• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

WARC ги открива трендовите на ефикасниот маркетинг

04/12/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

WARC, глобалниот авторитет за огласување и медиумска ефикасност, го објави извештајот Effective Use of Brand Purpose 2018, нагласувајќи ги клучните трендови во користењето на брендирањето водено од целите во маркетинг стратегиите.

Извештајот е базиран на анализата на победниците од категоријата Effective Use of Brand Purpose на овогодинешниот меѓународен WARC натпревар. Извештајот ги идентификува честите теми од маркетинг иницијативите кои успешно прифатиле брендинг воден од целите и постигнале комерцијален успех, како и придобивки за пошироката заедница.

р е к л а м а

Со анализа на собраните податоци и кампањи, идентификувани се следните четири клучни теми поврзани со ефективна употреба на бренд целите:

Целта бара учество

Некои од најдобрите иницијативи се креирани водејќи се од идејата за учество, вклучувајќи го и добитникот на Гран-при наградата, Bodyform / Libresse. Со оваа кампања, Libresse го зголеми својот удел во секторот на женска хигиена, на начин што ја засили својата порака, која промовира храброст, смелост и решителност на брендот.

Треба да се биде претпазлив во кампањите за “зајакнување”

Додека кампањите насочени кон јакнење на жените несомнено се предизвикани од најдобри намери, сега, овој пат станува добро изоден и диференцијацијата е голем предизвик. Многумина се согласуват дека кампањите кои ја поттикнуваат моќта на жените станаа толку вообичаени што, според Govind Pandey, извршен директор во TBWA \ Индија: “Секој бренд сега се обидува да направи нешто за жените, а резултатот е дека сите се преклопуваат едни со други.” Победничките кампањи преземаат пооригинален пристап, вклучувајќи ја кампањата на Microsoft #MakeWhatsNext, кампања која ги повикува средношколките во САД да се посветат на STEM предметите, како и добитникот на Гран при, Bodyform / Libresse за кампањата #bloodnormal.

Цел која прикажува двоен ефект

Маркетингот управуван од целта сеуште е под напад од многу сфери на индустријата, но постојат случаи кои покажуваат “двоен ефект” во однос на комерцијалниот успех и социјалниот бенефит, кои се клучни во докажувањето дека целта која стои позади брендот е одржлива бизнис стратегија. “Брендот кој е воден од целта треба да биде од корист за општеството, на ист начин како што има комерцијална корист”, вели Дан Избички, основач на Ethos. Победничките кампањи кои покажаа “двоен ефект” се пиварата на Хајнекен, Tecate сместена во Мексико, која ја зголеми вредноста на својот бренд, истовремено придонесувајќи за зголемување на повиците спрема невладината организација која им помага на жртвите на семејно насилство.

ТВ е популарен канал за прикажување на целта

Досегот и капацитетот на емоциите што ги нуди ТВ како канал се уште се од клучно значење за воспоставување на целисходни кампањи. Jem Fawcus, сопственик и извршен директор на Firefish, вели: “Бренг кампањите предводени од целта, како Guinness во Велика Британија и Vaseline во САД, ја користат телевизијата за да спакуваат емоционален удар и ја наведуваат емоцијата како главна креативна стратегија”. Додека онлајн видеата и социјалните медиуми одиграа важна улога во медиумскиот микс, неспорно е дека ТВ и понатаму останува главен канал за брендовите на кои целта е во фокусот на кампањата.

Извештајот на WARC, Effective Use of Brand Purpose 2018 може да се преземе тука.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.