Американскиот медиумски гигант Warner Bros. Discovery најави голема организациска промена. До средината на 2026 година, компанијата ќе се подели на две независни единици, и тоа: Warner Bros. – фокусирана на стриминг, филмска и ТВ продукција; и Discovery Global – фокусирана на глобални ТВ мрежи и традиционално емитување. Целта на поделбата е секоја страна да добие јасен стратешки фокус и подобра ефикасност.
Warner Bros. ќе ги опфати брендовите и платформите како HBO, HBO Max, Warner Bros. Television, Warner Bros. Motion Picture Group, DC Studios и гејминг одделот на компанијата. Извршниот директор Дејвид Заслав ќе продолжи да ја води оваа единица, со поддршка од врвни лидери како Кејси Блојс (HBO), Џејмс Ган и Питер Сафран (DC Studios), и Пем Абди и Мајк де Лука (за филмскиот сектор).
Discovery Global ќе ги управува меѓународните брендови CNN, TNT Sports, Discovery Channel и Discovery+. Гунар Виденфелс, актуелен финансиски директор, ќе стане нов извршен директор на Discovery Global. Нему ќе му се придружат Марк Томпсон (CNN), Луис Силбервасер (TNT Sports) и Герхард Цајлер (Discovery+ и стратегија за меѓународни содржини).
Овој чекор ја следи сè поизразената индустриска тенденција за одделување на дигиталните услуги од традиционалните кабелски мрежи, слично како и новите планови на Comcast за NBCUniversal.
За гледачите, промената може да донесе нов начин на групирање содржини, особено на HBO Max, каде што спортските и информативните програми може да преминат под управување на Discovery Global.
Дејвид Заслав истакна дека целта е Warner Bros. повторно да се фокусира на приказните и креативното наследство, додека Гунар Виденфелс ја нагласи глобалната моќ на Discovery, која допира до 1,1 милијарда луѓе во повеќе од 200 земји на 68 јазици.