• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

WARC ги открива ефикасните трендови во медиските стратегии

02/05/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Програматикот забрзано станува стандард и помага во воспоставување на подетално таргетирање

Организацијата WARC, глобалниот авторитет кога станува збор за ефикасноста на огласувањето и медиумите, го објави својот најнов извештај Media Strategy Report 2018, кој ги истакнува клучните трендови во медиумската стратегија, со лекции научени од добитниците на глобалните награди WARC Media Awards кои го наградуваат планирањето на комуникациите кое позитивно влијае на резултатите од работењето.

р е к л а м а

Извештајот Media Strategy Report 2018 ги нагласува следниве клучни согледувања и маркетинг трендови:

Интеграцијата создава иновативност: Во рамките на интегрираните кампањи, постои огромен опсег на иновации, при што секој канал не само што ги користи своите предности, туку и ја зајакнува улогата на други канали. Медиумите во 2017 година вклучуваа бројни модели на интеграција, при што социјалните медиуми и онлајн видеата беа најчести помошни медиуми за интегрираните кампањи, а телевизијата остана најпопуларен водечки медиум. Ова се потпира на истражувањето на WARC и нивниот консултант Питер Филд, кој ги идентификуваше социјалните медиуми како катализатор во медиските миксови.

Податоци- програматик и персонализација: Програматикот еволуираше од чисто ефикасно купување во еден софистициран метод за обезбедување персонализиран или високо релевантен маркетинг. Програматикот брзо стана стандард и помага во воспоставувањето на подетално таргетирање.

Партнерства- содржина и славни личности: За ефективни партнерства и спонзорства, сè се врти околу високо-квалитетна содржина која ги исполнува целите на двете страни. Познатите личности и понатаму преферираат креативна стратегија кога станува збор за партнерства и спонзорства, при што високо профилни партнерства со ѕвездите обезбедуваат дека брендот ќе се истакне.

Технологија:  Во 2017 година имаше помалку кампањи отколку во 2016 година, во кои користењето на технологијата беше сама за себе цел. Многу повеќе труд се вложува во размислување што може да се постигне од неа. Ова помогна да се воспостави ефикасно користење на технологијата како алатка за да им помогне на брендовите да ги постигнат и комерцијалните и социјалните цели.

Целокупниот 2018 Media Strategy Report е достапен за претплатниците на warc.com. Во извештајот се вклучени анализи за пријавени кампањи во секоја од четирите категории на награди на WARC и резиме на сите победнички студии на случај на 2017 WARC Media Awards.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.