• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Weekend.16 ја оправда титулата на водечки регионален фестивал и воодушеви околу 6.000 посетители

25/09/2023
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Најдобриот Weekend во годината повторно воодушеви, инспирираше, едуцираше, забавуваше и ја оправда титулата на водечки регионален фестивал од сферата на медиумите, комуникаците, маркетингот и широкото поле на креативниот бизнис. Во изминатите три дена, Стариот тутунски комбинат во Ровињ собра рекорден број посетители кои имаа можност да учествуваат на врвни предавања и да слушнат сè од водечките регионални и светски експерти за актуелните теми и трендови на денешницата, со неизбежна доза на одлично дружење и забава. Меѓу нив беа и темите за соживотот на ПР-овците и новинарите, контроверзните претприемачи, влијанието на вештачката интелигенција, феноменот на трап музиката, но и деловните неуспеси што ги забележале успешните претприемачи на нивниот развојен пат.

Фото: Matija Habljak / Pixsell

„Weekend.16 ги надмина сите очекувања! Беше фантастично уште еднаш да се ужива во неверојатната атмосфера, погледот на полните сали и задоволните лица на рекордните 6.000 посетители кои уживаа во последниот викенд од септември. Уште еднаш докажавме дека сме фестивал – лидер во размената на искуства, голема енергија, пријателство и создавање деловни соработки, но и фестивал на нови идеи“, изјави Томо Рицов, програмски директор на Weekend Media Festival кој и оваа година се одржа под генерален патронат на групацијата Adris.

Вештачката интелигенција е сеприсутна, помладите генерации ќе се развиваат природно со неа , а наше е да ги запознаеме сите нејзини можности, да се едуцираме, да се информираме и да ги прифатиме позитивните промени што ќе ги донесе, беше акцентот на панелот „Open about AI“. Динамичната дискусија на експертот за вештачка интелигенција Борис Дебиќ, директор во ZŠEM, Мислав Маленица, претседател на Croatian Artificial Intelligence Association и извршен директор на Mindsmiths, како и Јошка Мрнџе, директор за Јадранскиот регион во Google, под модераторското водство на Ацо Момчиловиќ, експерт и советник во Futurehr, заврши со пораката дека не е толку важна технологијата, колку е важен фактот дека времето со кое се соочуваме носи нова револуција. И Борис Јокиќ, директор на Институтот за социјални истражувања, во своето предавање заклучи дека развојот на дигиталните технологии и вештачката интелигенција радикално ги променија сите аспекти од нашиот живот и дека приватниот простор речиси веќе не постои.

р е к л а м а
Фото: Matija Habljak / Pixsell

Кишоре Махбубани, сингапурски дипломат, поранешен претседател на Советот за безбедност на ОН и експерт за меѓународни односи, сподели неверојатни сознанија за иднината, геополитичките промени и влијанието на Азија врз Западот на панелот „Дали Западот (се) изгуби?“.„Следните 10 години ќе бидат 10-те највозбудливи години во геополитиката“ – рече Махбубани, нагласувајќи дека никогаш во човечката историја не сме гледале две неверојатни сили со еднаква големина и моќ како се соочуваат една со друга. „Ова ќе го потресе светот, врзете ги појасите!“ – нагласи Махбубани во инспиративното предавање.

Фото: Emica Elveđi / Pixsell

Жестока дискусија се водеше на панелот „Каде грешат ПР-овците?“. „Проблемот не е во тоа што премногу информации течат кон нас, туку проблемот е обично во тоа што ПР-овците сакаат да имаат контрола врз работата на новинарите, понекогаш преку политичка моќ, понекогаш преку комерцијална моќ и мислат дека имаат моќ за раководење со информациите. Накратко, тоа им пречи на новинарите затоа што сакаат информации што не сакаат да ги дадат ПР-овците, а ПР-овците форсираат информации кои се неинтересни за новинарот затоа што се од промотивен карактер. Токму публиката е во загуба затоа што има конфликт меѓу двете струи“ – беа зборовите на Томислав Клаушки, новинар во 24sata, кој учествуваше на панелот заедно со Ивана Галиќ Бакса, директорка за маркетинг и комуникации во United Media, Ружа Вељовиќ, директорка за корпоративни работи и комуникации во Wireles Media Group и Владимир Прешељ, извршен директор на Millenium promocije. За влијанието на медиумите врз перцепцијата на претприемачите зборуваа Зоран Турковиќ, главен извршен директор на 24sata, Александар Станковиќ, ТВ презентер, Зоран Шпрајц, уредник и презентер во RTL, Хрвоје Бујас, претседател на Udruge Glas Poduzetnika и Тихомир Ладишиќ, директор за вести и програма во N1, на панелот „Контроверзен претприемач“ поддржан од UGP и модериран од Петар Стефаниќ.

„На почетокот на 90-тите, зборот претприемач најмногу се поврзуваше со криминалот, а целата идеја на Udruge Glas Poduzetnika беше зборот претприемач да стане термин за луѓе кои создаваат нови вредности. Зборот ‘господарственик’ е човек кој стигнал до позиција преку политичка врска и затоа треба да ги дистанцираме овие два поими. Политиката делува во медиумите, се разбира, но има претприемачи кои исто така би сакале влијание и моќ“ – рече Бујас.

Фото: Emica Elveđi / Pixsell

Иако масовните медиуми не се кралеви на медиумската култура како порано, тие остануваат живи и силни, а технологијата ја промени нивната доминација и, парадоксално, ги направи помоќни – беше тезата на предавањата „Како податоците и вештачката интелигенција го обликуваат денешниот DOOH“ и „Последните масовни медиуми со водечки имиња од областа на DOOH“ – на Каи-Маркус Таслер, член на одборот на директори на Светската организација за надворешно рекламирање (WOO) и Денис Гаумони, пионер и светски лидер во мерењето на надворешното дигитално огласување и екрани во малопродажба, кои ги споделија своите приказни и искуства. „Најлесно е да се откажеш, најтешко да продолжиш“ – беше пораката на овогодинешниот панел Pušiona 2.0, каде што успешните луѓе ги открија своите помалку успешни приказни, додека непомирливите разлики меѓу бумерите, Gen Z и милениумците т.е. децата на цвеќето и рокерите и младата генерација која слуша трап, ги објаснија музичарите Реља Поповиќ и Зембо Латифа, Ѓорѓе Трбовиќ, ко-основач и извршен директор на IDJ и Милан Мајеровиќ Стилиновиќ од ZAMP. Тие заклучија дека и покрај тоа што бумерите често не ја разбираат трап културата, таа стана феномен што го обедини Балканот, што укажува на моќта на музиката како средство за зближување на луѓето и промовирање заедништво.

Љубителите на спортот беа почестени со разговор еден на еден меѓу повеќекратниот добитник на Еми и креативен директор на CBS Sports, Пит Радович, и познатиот хрватски кошаркар Дамјан Рудеж, со наслов „Како да им продадете фудбал (и дестинација) на Американците“. „Примерот на Superbowl потврдува дека за Американците шоуто е поважно од спортот“ – рече Радович, кој заедно со Рудеж го најавија новото издание на Sunset Sports Media Festival, проект кој во Задар ги собра светските ѕвезди од спортот, промоцијата и шоу-бизнисот и направи исчекор во промоцијата на Хрватска кон американскиот пазар. На панелот „Сите зборуваат за Ријека – нова ријечка перспектива“, градоначалникот на Ријека, Марко Филиповиќ, и директорот на Туристичката заедница на градот Ријека, Петар Шкарпа, истакнаа дека во последните неколку години во Ријека се отвориле бројни можности за ревитализација на инфраструктурата и бројните културно-економски објекти – од новиот културен кварт, новата библиотека, автобуската станица и сè до новата наутичка марина. Сите овие инвестиции доведоа до промена на парадигмата – Ријека од пристанишен и индустриски град станува туристички. Заедно со модераторката Невена Рендела Вејзовиќ, директорка на Prime Time Communications, тие го најавија и второто издание на регионалната конференција Women’s Weekend, која ќе се одржи во Ријека од 7 до 10 март 2024 година, во новиот простор на Уметничкиот кварт, а ќе сигурно ќе придонесе за новата перспектива на Ријека.

Фото: Marko Lopac

На што се смее публиката на брегот на Вардар, а на што во подножјето на Триглав? На која публика и’ е поважно нешто да биде духовито, а на која е доволно само да биде смешно? На овие прашања одговори најдуховитиот состав на Weekend – стенд ап комичарите Тин Водопивец, Горан Винчиќ и Пеѓа Бајовиќ, како и новинарот и водител Зоран Кесиќ, кој не верува дека неговата публика е вознемирена од националистички прашања, иако тоа е сè уште актуелна тема на нашите простори и која наместо политичка сатира, во Европа би ги извезувала нашите политичари. Weekend Media Festival беше заокружен со забава до раните утрински часови со одличниот холандско-новозеландски бенд My Baby, а на настанот RNB Confusion, организиран од диџеј Медо и диџеј Турк со Зембо Латифа, со одлична музика, многу забава и дружење, беше испратен овогодинешниот Weekend.16.

Како беше на овогодинешниот Weekend можете да погледнете на официјалните профили на Фестивалот на Facebook, Instagram и Linkedin.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.