• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Втор Skopje Marketing Summit: Секој бренд мора да ја најде својата тема

03/06/2022
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Многу споделени искуства за маркетингот во сегашноста и очекувања од иднината, лични приказни за патот до инспирацијата, примери од сопствената работа кои можат и на други да им послужат – се само дел од тоа што го видовме и слушнавме на вториот Skopje Marketing Summit што се одржа вчера, онлајн и во живо, во организација на „Кликер маркетинг“. 

Инспиративни и полни со податоци беа презентациите на предавачите. Самитот го отвори Славимир Стојановиќ Футро, наградуван белградски дизајнер, визуелен уметник, автор и професор. Тој зборуваше на темата „Брендинг – од флерт до сериозна врска“. Притоа, раскажа како од приказните за добра ноќ за неговата ќерка настанал ликот на девојчето Синги Лумба, овековечен и во книга чие трето продолжение треба да излезе летово. Таа емоција подоцна се отсликала и во неговите комерцијални дела. Првото лого што го направил било за белградска галерија. Потоа се ределе логоа – за Радио Б92 во 90-тите години од минатиот век, за Народниот музеј на Србија, редизајни за „Нелт“, за „Хемофарм… Но, имам и проекти на кои работам како некоја лична иницијатива и завршуваат во корпа, но од нив многу учам. Секој експеримент се исплати, важно е да се пробува што се се може. Тоа вртење во круг на крај сепак е од корист, рече Славимир.

р е к л а м а

Јана Савиќ Растовац, извршен креативен директор во агенцијата McCann – Белград преку примери од кампањи на Агенцијата покажа зошто на брендовите им е потребно да излезат од комфорната зона.  Јас длабоко верувам во храброст. Страста поместува планини, храброста е многу важна, порача Јана преку презентацијата на пет кампањи од овие простори за „скокотливи прашања“: проблем на одржливост на системите за донации (Mastercard), ЛГБТ (Coca-Cola), доење во јавност (Rosa), несакано раѓање на женските деца во Црна Гора… Денес брендовите не само што продаваат производи и услуги, туку мораат да креираат некоја смислена улога во животот на луѓето. Тргнувајќи од својата филозофија, секој бренд може да ја најде својата тема. Креативноста е единствен начин да преживееме во својата работа, вели таа.

Игор Божиновски, сопственик на „Божиновски часовници и накит“ зборуваше за можностите за локализација на глобалните брендови, преку примерот на првиот македонски дизајниран swatch – часовник по повод 30 годишнината од независноста на Македонија. Ја раскажа приказната која почнала од посетата на Папата на Скопје во 2019 година и кампањата за часовникот Pope (инспирарана од едноставниот Swatch пластичен часовник на Папата), после која се зголемила продажбата на конкретниот модел. Потоа следува јубилејот, 30 години независна Македонија. Беше речиси невозможна мисија како да убедиме еден гигант од бренд каков што е Swatch дека сакаме во Македонија да произведеме дизајниран часовник, и тоа во ограничена серија од само 30 часовници? Но, успеавме и тоа беше единствен во светот лимитиран национален часовник. Така се роди Дениција, првиот македонски swatch часовник, по стиховите од песната на Петре М. Андреевски. Ефектот од локализацијата на брендот Swatch беше 23 отсто пораст на продажбата во првиот квартал од 2022 година, раскажа Игор Божиновски.

Нели Ангелова, менаџер за комуникации во „Нестле“ за Југоисточен Регион, зборуваше за двојната еднаквост на односите со јавноста во дигиталната ера. Таа ги спомна четирите важни канали на влијание врз јавноста: 1) традицинални медиуми; 2) настани; 3) преку познати ѕвезди; 4) преку уметноста. Но, сега има една важна разлика во каналите за комуникација, а тоа е брзината. Брзината радикално ги смени правилата на игра. Ниту една содржина, колку и да е интересна, не го задржува вниманието на публиката на интернет повеќе од 2 минути. Видливоста на пораката трае само 6 секунди. Што и кому може да се каже нешто за 6 секунди? Друга работа е што во дигиталниот свет, ништо, па ни најдобриот настан, не живее повеќе од 24 часа. Тоа е информативно натпреварувачка средина во која треба да се снајдеме, кажа Нели.

Сузана П.Никофорова (бренд-менаџер и маркетер, консултант на Lego Serious Play, основач на Animaway, агенција за брендирање на промените за подобар свет) укажа зошто треба да се смени начинот на кој се работи со брендовите. Промени го брендот за да го промениш светот, но како? Пред 20 години маркетингот претставуваше само лого кое треба да биде добро, но сега, според пребарувањата, огромна е бројката на луѓето што пребаруваат што е бренд. Па дали навистина знаеме што е бренд, кога во исто време ги знаеме големите брендови, ги сакаме и ги користиме? Промената на перцепцијата е клучна. Сите го гледаме светот различно. Со промената на перцепцијата може да се промени приказната и да се смени животот, рече таа.

Стефан Ивановиќ, СЕО во центарот за маркетинг-стратегии ePlus и претседател на Централноевропската агенција за развој и соработка (CEARAS), ги претстави трендовите во пакуваната храна за 2023 година (достапност, снек-барови наместо оброк, тик-ток едноставни рецепти, опуштена консумација без формалности, експериментирање со нови вкусови, прибегнување кон домашна, органска, природна храна, важноста на сензорната комуникација со брендот…).

Јасна Стоимировска – Величков, основач на „Арел невромаркетинг“; претстави што е тоа што купувачите не можат да го кажат, а го искажуваат со своите потсвесни реакции преку изборот на производи што ги купуваат. Таа ги претстави алатките за препознавање на емоциите на купувачите, кои донесуваат важна одлука уште пред да бидат свесни за тоа. Климе Мицковски ги сподели своите сознанија од искуството како дигитален маркетинг-експерт/хакер за пораст, со долгогодишно искуство во медиумите, дигиталните медиуми и технологијата. Зборуваше за примената на податоците од страна на големите корпорации и начините на кои тие ги користат тие податоци за манипулирање со емоциите. Во денешниот дигитален свет мораш да знаеш да интерпретираш податоци и да донесуваш одлуки врз основа на нив, вели Климе. Неговото очекување е дека во иднина податоците ќе станат поприватни и нема да се толку достапни до секој корисник на интернет. Стивен Трајковски, (технолог, претприемач и инвеститор со над 20 години искуство, кој им помага на компаниите да се развиваат преку технологии, операции и стратегија за луѓе) го објасни терминот WEB3 и неговото влијание врз дигиталниот маркетинг во иднина, преку: 1) децентрализација; 2) подемократска верзија на интернетот и 3) доверба.

Спонзори на овој настан:

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.