• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Втора конференција за е-трговија: Се забележува континуиран раст на е-трговијата

28/10/2019
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Под мотото „Бизнис раст со е-трговија“, во петокот во хотел „DoubleTree by Hilton“ во Скопје се одржа Втората годишна конференција за е-трговија на која присуствуваа повеќе од 450 учесници од преку 151 компанија, 13 организации и неколку владини институции и факултети, а свое излагање и учество имаа триесетина еминентни говорници од земјата и странство. Дека интересот за настанот беше голем говори фактот дека картите беа распродадени неколку дена пред почетокот.

Темата на овогодинешната конференција беше презентирана преку ексклузивно истражување и мапирање на е-трговијата во земјата, панел дискусии и главни презентации кои го потврдија потенцијалот на е-трговијата, како и фактот дека оваа гранка навистина може да биде двигател на растот и развојот на бизнисите и да ги исполни, па дури и надмине очекувањата на сопствениците.

р е к л а м а

Се дискутираше и за соодветно управување со е-трговијата како значаен канал за продажба со главен фокус на модерниот потрошувач и неговите навики како и на лесно достапните маркетинг алатки со кои најлесно и најефективно се стигнува до резултати.

Во продолжение, петте клучни заклучоци од конференцијата:

  1. Е-ТРГОВИЈАТА БЕЛЕЖИ КОНТИНУИРАН РАСТ: Раст на е-трговијата во првото полугодие во 2019 од 26% споредбено со истиот период во 2018

Во првата половина од 2019 година македонците потрошиле 84 милиони евра онлајн, а споредбено со тој период во 2018, тоа е пораст од 26%. Пораст од 23% се бележи и во бројот на онлајн трансакции или околу 600.000 онлајн трансакции повеќе споредбено со истиот период за 2018 година. Особено радува фактот дека се зголемува и процентот на нарачки кон домашни онлајн продавници во однос на нарачките од странство. Па така, оваа година истиот е 40%, каде имаме прикажан раст од 4% во нарачки кон домашни е-трговци. Тоа значи дека се подобрува понудата во е-трговијата, а со тоа и нашите сограѓани се повеќе се одлучуваат за онлајн шопинг од локалната понуда. Како дополнителен доказ за раст на интересот за е-трговијата може да послужи и посетеноста на оваа конференција, која лани имаше 370 учесници, а годинешнава конференција забележа повеќе од 450 учесници.

  1. НАМАЛУВАЊЕ НА АДМИНИСТРАТИВНИ ПРОЦЕДУРИ: Владата подготвена да излезе во пресрет на е-трговијата

Со назначувањето на д-р Нина Ангеловска на чело на Министерство за финансии, која доаѓа на тоа место од еден од најуспешните бизниси поврзани со е-трговија во земјата и е една од главните

виновници за формирањето на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија, се преземаат и развиваат конкретни мерки за подобрување на состојбата на е-трговијата како намалување на сивата економија и олеснување на административните процедури. Директорот на Царинска управа, г-дин Ѓоко Танасоски, на конференцијата исто така ја потврди и поддршката која Царинска управа, воедно и почесен член на АЕТМ, ја дава за развој на овој сегмент од  индустријата преку дигитализација на своите процеси, едукација на вработените, а г-дин Дамјан Манчевски, Министер на МИОА, ја истакна потребата и од сеопфатна едукација на граѓаните со цел поголема пенетрација на онлајн плаќањето во секојдневниот живот.

  1. ДИГИТАЛИЗАЦИЈАТА Е НЕИЗБЕЖНА: Дигиталната трансформација е достапна за секој

Една од главните теми кои поттикнуваат и се виновници за најголем раст во денешницата во бизнис секторот е токму дигиталната бизнис трансформација – процесот на промена на организацијата од традиционален пристап во нови начини на работење и размислување користејќи дигитални, социјални, мобилни и развојни технологии. Преку неколку концепти како и конкретни примери за дигитализација на свои услуги и продукти од страна на А1 Македонија, на конференцијата се истакна дека дигитализацијата е неизбежна – од фамилијарни компании, мали фирми, стартапи па се до организации и корпорации мора да се адаптираат на новите навики на потрошувачите кои се повеќе се осврнуваат на користењето на технологијата. Е-трговијата тука игра значителна улога бидејќи нејзината природа е токму користењето на технологијата и бенефитите кои ги нуди.

  1. БИЗНИСИТЕ МОРА ДА СЕ ПРОАКТИВНИ: Отворањето на онлајн продавница е многу повеќе од само правење на сајт

На овогодинешната конференција неколку пати беше посочено дека за да една онлајн продавница биде успешна и има задоволителен број на продажби, треба самиот бизнис да наметне проактивен став во работењето во што повеќе области, од креирање на понудата, едукација на потрошувачите, проактивно барање на алтернативи на проблемите со поштенските услуги, инвестиција во правилни маркетинг алатки, па се до создавање и одржување на ефикасен тим и човечки ресурси кои ќе стојат зад самиот онлајн бизнис. На конференцијата се дискутираше и за тоа како бизнисите треба да вложат во промотивни канали и алатки како оптимизација за интернет пребарувачи (SEO) со цел зголемување на органски посети, тестирање на концепти во дизајнот на сајтот со A/B тестирање и поставување на организациска структура на бизнисот и ресурсите кои ќе ја поддржат динамичноста на е-трговијата.

  1. Е-ТРГОВИЈАТА ОТВАРА ГЛОБАЛНИ ГРАНИЦИ: И од Македонија се може!

Гео-локацијата на земјава е доста интересна во поглед на глобалната мапа на е-трговијата, особено земајќи го фактот дека Македонија е блиску до неколку меѓународни пристаништа и центри за испорака, истакна во својата презентација Scott Rafer, ветеран од Силициумската Долина со 25 години искуство во социјални медиуми и е-трговија. Свои примери и искуства за глобална експанзија и освојување на глобални пазари споделија и македонските стартапи EmbedSocial и Pixyle.ai, а дека нови прекуокеански пазари можат да се освојат и со добра идеја во е-трговијата потврди Марко Илиќ од Србија, со својот dijaspora.shop – кој таргетира српски иселеници низ светот кои имаат потреба да купат нешто кога доаѓаат во Србија или пак да купат подароци за своите семејства и пријатели.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.