• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Втор ден NEM: Пристигнаа Алан Каминг, Габриел Јунион и Џесика Алба

12/06/2019
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

На вториот ден од одржувањето на New Europe Market, фестивалот беше домаќин на холивудските ѕвезди Алан Каминг, Габриел Јунион и Џесика Алба. Се зборуваше за корисниците, нивните потреби и преференци во однос на пробните периоди и одржливиот однос со давателите на услуги.

Алба и Јунион ја претставија својата нова серија

Учесниците на NEM и можност ексклуивно да изгледаат епизода од новата играна серија „L.A.’s Finest“ во продукција на Sony Pictures Television и да уживаат во друштвото на ѕвездите Габриел Јунион и Џесика Алба кои ги играат главните улоги во серијата и воедно се нејзини извршни продуценти.

р е к л а м а

„Многу малку жени во забавната индустрија имаат можност да создаваат и продуцираат, особено кога е во прашање криминалистички серии. Но, Габриел направи серија чиј фокус се луѓето, а особено на пријателството помеѓу две силни жени,“ истакна Алба.

Јунион посочи дека иако серијата е наменета за пошироката публика, не било тешко во неа да се внесат и некои различни елементи: „Лесно ни беше да преминуваме помеѓу драма, акција и комедија. Првата сезона ја искористивме да објасниме како ликовите станаа тоа што се и да воспоставиме силна ворска помеѓу нив.“

Учесниците на NEM имаа можност да се запознаат и со Алан Каминг и да ги слушнат неговите мислења поврзани со новата серија „Instinct“ во продукција на CBS Studios International. Ликот на Каминг – д-р Дилан Рајнхарт, професор кој ја советува њујоршката полиција во случаи со сериски убијци – е првиот главен лик кој е  хомосексуалец во некоја американска играна серија.

„Луѓето уживаат да се исмеваат со кроксици, угсици и Џесика Симпсон. Јас настојувам да се борам против културата на исмејување преку промоција баш на тие предмети и тие луѓе. Затоа на црвениот тепих носев кроксици и сега го глумам првиот главен лик кој е хомосексуалец во една американска серија,“ изјави Каминг.

Учењето од однесувањето на корисниците е клучно за одржување на добриот однос

Павел Станчев нé запозна со TV2 Media Group, најголемата унгарска телевизиска групација. Во разговор со Сања Божиќ-Љубичиќ, извршна директорка и сопственик на Mediatranslations, Mediavision и Pickbox, Станчев ги сподели највредните лекции стекнати во текот на неговото долгогодишно искуство во медиската индустрија, особено во регионот на Централна и Источна Европа.

„Секоја земја во регионот на Централна и Источна Европа е различна. Не можете да бидете успешни ако не обрнувате внимание на тие разлики. NEM е одлично место за размена на идеи за тоа што функционира во која земја. Се’ повеќе холивудски студија најавуваат свои стриминг сервиси. Унгарскиот пазар е заштитен од нивното влијание поради својот специфичен јазик, но порано или подоцна тие ќе влезат и во него. Сите такви сервиси мора да соработуваат со локалните телевизиски куќи за да успеат на новиот пазар. Локалните продукции имаат сé поголема и поголема улога во сервисите за стримување. Да ја земеме за пример „Novine“, хрватската серија која ја купи Netflix токму на NEM,“ истакна Станчев.

Дискутирајќи за задоволството на корисниците, Симон МекГрат, директор на производство во ThinkAnalytics, ја истакна важноста на учењето од однесувањето на корисниците за развој на одржливиот однос. Учесниците на дискусијата се согласија дека платформите мора да бидат брзи и флексибилни, бидејќи навиките на публиката секојдневно се менуваат. Гери О’Саливан, извршен потпретседател за телевизија и видео во Eutelsat, нагласи дека компаниите од телевизиската индустрија не треба по секоја цена да инсистираат на технолошки иновации без следење на актуелните трендови и прифаќањето на тие трендови во различни пазари. „Технолошкиот развој треба да биде постепен, треба природно да еволуира,“ рече О’Саливан.

Се дискутираше и за неопходноста и ефикасноста на пробните периоди. Жил Домартини, основач и извршен директор на Cleeng, презентираше интересни податоци за ефикаснота на пробните периоди во привлекувањето на корисници. „Во САД, 58% од луѓето кои земаат пробен период продолжуваат да ја користат таа услуга или производ и после завршувањето на пробниот период. Стратегијата треба да се прилагоди на видот на содржините,“ истакна Домартини. Дискусијата за ефикасноста на пробните периоди беше заклучена со мислата дека пробните периоди се онолку ефикасни колку што е производот квалитетен.

Еден од панелите беше посветен на важноста на спортските содржини на телевизиските куќи. Георгиос Ликоропулус, шеф на спортскиот оддел на ERT S.A. Hellenic Broadcasting, ја истакна улогата на публиката. „Не се согласувам со луѓето кои велат дека спортските содржини се производ. Јас мислам дека тоа се настани кои стануваат производ и тие не ни припаѓаат нам, туку на луѓето,“ рече Ликоропулус.

Освежувањето во текот на овој исполнет ден, а воедно и можноста за вмрежување, беше обезбедено од Euronews, Bitmovin и SPI/FilmBox, додека пак вечерта беше резервирана за забава организирана од страна на најверниот партнер на NEM – Eutelsat.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.