• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Webit.Festival 25-26 Април, Софија –фестивал на настани коj не би сакале да ги пропуштите!

17/03/2017
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Нашиот живот е подинамичен од било кога во минатото и секој нов ден е се поразличен од претходниот. Во светот на бизнисот, оваа нова брзина на работење е и предност или недостаток во зависност од тоа која е способноста на компанијата да се адаптира на социјалните и економските промени и да го искористи целиот свој потенцијал во новата средина.

Во 2017, маркетерите ги користат сите достапни алатки, од реклами до инфлуенсерски канали, визуелно раскажување на приказни и содржини. Најголемите трендови во индустријата  ќе им помогнат на експертите да го зголемат својот маркетинг досег со помош на вклученоста на потрошувачите.

р е к л а м а

На овогодинешниот  Webit.Festival кој се одржува од 25 до 26 април во соседна Софија (во Технолошкиот парк) можете да ги слушате говорите на најдобрите маркетери во светот.

За време на Marketing & Innovation самитот кој ќе се одвива во рамките на настанот ќе се зборува на теми како: програмски Интернет, мобилно, видео и ‘’native’’ вид на реклами, бренд стратегии, мерење и податоци, мобилен маркетинг, повеќе каналски и персонализирани стратегии, медиумска и дигитална забава.
Информациите ќе ви помогнат во трансформирањето на бизнисот во компанија на иднината, односно ќе добиете вредни алатки со чија помош ќе го подобрите својот перформанс.

Брендовите  ја препознаваат и воедно ја учат вистинската вредност на содржината додека во исто време нашите животи како потрошувачи стануваат презаситени со информации.  Ова значи дека конкуренцијата за нашето внимание никогаш не била поголема , а гледањето на содржината станува нешто што не е доволно.

Директорот за дизајн на T Brand Studio International – Graham McDonnell ќе ни раскаже повеќе за важноста на приказната во раскажувањето.

Претседателот и глобален бренд директор на Havas Worldwide – Jason Jercinovic ќе зборува за подемот на вештачката интелигенција и нејзината улога во денешната политика и политички маркетинг. Во меѓувреме Nick Worth од Selligent  ќе биде задолжен да сподели свои видувања од полето на маркетинг автоматизацијата и користењето на вештачката интелигенција.

Chris Clarke менаџер од DigitasLBi ќе зборува за смртта на емпатијата во маркетингот и зошто светската глобална конзистенција на брендови веќе не е важна. Chris е члена на А- листата на Campaign и скоро беше и рангиран на позицијата #53 во согласност со The Drum (Adverati) а тоа е листа со највлијателните луѓе од полето на маркетингот.

Управниот директор на Twice Reply за дигитална трансформација  – Volker Glaeser ќе ве информира како новите иновациски процеси може да го променат дигиталниот свет и кои се најефикасните начини за креирање и тестирање на идни продукти. Германскиот експерт ќе ги објасни двата пристапи на денешните водечки глобални иноватори –Rapid Prototyping and Constant Beta.

Генералниот менаџер за маркетинг во Phunware-  Jon Hook ќе зборува за менувањето на пејсаж от на мобилното рекламирање, кои се најдобрите начини за адаптација на стратегиите а компаниите до промените и каде се наоѓаат најголемите замки во отпочнувањето на технолошки бизнис.

Во меѓувреме глобалниот шеф за стратегија и дигитални медиуми на Mindshare-  Norm Johnston  ќе го објасни процесот на искористување на маркетинг можностите во широкиот пазар на конектирани направи со цел да се добијат подобри конекции и услуги за потрошувачите. Во неговата сесија, Norm ќе сподели примери од неговата неодамна објавена книга ‘’Extra Sense’’ , која илустрира како маркетерите го истражуваат пост-мобилниот трет бран на дигитален маркетинг.

Овде ќе можете да погледнете цела листа на говорници на Webit фестивалот, додека пак  тука можете да ги добиете сите информации кои ви се потребни околу билети за настанот.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.