• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, June 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

WARC го објави рангирањето на најефективните кампањи, агенции и огласувачи за минатата година

29/03/2024
in Во фокусот, Истражувања, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Компанијата за маркетинг истражувања WARC го објави својот нов извештај за најефективните кампањи, агенции и огласувачи за 2023 година. Составен од WARC Creative, годишното рангирање Effective 100 се заснова на освоените награди на најважните глобални и регионални натпревари кои ја слават маркетиншката ефективност, избрани воконсултација со Советодавниот одбор за рангирање на WARC.

„WARC Effective 100 делува како репер за извонредност во ефективноста, претставувајќи ги најуспешните кративни дела и истакнувајќи ги компаниите кои успеале да постигнат влијание. Размислувајќи за врвните кампањи, многумина се посветија на решавање на важни социјални прашања. Whisper се фокусираше на предизвиците со кои се соочуваат младите девојки поради недостаток на едукација за менстурацијата, Partners Life ја истакна важноста на животното осигурување за безбедноста на најблиските, Flutwein ги истакна штетите кои ги претрпеле винариите поради поплави, Vaseline се насочи против системскиот расизам и нееднаквоста во здравствената заштита, а Home Center ги предизвика социјалните табуа околу посвојувањето деца на Блискиот Исток“ – посочува Ејми Роџерс, директорка за содржини во WARC Creative.

р е к л а м а

Најефективни кампањи

Според WARC, најефективната кампања во 2023 година беше „Shah Rukh Khan-My-Ad“, создадена од агенциите Ogilvy Mumbai и Wavemaker Mumbai за клиентот Cadbury. Брендот за кондиторски производи ја зголемил продажбата на својот производ Celebrations за 35% за време на празникот Дивали со интерактивна, геотаргетирана кампања што ја издигна индиската суперѕвезда Шах Рук Кан во амбасадор на малите локални продавници.

На второ место се најде „Keep Girls in School“ од Leo Burnett Mumbai, EssenceMediacom Mumbai, Leo Burnett Gurgaon и EssenceMediacom London за брендот за женска нега Whisper, кој покрена долгорочна иницијатива за намалување на стапката на напуштање на образованието поради нивната менструација.

На третото место е кампањата „Famous Orders“ на McDonald’s од агенциите Wieden+Kennedy New York, Narrative Los Angeles, Alma Miami и Burrell Chicago. Брендот за брза храна започна да ги нуди нарачките на разни познати личности како нови оброци со цел привлекување на младите мултикултурни потрошувачи.

Најефективни креативни агенции

Откако дебитираше на 26-то место во минатогодишниот извештај, агенцијата Leo Burnett Dubai забележа неверојатен напредок на листата за да се искачи на првото место за оваа година. Најуспешната кампања на агенцијата беше „The Homecoming“ за клиентот Home Centre, која се рангираше на 9-то место и беше меѓу 4 други кампањи од оваа агенција кои беа рангирани во првите 100.

На второто место се искачи агенцијата Ogilvy Mumbai, најмногу благодарение на нивната погореспомената кампања која се најде на првото место на ранкингот за најефективни кампањи. Со две кампањи во топ 100, агенцијата AlmapBBDO São Paulo се успеа да се издигне на третото место во овогодишниот извештај.

Најефективни медиски агенции

За прв пат, Mindshare New York ја освои титулата за најефективна медиска агенција на годината во рангирањето на WARC. Овој успех доаѓа благодарение првенствено на нивните кампањи за брендовите на Unilever, од кои како најуспешна се покажа „See My Skin“ за Vaseline.

Второто место му припадна на агенцијата Wavemaker Mumbai, додека пак Starcom Chicago го освои третото место.

Најефективни агенциски мрежи

Ogilvy ја задржа првата позиција како агенциска мрежа со најдобри перформанси за ефективност. Мрежата имаше 11 кампањи во првите 100, вклучувајќи ја и најефективната кампања „Shah Rukh Khan-My-Ad“, како и осум агенции во рангирањето на најефективните креативни агенции.

DDB Worldwide се најде на второто место со импресивни 19 кампањи во првите 100 и седум агенции во рангирањето на креативните агенции. Leo Burnett го задржа третото место со 13 кампањи и пет рангирани агенции.

На врвот на независни агенциски мрежи се најде Special, првенствено благодарение на трите кампањи на Special Auckland во топ 100.

Најефективни холдинг-компании

После пет години на втората позиција, Omnicom Group успеа да се искачи на првото место за да биде прогласена за најефективна холдинг компанија за 2023 година, со 13 креативни агенции и 15 медиски агенции во првите 50.

По тесната трка со Omnicom, WPP се најде на второто место со рангирани 10 креативни и 10 медиски агенции, додека пак  третото место му припадна на Publicis Groupe, со 7 креативни агенции и 11 медиски агенции во рангирањето.

Најефективни брендови

Веќе петта година по ред, врвот на листата на најефективни брендови го задржува McDonald’s, со три кампањи во топ 100. Меѓутоа, кон нивниот збир на поени придонеле дури 40 кампањи во 23 различни земји.

На второто место се најде брендот на кондиторски производи Cadbury, најмногу благодарение на најдобро рангираната кампања „Shah Rukh Khan-My-Ad“, додека пак третата позиција меѓу најефективните брендови му припадна на KFC.

Најефективни огласувачи

Трета година по ред, Anheuser Busch InBev е највисоко рангиран огласувач кога е во прашање ефективноста, со дури 32 брендови кои придонеле во вкупниот збир на бодови, од кои 5 рангирани во топ 50.

Unilever се искачи на второто место, со три рангирани брендови – Dove, Vaseline и Hellmann’s. Третото место во рангирањето на најефективните огласувачи му припадна на McDonald’s.

Најефективни држави

САД остануваат најнаградуваната земја во сферата на маркетиншката ефективност, со 24 кампањи во првите 100. Индија се искачи на второто место со рангирани седум кампањи, додека пак Бразил го освои третото место.

***

Листата WARC Effective 100 е составена со користење на ригорозна, непристрасна и транспарентна методологија, образложена на следниот ЛИНК. Рангирањата WARC Effective 100, Creative 100 и Media 100 може целосно да се разгледаат ТУКА. За ограничено време, сумарниот извештај на WARC Effective 100 е достапен за сите заинтересирани на ОВОЈ линк.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.