во живо, со вести и со сегментот на итни вести. Кај нас, спортот беше пресвртница кога станува збор за бројот на корисници. Во 2017 година, во Србија имавме само 400.000 корисници. Но, откако станавме сопственици на спортски права, денес имаме над 1.6 милиони корисници во Србија. Спортот е поврзан со реалното време, големиот екран и непосредното гледање. Тој ги обединува семејствата и е поврзан со емоции и со страст. Исто така, нуди предности за огласување.“

Подоцна, TVP (Полската телевизија) понуди ексклузивен увид во својата нова ТВ серија од крими-жанрот, претставена од Пјотр Ленарчик. Вториот панел на денот ја истражи темата „How Inflation Affects Already Expensive Content“, поддржан од Prva TV. Панелот вклучи водечки претставници од Prva TV, Big Light Productions, CME, Keshet International, Inter Medya и Hearst Networks EMEA. Во фокусот беа растечките трошоци за продукција, променливите очекувања на публиката и стратегиите за финансирање – клучни аспекти на оваа комплексна дискусија.

The Walt Disney Company организираше проекција, проследена со значајна дискусија за заштита на креативните добра. Во кратка, но ефективна презентација, Емили Антонис, претседателка на Motion Picture Association EMEA, зборуваше за пристапот на MPA кон заштитата на содржина. Motion Picture Association (MPA) ги претставува водечките светски продуценти и дистрибутери на филмска, ТВ и стриминг содржини, работејќи на заштита на правата на интелектуална сопственост, промоција на креативното раскажување и поддршка на глобалната индустрија за забава. Таа потоа се придружи во сесија на прашања и одговори со Крис Марчич, каде што беа презентирани увиди од аспект на политики во врска со стратегиите за борба против пиратеријата и законодавните предизвици низ Европа.

Денот заврши со ексклузивна презентација на Amazon MGM Studios Distribution, презентирана од Џорџ Вилкинсон и Палома Ролдан, кои ги истакнаа некои од највозбудливите меѓународни содржини за 2025 и понатаму.

Финалето на денот беше разиграниот „Happy Hour“ на терасата со базен, организиран од Paramount Global Content Distribution – совршено опкружување за релаксација и вмрежување. Оваа година, компанијата имаше силно присуство на настанот, со простор за состаноци кој служеше како центар за разговори поврзани со индустријата.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.